וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניחוח אופנתי משכר חושים: תצוגת הריזורט של שאנל בקובה

4.5.2016 / 18:01

קרל לגרפלד, המאסטר של תצוגות אופנה קונספטואליות, בחר בלוקיישן בעל רלוונטיות פוליטית, תרבותית והיסטורית והרים מופע עשיר וצבעוני באווירת חופשת קרוז בהוואנה. הקולקציה, שכוללת 88 לוקים, מוצלחת בזכות המתח שבין האיפוק המלכותי של שאנל לבין הסגנון הקובני המשוחרר

על רקע ליחשושי פרישה והכחשתם מצידו, קרל לגרפלד הציג אתמול את אוסף ריזורט 2017 של בית האופנה שאנל. המאסטר של תצוגות אופנה קונספטואליות בחר בלוקיישן בעל רלוונטיות פוליטית, תרבותית והיסטורית והביא את כל תעשיית האופנה לחופשת קרוז נוצצת בהוואנה. רק לפני כחודש חזרה משפחת אובמה מסיבוב מפייס וטעון באומה הקומוניסטית, ולגרפלד, שועל כותרות ותיק, חש בברזל החם והחליט להכות בלי רחמים עם מוקדים לוהטים כמו אנה וינטור בחולצת בטן, הופעה נדירה של האורחת ג'יזל בונדשן (שמקמפיינת כרגע את בושם שאנל מספר 5), מינוס קנדל וג'יג'י על המסלול וטי שירט אחת שהולכת להפוך לאייטם הלוהט של הקיץ. יש מצב שהצמידות לאירוע המט גאלה שנערך ערב קודם במנהטן מנע מהכוכבות למצוא מקום בלו"ז לתצוגה של שאנל.

את אורחי התצוגה הכניס לגרפלד לעניינים עם סיור מפנק באתרים ההיסטוריים באזור והגעה למתחם פסאו דה פראדו ברכבי וינטג' צבעוניים מהסבנטיז לצד ג'יזל בשמלה אדומה וכובע בארט שמפלרטטים עם מסורת צרפתית, קובנית וצ'ה גווארית. באוויר הפתוח ועל קו התפר שבין הצד העתיק לחדש יותר של העיר נקבע המסלול שהורכב מ-88 טוטאל לוקיים שאנליים בניחוח הוואנה משכר חושים.

תצוגת הקרוז של שאנל בקובה. AP
ההצהרה ברורה: קרל לא הולך לשום מקום מלבד קדימה ובמהירות/AP

את השואו פתחה הדוגמנית הוותיקה בעל המראה האנדרוגיני סטלה טאננט באאוטפיט על טהרת השחור לבן. אלמנטים קובנים קלאסיים כמו מגבעת פדורה, פסי סיכה שחורים ודש חולצה מוגזם קיבלו אינטרפטציה מהדי.אן.איי של קוקו, והבהירו את הצהרת הכוונות הברורה של הקולקציה. למעשה, הצלחת התצוגה נשענה ברובה על המתח שבין האיפוק המלכותי המוגזם לעתים של בית האופנה לבין הסגנון הצבעוני והמשוחרר שמאפיין את הסטייל הקובני. העובדה ששתי האג'נדות המנוגדות קצת תקועות בעבר רק הוסיפה לקונטרסטיות, כך שנוצר שלם חדש שעולה על סך חלקיו.

פריטים איקוניים כמו ז'קט טוקסידו, עניבה קצרה רחבה, שרשרת פנינים, נוצות, תחרות, נעלי מוקסין, מלמלות שיפון וחליפות טוויד פורקו והורכבו מחדש ויצרו מופע עשיר וצבעוני. לצבעוניות של שחור ולבן נוספו גוונים עזים של שלושת צבעי היסוד עם נגיעות פסטליות של ירוק, כתום וורוד ודפוסים של פרחים ודגמי מכוניות ישנים.

במידה רבה התצוגה הראתה את עוצמתו הרבה של המעצב הוותיק שחש היטב את הדור הצעיר שנושף בעורפו ואת המבקרים שמצפים למחליף. הצהרת הכוונות מבהירה את הסטייטמנט האיתן - קרל לא הולך לשום מקום מלבד קדימה ובמהירות של אצן אולימפי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
תצוגת הקרוז של שאנל בקובה. AP
אלמנטים קובנים קלאסיים קיבלו אינטרפטציה מהדי.אן.איי של קוקו/AP
תצוגת הקרוז של שאנל בקובה. AP
תצוגה באוויר הפתוח ועל קו התפר שבין הצד העתיק לחדש יותר של העיר/AP
תצוגת הקרוז של שאנל בקובה. AP
הופעה נדירה וססגונית של הסופרמודל ג'יזל בונדשן/AP
קולקציית ריזורט 2017 של שאנל. אינסטגרם, צילום מסך
אחד הלוקים המוצלחים מהתצוגה, הכולל את הטישירט שתהפוך לפריט-להיט. לחלום מותר/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully