וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה לא משנה כמה פעמים יגידו לך שאת יפה": דוגמנית מצליחה בווידוי מרגש

ליאת להב

10.5.2016 / 7:58

קמפיין לקלווין קליין, השתתפות בתצוגה של מארק ג'ייקובס וצילומים למגזין ווג. כל אלה לא עזרו לדוגמנית הבריטית אדוואה אבואה בת ה-21 להתגבר על דיכאון קליני, שנאה עצמית והתמכרות לסמים שהובילה לניסיון התאבדות. בסרטון עוצמתי שהפך לוויראלי היא מדברת על הכל. צפו

צילום מסך

"מישהו שאל אותי לפני כמה ימים האם אני חושבת שאנשים נולדים עצובים, והאמת היא שכן. אני חושבת שאני נולדתי קצת עצובה", אומרת הדוגמנית הבריטית אדוואה אבואה, מייסדת עמוד האינסטגרם "GurlsTalk" ומי שהתברגה לרשימת 100 האנשים המשפיעים על התרבות בעידן הנוכחי של המגזין הבריטי הנחשב דייזד אנד קונפיוזד. אבואה מככבת בסרטון חדש של ערוץ "StyleLikeU", שהשיק את פרויקט "מה שמתחת", שמטרתו "להעצים אנשים ולעודד אותם לקבל ולבטא את האני האמיתי שלהם".

ובסרטון בן 13 הדקות אבואה עושה בדיוק את זה - מבטאת את האני האמיתי שלה - על ידי שיתוף הצופים בחלק מהסוגיות עמן היא התעמתה בעצמה: המאבקים שלה בדכאון קליני, בשנאה עצמית ובהתמכרות לסמים. בסרטון היא מודה שלאחר שהתנסתה בסמים בשנות העשרה המוקדמות שלה היא החלה להשתמש בהם יותר ויותר עד שהבינה שהיא זקוקה לעזרה מקצועית.

הדוגמנית אדוואה אבואה. אינסטגרם, צילום מסך
מבטאת את האני האמיתי שלה. אדוואה אבואה בהפקה לווג גרמניה/צילום מסך, אינסטגרם

אבואה, בריטית בת 21 שמדגמנת בכל העולם, מספרת על תקופה בה שהתה במכון גמילה מסמים באריזונה. לאחר שחזרה לעיר מולדתה לונדון מצבה הידרדר שוב, עד שבאוקטובר אשתקד היא ביצעה ניסיון התאבדות על ידי צריכת מנת יתר של סמים. היא הייתה בתרדמת במשך ארבעה ימים, ובעקבות המקרה נזקקה לחודש של טיפולים פסיכיאטריים.

ולמרות הכל, אבואה מתחזקת קריירת דוגמנות מצליחה. רק העונה ניתן לראות אותה מככבת בקמפיין הקיץ של קלווין קליין או על מסלול התצוגה של מארק ג'ייקובס. בעבר כיכבה בהפקות אופנה מוצלחות של ווג ארה"ב, טין ווג ו-ווג הגרמני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
הדוגמנית אדוואה אבואה. אינסטגרם, צילום מסך
הייתה בתרדמת במשך ארבעה ימים. מתוך ווג גרמניה/צילום מסך, אינסטגרם

בסרטון האישי היא חושפת שלהצלחה בתעשיית הדוגמנות היו גם השפעות שליליות על ההערכה העצמית שלה. "אני חושבת שלהפסיד עבודות, ולהיות נתונה לביקורת על המראה שלך ... בהחלט גידלתי עור של פיל והתרגלתי לדברים הללו", היא אומרת. "אבל היום, יותר מתמיד, אני מבינה שבהחלט הייתה לכך תרומה לדברים שאני חושבת על עצמי".

"זה לא משנה כמה פעמים אנשים יגידו לך שאת יפה או כמה עבודות דוגמנות תקבלי או מה שזה לא יהיה - אני פשוט לא רוצה להיות אני", היא מוסיפה. בימים אלה היא מרצה בבתי ספר ומעודדת נערות צעירות לבטא את עצמן בחופשיות.

הדוגמנית אדוואה אבואה. אינסטגרם, צילום מסך
"אני חושבת שנולדתי קצת עצובה". מתוך ווג ארה"ב/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully