וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת יום האם הבינלאומי: קמפיין הנקה אופנתי ויפהפה

ליאת להב

1.5.2016 / 15:56

תמונה מתוך קולקציית "The cool mom" של המותג הקליפורני "Reformation", בבעלות יעל אפללו, מנסה לשנות את תפיסת ההנקה בציבור, ולהגדיר מחדש את האופן בו אמהות מוצגות בעולם האופנה. אתרי הסטייל בעולם נשבו בקסמה, וכעת גם אנחנו

אתר רשמי

בווידיאו: סרטון "אל תקרא לי חמודה" של המותג רפורמציה. קשת רחבה של פמיניזם

למרות ביקורות רבות על דוגמניות בתת משקל, תנאי עבודה קשים, שלטון של מעצבים גברים מרושעים בבתי האופנה הגדולים, קמפיינים סקסיסטים והטרדות מיניות - גל הפמיניזם לא זר לתעשיית האופנה, והוא כולל כמה פרויקטים מוצלחים. במסגרת יום האם הבינלאומי שייחל בעוד שבוע, הציגו היום אתרי אופנה בעולם תמונה יפהפיה שאי אפשר שלא להישבות בקסמה.

התמונה, מבית המותג Reformation, מציגה אמא צעירה בשמלת מקסי אביבית ופרחונית, מניקה בטבעיות נונשלנטית ובסטייל את תינוקה, המכוסה בחיתול ובמשקפי שמש. התמונה משדרת שילוב מושלם בין אופנה, נשיות ואמהות, ומעלה שוב לדיון את נושא ההנקה בפומבי מעורר המחלוקת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בשמלת מקסי אביבית, מניקה בטבעיות נונשלנטית ובסטייל/מערכת וואלה!, צילום מסך
"אני לא חושבת שאנחנו צריכים לייצר במיוחד בגדים עבור הנקה"

"רפורמציה" הוא מותג ידידותי לסביבה בעל אידיאולוגיה וערכים אתיים, שחרט על דגלו לייצר פריטים ממוחזרים ועדיין לשמור על עיצובים מלאי שיק. המותג נוסד ב-2009 בלוס אנג'לס על ידי יעל אפללו, ששמה מסגיר מיד את מוצאה הישראלי. אך אפללו מעולם לא חיה בארץ, היא נולדה וגדלה בלוס אנג'לס, ואף גרה תקופה בניו יורק. כיום ניתן למצוא ברשימת הלקוחות (המשלמות!) שלה כוכבות איי ליסט כמו טיילור סוויפט וריהאנה, וגם את הדוגמניות רוזי הנטינגטון-וויטלי וקרלי קלוס.

עמוד האינסטגרם של המותג מגלה תמונות אמהיות נוספות המציעות פריטים מתוך קולקציית "The cool mom". אפללו, המשמשת על תקן מייסדת ומנכ"לית המותג, מצפה בימים אלה לילד ראשון, ומספרת שגם הרבה לקוחות קבועות שלה נמצאות בשלב דומה בחייהן, ובקרוב יהפכו לאמהות. "רצינו להגדיר מחדש את האופן שבו אמהות מוצגות על ידי מותגי האופנה", מספרת אפללו לאתר Refinery29 על האג'נדה מאחורי הקמפיין.

"אני לא חושבת שאנחנו צריכים לייצר במיוחד בגדים עבור הנקה", היא אומרת. מטרתה של אפללו היא לשנות את תפיסת החברה בנוגע להנקה בציבור, וכן את הגישה של תעשיית האופנה בנוגע לאמהות צעירות. בינתיים נראה שהיא עושה עבודה לא רעה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
סרטון של המותג "רפורמציה" בבעלות יעל אפללו. יוטיוב, אתר רשמי
מסר מעורר מחשבה/אתר רשמי, יוטיוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully