וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העדפה מתקנת: מלאה, שחורה ומבוגרת בקמפיין בגדי ים שבא לעשות פה סדר

ליאת להב

9.5.2016 / 7:08

בסמוך לפרסום דו"ח הקובע שלעולם האופנה יש דרך ארוכה לעבור עד שייחשב לשיוויוני, משיק המותג האמריקאי swimsuits for all את קמפיין MySwimBody#, ומעודד נשים בכל הצבעים, הגדלים והגילאים לספוג ויטמין די וליהנות מחוף הים. גם אשלי גרהאם בפנים

יח"צ - חד פעמי

בווידיאו: צפו בקמפיין MySwimBody#

דו"ח הסוקר את הקמפיינים העולמיים לעונת אביב 2016 התפרסם אמש, והעלה נתונים מטרידים המגלים - באופן בלתי מפתיע - שלתעשיית האופנה יש עדיין דרך ארוכה לעבור עד שהיא תיחשב לשיוויונית. מתוך 236 קמפיינים שונים בהם כיכבו 422 דוגמנים ודוגמניות, רק 21.8 אחוזים מהווים דוגמנים ודוגמניות לא לבנים, כלומר פחות מרבע. אמנם מדובר בגידול חיובי של 6.5 אחוזים מ-2015, אך קיימת ציפייה לעלייה משמעותית יותר. המותגים עם הקמפיינים הקבוצתיים הכי "לבנים" הם ורסצ'ה, סן לורן, מיו מיו ופוראבר 21. בגזרת המידות והגילאים, לעומת זאת, חלה בתקופה האחרונה התקדמות רחבה במיוחד.

בסמוך לפרסום הדו"ח, משיק מותג בגדי הים האמריקאי swimsuits for all את קמפיין MySwimBody# לקיץ 2016, המעודד נשים בכל הצבעים, הגדלים והגילאים לספוג ויטמין די ולבלות בחוף הים. בצילומי הוידיאו והסטילס מככבות הדוגמנית למידות גדולות המפורסמת אשלי גרהאם, מטילת כדור הברזל האולימפית אמנדה בינגסון, הדוגמנית השחורה למידות גדולות פילומנה קאו, הדוגמנית בת ה-56 ניקולה גריפין, והצלמת ג'סיקה לאבוי שמתנסה לעתים גם בעבודה בצד השני של המצלמה, גם היא כדוגמנית למידות גדולות.

קמפיין בגדי הים של המותג  swimsuits for all. יח"צ חו"ל, סריקה
מימין: גריפין, גרהאם וקאו. העצמה נשית מגיעה במגוון צורות/סריקה, יח"צ חו"ל

בפברואר האחרון עשתה הדוגמנית האמריקאית בת ה-29 אשלי גרהאם היסטוריה בתור הדוגמנית המלאה הראשונה שנכנסה לגיליון בגדי הים השנתי והפומפוזי של ספורטס אילוסטרייטד, ולא סתם נכנסה - אלא כיכבה על שער המגזין. בין אם מדובר באג'נדה מערכתית אמיתית ובין אם בגימיק שנועד לייצר באזז, מדובר בצעד יוצא דופן. כעת, אחרי חודשיים בלבד, כבר ניתן לראות גל של רעש הכולל שלל איזכורים לדוגמת אשלי גרהאם המפורסמת והפיכתה לסוג של סמל עבור נשים רבות. האם זה ישפיע בפועל על תעשיית האופנה? אנחנו עדיין בספק.

על קפיצת המדרגה האופנתית של גרהאם היא בישרה לעולם באמצעות חשבון האינסטגרם שלה, אליו העלתה את הצילום מתוך המגזין ולצדו כתבה: "זהו חלום שמתגשם. אני רוצה להודות לכל מי שעמד לצדי ותמך בקימורים שאני מייצגת".

תשפטו בעצמכם

קמפיין להלבשה תחתונה עם אשלי גרהאם נפסל בטענה שהוא סקסי מדי

לכתבה המלאה
קמפיין בגדי הים של המותג  swimsuits for all. יח"צ חו"ל, סריקה
ניסיון להחדיר את המסר שלסקסאפיל אין תאריך תפוגה או הגדרת מידה וצבע/סריקה, יח"צ חו"ל

אשלי גרהאם, פילומנה קאו וניקולה גריפין הצטלמו יחד בעבר למותג בגדי הים Swimsuits for All, שעל פי שמו אפשר להבין את האג'נדה שאותה הוא מצייג. ניקולה גריפין בת ה-56 כיכבה בקמפיין בניסיון להחדיר את המסר שלסקסאפיל אין תאריך תפוגה. בקמפיין הנועז היא הצטלמה באיים הקאריביים לצד שתי דוגמניות הפלאס סייז, שתיהן צעירות ממנה בכ-20 שנה, ושלושתן לבשו את אותו דגם בדיוק של ביקיני בצבע זהב, במטרה להדגיש את הקסם שבשוני.

לפני חודש כיכבה גריפין בהלבשה תחתונה בסדרת צילומים מרהיבה שפורסמה במגזין הבריטי SLiNK, שהקדיש גיליון שלם ל"תשוקה נשית בכל גיל". תחתונים, חזייה, לנז'רי וביגוד פנאי סקסי הוצגו בהפקת אופנה שאנחנו לא רגילים לראות. "לא ציפיתי לכזה גל של פרסום ותגובות", סיפרה גריפין למגזין. "הכל קרה כל כך מהר. נראה כי הגיעה התקופה היפה שלי ואני אכן מרגישה בנוח. החיים בהחלט מתחילים בגיל 50".

קמפיין בגדי הים של המותג  swimsuits for all. יח"צ חו"ל, סריקה
אשלי גרהאם כמובילת התנועה לשחרור האישה/סריקה, יח"צ חו"ל
קמפיין בגדי הים של המותג  swimsuits for all. יח"צ חו"ל, סריקה
סך הכל, נראה שהן נהנות/סריקה, יח"צ חו"ל
קמפיין בגדי הים של המותג  swimsuits for all. יח"צ חו"ל, סריקה
הקסם שבשוני. מה שבטוח - זה מצטלם יפה/סריקה, יח"צ חו"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully