וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסמטיקה קלה: מוצרים שמבטיחים לנשים צבועות יום שיער מוש

שירלי אכסלרוד

5.5.2016 / 11:28

הפעם במדור – ארבעה מוצרים חדשים לטיפול בשיער צבוע, יבש ועצוב. כן, זוהי דרכנו להתאושש מהחג: להתעסק בקצוות המפוצלים שלנו

שמפו ומסכה של לוריאל פרופסיונל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המסכה מרעננת את הראש כמו משחת שיניים, בקטע טוב/מערכת וואלה!, צילום מסך

מותג ליגת העל לוריאל פרופסיונל משחרר מוצרים חדשים לבעלות שיער צבוע וכיס עמוק, שמבטיחים לשמור על הזוהר והברק ולהגן על סיבי השיער. הנסיינית ש', שנמצאת חזק בגוונים ובצבע מאז המילניום הקודם, ושסיבי השיער שלה הופקרו זה מכבר ונותרו פצועים בשטח, ניסתה ודיווחה: "לומר שצבע השיער נשמר והתמלא ברק, תהיה הגזמה פרועה. אבל השמפו יעיל, מנקה בעדינות והצליח להחזיר מגע נעים לשיער מיובש וקצוות כמושים. המסכה, עם ארומת מנטה קרירה היא חוויה משונה ומשעשעת בו זמנית – מרעננת את הראש כאילו חפפתי עם משחת שיניים, בקטע הכי טוב, וגם עושה עבודה יעילה בריכוך, פרימת קשרים וגימור חלקלק. מוצלחת במיוחד".

L'ORÉAL PROFESSIONNEL, VITAMINO COLOR – שמפו soft cleanser, מחיר: 138 שקלים ל-500 מ"ל, מסכה fresh feel, מחיר: 205 שקלים ל-500 מ"ל. להשיג במספרות המורשות

מסכה של שוורצקופף

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אחת המעולות בתחום הריכוך, אבל לא עושה נפלאות בתחום הצבע/מערכת וואלה!, צילום מסך

ועוד פרופסיונל אחד, יעני – לא הליין הפושטי שאנחנו מוכרים תחת אותו שם בסופר, אלא כזה עם לוגו מוזהב שמשיגים רק במספרות ובפי 4 מחיר. מסכת הקולור פריז של שוורצקופף מהסדרה שנועדה לשיקום שיער צבוע, הושקה מחדש עם "טכנולוגיית איזון pH 4.5 חדשנית, להענקת עוצמת צבע מושלמת ודהיית צבע אפסית". הנסיינית דהוית הצבע א' שנבחרה למשימה על שום היותה דהוית צבע שעוד לא אמרה נואש, ואף ניסתה בעבר את הגירסה הקודמת של סדרת קולור פריז, מעדכנת שאין שום דבר מעניין לכתוב עליו הביתה, אם כבר – מדובר בשנמוך מסוים: "המסכה היא עדיין אחת המעולות בתחום הריכוך, עשירה ומשובחת, אבל עדיין לא עושה נפלאות בתחום הצבע. הצהוב העצוב, בואכה כתום, לא קיבל זריקת מרץ, והריח של המסכה, שזכרתי כמופלא, נגוז והתחלף בריח חיוור משהו".

schwarzkopf professional, - BC Color Freeze Treatment, מחיר: 88 שקלים ל-200 מ"ל. להשיג במספרות מורשות

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

מרכך של פיטו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מוצר נפלא, החל מהריח העדין והמרגיע וכלה בביצועים המרשימים/מערכת וואלה!, צילום מסך

ר', הכלאה של גברת מטופחת וארוכת שיער וכלבת ציד – פחות בענייני נשיכות ויותר כמי שנותנת לחוש הריח ללכת במקומה, ממליצה מקרב לב על המרכך החדש של המותג הצרפתושי פיטו, שמכיל שמן חוחובה וזרעי אנג'ליקה: "מוצר נפלא, החל מהריח העדין והמרגיע, שלא דומה לשום דבר שהרחתם קודם באמבטיה, וכלה בביצועים המרשימים. המרקם קרמי וקל, מרכך יופי ומשאיר לחות נעימה עם אפס משקעים כבדים או שמנוניים - אני משתמשת בו יום יום. מילה טובה מגיעה גם למארז - שפופרת רכה ונוחה, שחוסכת מאבקים ומאפשרת לסחוט אותה במקסימום, כמתחייב מהמחיר המוטרף".

פיטו Phytobaume Hydration Express Conditioner – מחיר: 75 שקלים ל-150 מ"ל.

שמפו של ניל'ס יארד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כה טבעי ואותנטי, שזה פשוט קשה מנשוא/מערכת וואלה!, צילום מסך

השמפו של ניל'ס יארד, כמו כל מוצרי החברה, מלא כוונות טובות – אורגני, נטול סבון או חומרים סינתטיים אחרים, ומכיל שמנים טבעיים עשירים, אבל אם אנחנו בענייני ריח – הוא כה טבעי ואותנטי, שזה פשוט קשה מנשוא. נסיינית עם קילומטראז' ארוך במוצרים אורגניים עדכנה שמילא הריח, אבל גם התוצאות מבאסות בעליל – מיד אחרי שנוגב, השיער הרגיש מטונף ושמנוני, נראה והריח כאילו לא נחפף יומיים, הקרקפת התייבשה, בקיצור – ביג נו נו.

Neal's Yard, שמפו מועשר בתמצית רוז, 90 שקלים ל-200 מ"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully