וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמלת החג של ביונסה: הדרך למציאת השמלה המושלמת של "Lemonade"

29.4.2016 / 11:19

מדובר היה בתהליך לא פשוט שכלל אינטריגות משפחתיות, מעבר בין יבשות, לו"ז צפוף והתגייסות של כל המעצבים (מלבד רייצ'ל רוי כנראה). הסטייליסטית האישית של קווין בי מספרת איך נבחרה השמלה עטורת המלמלות בגוון צהוב חרדל בעיצוב רוברטו קוואלי

יח"צ - חד פעמי

בווידיאו: ביונסה בטיזר לאלבומה החדש "Lemonade", הכולל את השמלה המדוברת

ההתעניינות סביב קווין בי והאלבום החדש לא נחה לרגע. הפעם בכותרות מככבת השמלה עטורת המלמלות בגוון צהוב חרדל מאת רוברטו קוואלי. ב. אקרלנד, הסטייל גורו של ביונסה, חושפת איך מצאה את הצהוב המושלם עבור הקליפ "hold up" מתוך "Lemonade".

מסתבר שמדובר בתהליך לא פשוט עבור בחירה של שמלה אחת, שכלל אינטריגות משפחתיות, מעבר בין יבשות, לו"ז בעייתי של שבוע האופנה והתגייסות של כל המעצבים (מלבד רייצ'ל רוי כנראה) למציאת שמלה צהובה למלכה בי. בעלה של אקרלנד, ג'ונאס, הבמאי של הקליפ, הטיל וטו על כל גוון אחר ושלח את אשתו לתור אחר הצהובה המושלמת. "שמלה צהובה, שמלה צהובה, שמלה צהובה", היא מספרת לקרול מקולגין ממגזין בילבורד על הניג'וסים בבית. מה שלא הותיר לה ברירה אלא להשיג כל שמלה צהובה "מפה ועד הירח".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המשימה: להשיג כל שמלה צהובה "מפה ועד הירח"/מערכת וואלה!, צילום מסך
"הזרימה, השקיפויות, החיתוכים. היא סופר סקסית, יש בה הכול"

הזוג אקרלנד מתגורר בשטוקהולם ובאל.איי, מה שהקשה קצת על האוקיי הסופי לגבי השמלה הנבחרת. לבסוף נפל הפור על שמלה מסוימת. אקרלנד לא מוכנה לגלות של מי היא כי למחרת, בתצוגת הסתיו של קוואלי, נחשפה השמלה המדוברת וטלפון אחד בהול הטיס אותה ישירות מהמסלול לחמ"ל של הזוג.

"בשנייה שהיא הגיעה ידענו שזה זה", היא חושפת ומוסיפה "הזרימה, השקיפויות, החיתוכים, היא סופר סקסית. יש בה הכול". השמלה האייקונית היא לא בול בצבע לימוני ויש לכך סיבה: "הצהוב הזה הכי מתאים לגוון העור של ביונסה, צבע לימון פחות. וזה עדיין נראה פאשן ולא תחפושת בהתאם לשם האלבום".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"בשנייה שהיא הגיעה ידענו שזה זה"/מערכת וואלה!, צילום מסך
"הצהוב החרדלי הכי מתאים לגוון העור של ביונסה, צבע לימון פחות"

השלב הבא במסע לעבר הלוק המושלם היה הנעליים - סנדלי פלטפורמה של סן לורן והמון בלינג על האצבעות, פרק היד, הקרסול, הטורסו והאוזניים כמובן. "אובססיבית על טו מאץ' תכשיטים" מעידה על עצמה המלבישה.

אקרלנד סגננה את ביונסה בקליפים לשירים partition, pretty hurts ו-haunted וכן אחראית ללוקים זכורים נוספים כמו זה של מדונה במחצית הסופר בול ב-2012 ושל בריטני ב work bitch, אבל הפעם היא מרגישה שהתגובות קיצוניות מתמיד "אני חושבת שעם המסרים המעט אלימים של הוידיאו, השמלה נתנה איזון ברכות הפלרטטנית שלה והראתה נשיות חזקה, סקסית ואמוציונלית".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שחקני חיזוק: סנדלי פלטפורמה של סן לורן והמון בלינג על הידיים והאוזניים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"זה עדיין נראה פאשן ולא תחפושת בהתאם לשם האלבום"/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"השמלה נתנה איזון ברכות הפלרטטנית שלה והראתה נשיות חזקה, סקסית ואמוציונלית"/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully