וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טעון טיפוח: ניחוחות של חג

27.4.2016 / 8:47

כל גבר שמבין דבר או שניים בחיים האלה כבר יודע שעם כל הכבוד למותגי האופנה הנחשקים, הסוד טמון בריח. וחג האביב הוא ללא ספק הזמן הכי נכון להתחדש בניחוחות מרעננים. הפעם בדקנו את כל הבשמים החדשים שהגיעו למדפים - מהעממיים ועד היוקרתיים - וחזרנו עם מסקנות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תעשו לעצמכם טובה. אתם עוד תודו לנו/מערכת וואלה!, צילום מסך

כל גבר יודע שהסוד טמון בריח. הוא יכול ללבוש את המותגים הכי נחשקים, לענוד את השעונים הכי יקרים - אבל הכל מתחיל ונגמר בריח. אז אחרי שהצלחתם להיפטר מריח האקונומיקה שהציף את הבתים בטירוף של חג הפסח, כדאי שתתחדשו בניחוחות החדשים שממלאים את המדפים.

ארמני קוד

להשפריץ או להחמיץ? הבושם של המעצב הוותיק והמפורסם עושה את העבודה. השילוב של מנדרינה, תפוח מצד אחד ולבנדר ואגוז מוסקט מצד שני – יוצרים ריח שלא ישאיר אף אחד אדיש מסביב לשולחן החג.

השפרצת שילמת: 549 שקלונים ל-100 מ"ל

SOLEIL BLANC - טום פורד

להשפריץ או להחמיץ? עזבו אתכם מהסברים ותסתפקו בשתי מילים – טום פורד.

השפרצת שילמת: 895 שקלונים ל-50 מ"ל

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

בושם 212VIP

להשפריץ או להחמיץ? התערובת המיוחדת של צמחי יער, תבלין הפלפל השחור בשילוב של עלים סגולים – יוצרים ריח שיגרום לכם להעביר את החג ברעננות יתרה.

השפרצת שילמת: 529 שקלונים ל-100 מ"ל

MR. BURBERRY

להשפריץ או להחמיץ? גם בחברת האופנה החליטו ללכת על שילוב מוגזם של שלל ריחות כמו: אשכולית, טרגון, הל, עץ ליבנה, שמן אגוז מוסקט ואלגום. זה בסדר אם זה לא אומר לכם כלום, שפריץ אחד וממילא תתמכרו לריח.

השפרצת שילמת: 420 שקלונים ל-100 מ"ל

איסי מיאקי

להשפריץ או להחמיץ? הבושם המוכר והאהוב של המותג היפני שכולכם מכירים, כך שאין יותר מדי מה לחשוב – או שאוהבים או שלא.

השפרצת שילמת: 529 שקלונים ל-100 מ"ל

L'HOMME LA NUIT L'INTENSE של איב סן לורן

להשפריץ או להחמיץ? הבושם החדש של בית האופנה משלב בתוכו ניחוחות של פלפל לבן, תפוז, עלי סיגלית וקוניאק, שמשווים לו ניחוח חזק וחריף, כזה שיישב על גופכם לאורך שעות רבות. גם אחרי יום עבודה קשה במיוחד.

השפרצת שילמת: 600 שקלונים ל-100 מ"ל

Parisian break של ז'יבנשי

להשפריץ או להחמיץ? אין מה לעשות, בית האופנה הצרפתי יודע איך לרקוח את הבשמים שלו בצורה המושלמת. עכשיו, רגע לפני הקיץ, משיקים בבית האופנה את הבושם החדש בניחוח הדרי עם נגיעות מנטה ועצי ענבר – בדיוק הניחוח שחיפשם לקיץ החמים.

השפרצת שילמת: 318.60

Extreme blue של מייקל קורס

להשפריץ או להחמיץ? התמהיל של צמח הברגמוט בשילוב של זרעי אנג'ליקה, פלפל ורוד ותבלין ההל מחזיר אתכם לריחות הנוסטלגיים והחזקים של העבר. הריח האלגנטי שלו מתאים בעיקר לאנשים רציניים, שאוהבים להרגיש בולטים בשטח.

השפרצת שילמת: 520 שקלונים ל-120 מ"ל

L'EAU INTENSE של קרבן

להשפריץ או להחמיץ? מנטה, לימון איטלקי, אשכולית, עלי לוונדר, ג'ינג'ר, הל, ארז ואמבר – כל אלו ביחד מרכיבים את הניחוח המיוחד של הבושם החדש. אז אם אתם בעניינים של ניגודים, מצאתם לכם את המוצר המושלם.

השפרצת שילמת: 365 שקלונים ל-100 מ"ל

מארז של ללין

להשפריץ או להחמיץ? המארז כולל: סורבה גוף (200 ג"ר), סבון פילינג (200 ג"ר), שמן גוף (200 ג"ר), שמן גוף (100 מ"ל), סבון מוצק פרחוני, תיק רחצה פרחוני, תיק קש, יפיוזר פרחים, זר פרחים ריחני, מניפה, סל קש קלוע וסלסלה לבנה. ברור ששווה

השפרצת שילמת: 259.90 שקלונים

DRAK FRESH של דיזיגוואל

להשפריץ או להחמיץ? אם חיפשתם מתנה במחיר שפוי – מצאתם גם בושם טוב וגם מחיר סביר לכל כיס. בכל זאת, כולה חג.

השפרצת שילמת: 199 שקלונים ל-100 מ"ל

Legend spirit - מון בלאנט

להשפריץ או להחמיץ? מצד אחד גרגרי פלפל, אשכולית מרירה וברגמוט, מהצד השני ריחות של לבנדר, הל ועצים לבנים – מה הפלא שכל אלו יוצרים ניחוח מוגזם וחזק של בושם שיישב טוב בעיקר על אנשי עסקים מחוספסים.

השפרצת שילמת: 299 שקלונים ל-100 מ"ל

מארז טרוסרדי

להשפריץ או להחמיץ? בית האופנה האיטלקי השיק מארז קליל שכולל תיק, בושם (100 מ"ל) בניחוח איטלקי ארומטי ושמפו וג'ל רחצה מרענן (100 מ"ל) – כל מה שגבר צריך בחיים

השפרצת שילמת: 499 שקלונים

מארז סבון של פעם

להשפריץ או להחמיץ? גם בחברת הטיפוח הישראלית חשבו על מארז חגיגי לגבר הישראלי שכולל: פילינג רחצה בשפופרת (280 מ"ל), סבון שמן נוזלי (200 מ"ל), קרם גוף (200 מ"ל), קרם לאחר גילוח (50 מ"ל).

השפרצת שילמת: 159 שקלונים

מארז של קליניק

להשפריץ או להחמיץ? מארז הטיפוח כולל בתוכו קרם לחות (50 מ"ל), מסכה (30 מ"ל) וקרם עיניים (5 מ"ל) – כך שהוא לגמרי יכול להתאים לנסיעות וטיולים. ותכלס, גם המחיר די מדליק.

השפרצת שילמת: 169 שקלונים

אל תגלה לאשתך

טיפול פראפין לכפות הרגליים
זה לא סוד שלגברים יש עור רגליים קשה ומחוספס, בכל זאת, הם גברים. בדיוק לשם כך, רשת הטיפוח 'יוליה' מביאה לכם את הטיפול המיוחד לכפות הרגליים המבוסס על שעוות פרפין חמה בשילוב שמן לוונדר טהור. הטיפול מתבצע כאשר כפות הרגליים מונחות באמבט פרפין חשמלי קטן, ששומר על טמפרטורה גבוהה של הפרפין. החום חודר באמצעות זרמי האמבט אל עומקם של המפרקים והשרירים וממריץ את זרימת הדם.
מחיר הטיפול: 79 שקלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully