וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למכירה: ז'קט האופנוענים של פרינס מתוך "Purple Rain"

1.5.2016 / 8:21

ז'קט העור השחור מתוך הסרט המוזיקלי בכיכובו שיצא ב-1984, התגלגל מארונו הפרטי של המוזיקאי המנוח אל מאפרת שכעת מציעה אותו למכירה פומבית בבית מכירות בקליפורניה. המחיר ההתחלתי צפוי לעמוד על 8,000 דולר, ולהמריא משם. זה מה שנקרא חתיכת פיס

צילום מסך

בווידיאו: הז'קט המדובר בסצנה מתוך הסרט

ז'קט האופנוענים שלבש הכוכב המנוח פרינס בסרט "Purple Rain", יוצע כעת למכירה פומבית בבית המכירות Profiles in History הקליפורני. למעוניינים, המכירה תחל ב-29 ביוני. ז'קט העור השיקי שגם היה שייך באיזו תקופה לכוכב עצמו כחלק מהמלתחה הפרטית, הוא אחד הפריטים הכי זכורים מאותו סרט. כמובן שהיותו פריט קולנועי, מוזיקלי, איקוני וכעת לאחר מותו גם סנטימנטלי ונדיר - מעצים משמעותית את ערכו.

המעיל התגלגל מארונו של פרינס אל מאפרת שקיבלה אותו במתנה, וכעת היא מציעה אותו למכירה. אף על פי שהמכירה צפויה לכלול גם פריטים של מוזיקאים כמו בריטני ספירס וקייטי פרי, ואפילו כפפות מעוטרות אבני סברובסקי של מייקל ג'קסון עליו השלום - הז'קט המדובר מסתמן כפריט הכי נחשק. "זה בהחלט הפריט הכי חשוב של פרינס שהגיע אי פעם בא למכירה פומבית", אמר מנהל בית המכירות לאתר Mashable. המחיר ההתחלתי צפוי לעמוד על 8,000 דולר, ולהמריא משם.

הסרט, שיצא ב-1984, מביא סיפור מרגש על רקע פסקול מדהים של פרינס. מגזין הרולינג סטון הנחשב הגדיר אותו בזמנו כ"סרט הרוק המוזיקלי החכם והשאפתני ביותר שנוצר אי פעם".

פרינס בז'קט אופנוענים שיוצע למכירה מתוך הסרט "פרפל ריין". צילום מסך
פריט קולנועי, מוזיקלי, איקוני וכעת לאחר מותו גם סנטימנטלי ונדיר. הז'קט של פרינס/צילום מסך

פרינס הלך לעולמו לפני 10 ימים בגיל 57. הפרידה הפתאומית מהכישרון המוזיקלי היתה גם פרידה מאייקון אופנה פנומנלי. דרכו המקצועית הייתה שזורה בפרסונה אקסטרווגנטית שלוותה בקוהרנטיות עם לוקים מהוקצעים מהשפיץ של הנעל לפריזורה מוקפדת עד התלתל האחרון. הוא ניחן בכישרון החמקמק להפוך כל מראה להצהרה. חליפות צבעוניות, חולצות עתירות מלמלה, מכנסי סופר סקיני או פדלפון, משקפי שמש, פרנזים וניטים, הם חלק קטן ממגמות שהיו מזוהות איתו.

האנדרוגניות הטבועה בו נתנה את זריקת הסקסאפיל המדויקת שהפכה אותו לנושא דגל הסטייל שהשלים את דרכו המוזיקלית לאורך כל שנות הקריירה שלו. בזכות האותנטיות שחיברה בין שפת הגוף, הלחן והמילים, אותנטיות שלא ניתנת להשגה בעזרת סטייליסט טוב ככל שיהיה, הוא שידר גבריות גם כשלבש חליפה ורודה, נעלי עקב, חולצת רפלס מוגזמת או ז'קט תפוח שרוולים.

נסיך הסטייל

כישרון להפוך כל מראה להצהרה: פרידה אופנתית מפרינס

לכתבה המלאה
פרינס בקליפ לשיר cream. יוטיוב רשמי, אתר רשמי
אייקון אופנה פנומנלי. פרינס/אתר רשמי, יוטיוב רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully