וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחנה הבאה: דלית עופר מצטרפת לרדיו ללא הפסקה 103FM

3.5.2016 / 14:18

עופר, ששימשה שנים ארוכות כמנהל גלגלצ, מצטרפת לעריכת "שבת עברית" – מותג סוף השבוע של רדיו ללא הפסקה 103FM. אור צלקובניק: " שמח לשוב ולשתף פעולה עם אשת הרדיו האגדית"

דלית עופר. שי אוקנין
החברים של אור. דלית עופר/שי אוקנין

דלית עופר, המייסדת והעורכת של התכנית "ארבע אחרי הצהריים" בגלי צה"ל, מצטרפת לרדיו ללא הפסקה, והיא תיקח חלק בעריכת "שבת עברית" – מותג סוף השבוע של התחנה.

עופר שימשה כמנהלת גלגלצ בין השנים 2006-2014, ועוד קודם לכן הייתה מנהלת מחלקת המוסיקה בגלי צה"ל. היא יזמה וערכה תוכניות רדיו כמו "המילה האחרונה", "אחרי המלחמה" (שהביא ליצירת האלבום 'אפר ואבק'), "זאת המנגינה שלנו" ורבות אחרות. עופר נחשבת למומחית בתחום הזמר העברי ואחראית בין השאר לששה אלבומי אוסף מצליחים של "ארבע אחרי הצהרים".

"שבת עברית" ברדיו ללא הפסקה 103FM נוסדה לפני קרוב ל-20 שנה. היא מפגישה את הקלאסיקות הגדולות של המוסיקה העברית עם פנינים מוסיקליות נשכחות עוד מהעשורים הראשונים לקום המדינה.

דלית עופר: "בהיותי סרבנית סדרתית להצעות עבודה מאז פרישתי, הפתעתי אפילו את עצמי בקלות ובשמחה בהן נעניתי לפניה של רדיו ללא הפסקה. מצאתי בה מענה לגעגועיי לשתי אהבות גדולות שלי – עריכה מוסיקלית וזמר עברי. על הדרך זכיתי גם באכסניה נעימה מאין כמותה, עם אנשים מצוינים שחלקם אף עבדו לצידי במהלך השנים. לעונג לי להצטרף למותג המנצח שיצר יואב חנני ולשלב עמו כוחות בעריכת רצועת סוף השבוע אשר מכבדת, מוקירה ומשמרת את הקלאסיקה הישראלית להנאת המאזינים".

אור צלקובניק, מנכ"ל רדיו ללא הפסקה: "אני שמח לשוב ולשתף פעולה עם דלית עופר, אשת הרדיו האגדית, שמצטרפת למשפחת FM103 ומביאה עמה ל"שבת עברית" נסיון, הבנה ועושר תרבותי רב. יחד איתה ועם יואב חנני, העורך המייסד של הקונספט המוביל והאהוב, נמשיך ברדיו ללא הפסקה לשמר את שורשי המוסיקה העברית ולחלוק כבוד לדורות המייסדים שלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully