וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"איפור נטול איפור": מראות האיפור של מאק לקיץ 2016

אמני האיפור של חברת מאק, החולשים מדי שנה על התצוגות של שבועות האופנה הבינלאומיים ולמעשה מכתיבים את הטרנדים הבאים באיפור, מציגים ארבעה מראות המגלמים את רעיון האיפור שלא ממש שם, אבל כן עושה את העבודה. כך תשיגו את הלוק הנחשק של הדוגמניות

מאפרי מאק גיבשו הצהרה המדגישה אלמנט אחד בפנים, או יצרו וריאציה "נטולת איפור" כסגנון דומיננטי. האיפור בשום אופן לא נוטל תשומת לב לעצמו על חשבון הביגוד

כבר יותר מעשרים שנה שמאפרי חברת מאק (M.A.C: Makeup Artists Cosmetics) חולשים על הבקסטייג' של תצוגות ארבע בירות האופנה ניו-יורק, לונדון, מילאנו ופריז. בתי אופנה שיש להם קו איפור משלהם (כמו שאנל, דיור, מארק ג'ייקובס, דולצ'ה וגבאנה, וכד') מאפרים את דוגמניות התצוגות שלהם באיפור הפרטי שלהם, אבל מרבית המעצבים והמותגים שוכרים את שירותי מאק, מה שהפך את החברה למכתיבת טרנדים. והטרנדים הללו מסוכמים מראש בקרב הסניור ארטיסטס (מאפרים ראשיים) בחברה. גרסאות קז'ואליות-פרקטיות של מראות האיפור שמעצבים במאק ונראים לראשונה בתצוגות שבועות האופנה, נראות מאוחר יותר בהפקות אופנה וקמפיינים, באירועי שטיח אדום ואף ברחוב. אירועים , החל מהרחוב ועד לעמודי מגזיני האופנה.

ארבעה מראות, שניים ממילאנו ושניים מניו-יורק, מגלמים את המגמה לאביב-קיץ 2016: פשטות מרעננת במושג היופי, מילולית וקונספטואלית. מאפרי מאק גיבשו הצהרה החלטית המדגישה אלמנט אחד בפנים בקיצוניות, או יצרו וריאציה 'נטולת איפור' כסגנון דומיננטי. האיפור והשיער בשום אופן לא נוטלים תשומת לב לעצמם על פני הביגוד.

אלברטה פראטי, מילאנו - יצורים אלוהיים במדבר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לחלוטין שמיימית. דוגמנית בתצוגת אלברטה פראטי לאביב 2016 במילאנו/מערכת וואלה!, צילום מסך
דוגמניות בבקסטייג' תצוגת אלברטה פראטי אביב 16 במילאנו. GettyImages
דוגמניות בבקסטייג' של תצוגת אלברטה פראטי אביב 2016 במילאנו/GettyImages

אלברטה פראטי, מילאנו; ההשראה: יצורים אלוהיים במדבר; אמנית האיפור: שרלוט טילבורי; מוצרי האיפור M.A.C

פנים: מייק אפ "פייס אנד באדי" (184 שקלים) הונח על עור הפנים בדחיסות קלות עם מברשת מס' 196 (מברשת שטוחה - 209 שקלים). לסיום איפור הבסיס, הונח קונסילר מתוך פלטת הקונסילרים "קונסיל אנד קורקט" (233 שקלים). ברונזר "ברונזינג פאודר" בגוון מס. 149 הונח על הלחיים ועל הרקות להוספת קונטור וחמימות לפנים באמצעות מברשת מס. 135 שטוחה גדולה (276 שקלים). סומק מינרלי "דיינטי" בגוון 143 טושטש כנגד עצמות הלחיים. "קרים קולור בייס", מוצר צבע המשמש כשימר, שפתון, צללית וסומק קרמי, בשני גוונים, "האש" ו"פרל" עורבב לכדי שלמות על עצמות הלחיים, גשר האף והשפתיים כדי להאירן (112 שקלים). צללית בגוון "דה בלינג" עורבבה יחד עם הסומק המינרלי "דיינטי" לגימור זוהר.

עיניים: צללית קרמית "לונגוואר פיינט פוט" (108 שקלים) בגוון "צ'ילד און אייס" הונחה על העפעף העליון ומעליה הונחה צללית "וודווינקד" (90 שקלים) בשקע העין בטשטוש מעלה ומטה על-ידי מברשת מס' 224 (מחיר: 191 שקלים). בזווית העין הפנימית ועל קו הריסים התחתון הונחו צלליות "דה בלינג" ו"גולד מיין) (מחיר: 90 שקלים) מסקרה "הוט אנד נוטי" בגוון חום (112 שקלים) נמשחה על הריסים העליונים להדגשה והפרדה.

שפתיים: צללית "דה בלינג" (90 שקלים) הונחה בעדינות ליצירת גימור מונוכרומטי רך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

מארני, מילאנו - "נערה שהלכה רחוק מדי עם הריסים המלאכותיים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לא בהכרח סימטרי, אבל כיפי, יפה ומשעשע". דוגמנית בתצוגה לאביב 2016 במילאנו/מערכת וואלה!, צילום מסך
תצוגת מארני אביב 16 במילאנו. GettyImages
בהחלט כיפי. הבקסטייג' של מארני במילאנו/GettyImages

מארני, שבוע האופנה מילאנו; אמן האיפור: טום פשו
מוצרי האיפור M.A.C; ההשראה: "נערה שהלכה רחוק מדי עם הריסים המלאכותיים...לא בהכרח סימטרי, אבל כיפי, יפה ומשעשע"

פנים: פריימר "פרפ אנד פריים (160 שקלים) נמשח אל תוך עור הפנים ליצירת אחידות גוון וזוהר. קונסילר "סלקט קאבר אפ" (111 שקלים) הונח על המקומות שנזקקו לו להאחדת גוון העור ויצירת מראה מושלם. סומק קרמי "קרים קולור בייס" (112 שקלים) בגוון "לונה" הונח על עצמות הלחיים ליצירת הארה. אזור ה-T נספג ע"י דפי "בלוט פאודר" (90 שקלים) ליצירת מראה מט ומאוזן.

עיניים: הריסים סולסלו היטב וריסים מלאכותיים מס' 48 הופרדו זה מזה והודבקו במקבצים נפרדים לאורך קו הריסים העליון. ריסים מלאכותיים מס. 7 ומס. 33 הופרדו אף הם והונחו המקבצים לאורך קו הריסים התחתון. (מחיר אריזת ריסים: 80 שקלים) ג'ל גבות שקוף "ברואו סט" (100 שקלים) הונח על הגבות ליצירת מראה מטופח.

שפתיים: פריימר לשפתיים "פרפ+פריים ליפ" ( 90 שקלים) הונח על השפתיים למראה מוזן ובריא ללא ברק.

פרואנזה סקולר, ניו-יורק - יופי נא

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עור הפנים טופל לפני האיפור בלחות. דוגמנית בתצוגת פרואנזה סקולר אביב 2016 בניו-יורק/מערכת וואלה!, צילום מסך
תצוגת פרואנצה סקולר אביב 16 בניו-יורק. GettyImages
מראה המשדר בריאות. תצוגת פרואנזה סקולר אביב 16 בניו-יורק/GettyImages

פרואנזה סקולר, ניו-יורק; ההשראה: יופי נא; אמנית האיפור: דיאן קנדל; מוצרי האיפור M.A.C

פנים: על עור שטופל בלחות הונח מייק אפ "פייס אנד באדי" (184 שקלים) כדי לאזן את גוון העור. קונסילר "סטודיו פיניש 35 SPF" (מחיר: 111 שקלים) התווסף אף הוא להענקת מראה מושלם. קרם "קליימקס פרו סקלפטינג" מוזג אל תוך העור של עצמות הלחיים על מנת להעניק להן הארה (בקרוב בסניפי מאק).

עיניים: "מיקסינג מדיום שיין" (מוצר שקוף במרקם ג'ל הניתן להשגה בחנויות MAC PRO בלבד ובאתר הרשמי, מחיר: 103 שקלים) הונח על העפעפיים ליצירת אפקט דו-ממד בוהק.

שפתיים: "ליפ קונדישינר" (מחיר: 90 שקלים) נמשח על השפתיים למראה בריא, מרוכך ומושלם.

זאק פוזן, ניו-יורק, "נעורים, רעננות ותחכום"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רעננות בשיאה. דוגמנית בתצוגת אביב 2016 של זאק פוזן בניו-יורק/מערכת וואלה!, צילום מסך
תצוגת זאק פוזן אביב 16 בניו-יורק. GettyImages
איפור שלא מאפיל על הביגוד. תצוגת אביב 2016 של זאק פוזן בניו-יורק/GettyImages

זק פוזן, ניו-יורק; ההשראה: נעורים, רעננות ותחכום; אמנית האיפור: דיאן קנדל; מוצרי האיפור M.A.C

פנים: קרם פנים "סטודיו מיקסינג קרים" (מחיר: 190 שקלים) נמשח על הפנים למראה עור מוזן, לח ומוכן לאיפור. מייקאפ "ווטרווייט סטודיו" (מחיר: 197 שקלים) הונח בעדינות בעזרת מברשת מייקאפ מס. 190 (209 שקלים ) קרם "סטרוב קרים" (182 שקלים) עם גוון זוהר התמזג אל תוך עצמות הלחיים וגזר האף כדי ליצור הארה בעזרת מברשת מס. 130 קצרה. סומק בגוון "בלאשבייבי" הונח על תפוחי הלחיים להסמקה עדינה.

עיניים: נעשה שימוש בעיפרון גבות "ביג רואו" ליצירת מראה מלא יותר לגבות (להשיג מיוני הקרוב בחנויות MAC) והן סודרו בעזרת ג'ל גבות שקוף "ברואו סט" (מחיר: 100 שקלים). קרם "סטרוב" זוהר (182 שקלים) הונח על העפעפיים בעזרת כריות האצבע ליצירת זוהר עדין.

שפתיים: "ליפ קונדישינר" (90 שקלים) הוספג על השפה ליצירת רכות מושלמת ולאחריו הונח עפרון שפתיים "ולוט-טיז" בגוון "ג'אבט אד רומנס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully