וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליאופטרה אורבנית: נעמי קמפבל נוטפת שיק

ליאת להב

3.5.2016 / 7:25

הטופמודל הבריטית שחגגה לא מזמן 30 שנות דוגמנות, מציינת את האיוונט בהפקת אופנה עם לוק אפריקאי מטריף של מגזין ווג ברזיל, בגיליון המוקדש ליופי השחור. בצילום השער היא לובשת שמלה בעיצוב ולנטינו, ומזכירה לנו מה הפך אותה לדוגמנית איקונית

דייב שחר

בווידיאו: נעמי קמפבל מבקרת במכללת שנקר, מרץ 2016

לנעמי קמפבל יש רומן ארוך עם ההווי הברזילאי, ולכן לא מפתיע שאת חגיגות ה-30 שנות דוגמנות שלה - תקופה ארוכה ומרשימה - היא בחרה למקם במגזין ווג ברזיל. מי שהיתה מלכת הקרנבל בריו ב-2005 וכיכבה על שער ווג ברזיל בלוק בהשראת ביונסה לפני שלוש שנים, מעטרת כעת את גיליון מאי 2016 של המגזין בשלושה שערים שונים, לכבוד גיליון שלם המוקדש ליופי השחור ומציג את הנשים השחורות שהשפיעו על העולם לאורך ההיסטוריה.

צילום השער המרכזי והבולט מציג את הטופמודל הבריטית כשהיא לבושה בשמלת רשת עם פרנזים, בעיצוב בית האופנה האיטלקי ולנטינו. בלוק אפריקאי מטריף, קמפבל נראית כמו קליאופטרה אורבנית. ראוי לציין שנעשתה עבודת איפור ועיצוב שיער משגעת, שהופכת את הפקת האופנה ללא פחות ממהפנטת. שני השערים הנוספים מציגים תצלומי תקריב של תווי פניה העוצמתיים בשחור-לבן. להוסיף שלושה שערי ווג לרזומה בגיל 46 זה לא עניין של מה בכך.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

נעמי קמפבל ביקרה בישראל לפני כחודשיים והתארחה במכללת שנקר ברמת גן, שם היא פיזרה גלאם וסימפטיה לסובבים. מבט חטוף בדוגמנית הוותיקה שלבשה שמלה מבית אזאדין אלאיה חושפת כתפיים ומחמיאה, הסביר מיידית כיצד היא הפכה לאחת הדוגמניות המצליחות אי פעם. נוסף באמה, שליוותה אותה בביוקר, קבע רשמית שהגנטיקה מנצחת הכל.

קמפבל גם ביקרה במרכז פרס לשלום ביפו, שם פגשה את הנשיא לשעבר שמעון פרס. מפגש הפסגה נערך לרגל פתיחת אירועי "נשים מובילות שינוי". קמפבל פגשה ילדות יהודיות וערביות הלוקחות חלק בפרויקט הכדורגל של מרכז פרס לשלום והתוודעה לסיפוריהן של נשים פורצות דרך בארץ בתחומי חינוך, חברה, עסקים ותקשורת. היא מצידה סיפרה על תחילת דרכה בגיל 16 כדוגמנית כהת-עור הנאבקת על מקומה בתעשייה.

טופמודל ברמת גן

נעמי קמפבל מפזרת גלאם במכללת שנקר

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שני השערים הנוספים. תקריבים של תווי פניה העוצמתיים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully