וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדר קאבר: שלומית מלכה הורסת על שער מארי קלייר הספרדי

24.4.2016 / 8:26

הדוגמנית הישראלית בת ה-22 מציגה יופי כובש, חיוך ממיס ופוני חדש בלוק מרענן. וגם: דוגמניות ויקטוריה סיקרט מתאחדות לצילום משותף, נקי ורומנטי בווג ספרד, ואמיליה קלארק נוטפת נשיות וסקסאפיל בווג אוסטרליה. בהסתמך על שערי הפרינט, חודש מאי הולך להיראות מעולה

שלומית מלכה צילומים למארי קלייר/אתר מארי קלייר

בווידיאו: מאחורי הקלעים בהפקת האופנה הקודמת של שלומית מלכה למארי קלייר הספרדי. תחילתה של ידידות אופנתית מופלאה.

בזמן שבארץ היא פוקדת בעיקר את מדורי הצהבת ומשמשת על תקן המאמי הלאומית בהתהוות, מעבר לים שלומית מלכה ממשיכה לפזר גלאם ים תיכוני. כעת היא נוחתת על שער גיליון מאי של מגזין מארי קלייר ספרד, ומציגה יופי כובש בלוק אביבי רענן, הכולל חיוך ממיס וקארה ופוני חדשים.

הגיליון חוגג את בואו של האביב ומוקדש לשיק הסקסי. מלכה מציגה בין השאר, על פי כותרת השער, את שילוב הסטיילינג המושלם של העונה הנוכחית - ג'ינס על שלל גווניו עם תחרה. "דנים ותחרה הם שני מרקמים מנוגדים המייצגים חופש אופנתי מוחלט כאשר הם משולבים יחד", נכתב במגזין. "אין מגבלות, אין כללים, אל תהססו לשלב בין המלאך הפנימי לבין השד הפנימי שלכן. רוקנ'רול ותמימות לוחצים ידיים". מילים משכנעות.

שלומית מלכה, מארי קלייר ספרד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גיליון המוקדש לשילוב בין ג'ינס לתחרה. מלכה בצילום כובש/מערכת וואלה!, צילום מסך

הדוגמנית הישראלית בת ה-22, המשמשת כבר ארבע עונות ברצף כפרזנטורית של חברת ההלבשה התחתונה האיטלקית אינטימיסימי, מדבררת אופנתית את המותג גם כאן, כשהיא לבושה בתחתונים וחזיית תחרה מקולקציית קיץ 2016. היא עשתה זאת בעבר בצילומים מוצלחים להפקות אופנה במגזיני סטייל שונים באירופה, בדגש על ספרד. שם בנוסף לעבודה המסורה של הסוכנת אלינור שחר, היא גם מיוצגת על ידי סוכנות UNO המקומית. כזכור, התמוגגנו בעבר משעריה ל-ELLE ספרד, מארי קלייר וגלאמור ספרד, וכן גם גלאמור פולין. כן ירבו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

דוגמנית ויקטוריה סיקרט, ווג ספרד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שיער אסוף, איפור טבעי, קו לנז'רי חדש/מערכת וואלה!, צילום מסך

ממשיכים עם העיתונות הספרדית. כנראה שככה נראית פנטזיה בגרסת הפרינט האופנתית. שבע דוגמניות של ענקית ההלבשה התחתונה האמריקאית ויקטוריה סיקרט התאחדו לרגל צילום שער משותף למגזין ווג הספרדי.

בצילום ביוטי נקי ורומנטי על חוף הים, עם שיער אסוף ואיפור טבעי, לבושות כולן בפריטים לבנים מתך קו הלנז'רי החדש של המותג. בין הדוגמניות המצולמות ניתן למצוא את סטלה מקסוול, שרה פמפינו ואת טיילור היל (למטה מימין), שהולך ומתחזק מעמדה כבחורה החדשה להתאהב בה. אנחנו צופות אובססיה, ראו הוזהרתם.

אמיליה קלארק, ווג אוסטרליה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לוק שכולו קלאסיקה נשית על-זמנית/מערכת וואלה!, צילום מסך

עונה חדשה ל"משחקי הכס" היא תמיד סיבה למסיבה, תרבותית כמו גם אופנתית. הפרק הראשון בעונה השישית של סדרת המופת מבית HBO ישודר הערב בארה"ב. עד אז, נוכל כולנו ליהנות משערים נוטפי סטייל של הדמויות הנשיות הבולטות. לפניכם דאיינריז / חאליסי בלוק מפתה על שער ווג אוסטרליה.

בריאיון עם הכוכבת בת ה-29 מובטח לשמוע הכל על הנושאים המעניינים באמת - החל מסידור הגבות שלה ועד לדעותיה הפוליטיות לקראת הבחירות באמריקה. בצילום השער מציגה השחקנית קלאסיקה נשית על זמנית. בהפקת האופנה בתוך המגזין מובטחים להיטים מבתי אופנת על כמו ולנטינו וסן לורן פריז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully