וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביץ' סטול מיי לוק: nununu משיק אוברול לוהט לאמהות

11.5.2016 / 8:56

מותג בגדי הילדים המצליח שאחראי לשיק הרוקנ'רולי ששוטף את הפעוטות, נענה לבקשת הלקוחות ומשיק כעת את דגם הבייקרז - אוברול תואם לנשים. "בחרנו פריט שמבטא מה שנונונו עבורנו - אדג'יות נוחה עם קריצה". סלמה בלייר כבר השוויצה ברכש החדש. ביונסה הבאה בתור?

אוברולים של נו נו נו. יניב אדרי,
"באופן עקרוני, כל הפריטים שיוצאים תחת ידינו הם פריטים שהיינו שמחות ללבוש בעצמנו"/יניב אדרי

לתינוק אולי לא אכפת מה הוא לובש - מה שאי אפשר לומר על ההורים הצעירים של היום שמוכנים להוציא מאות שקלים על חיתולי בד מודפסים למשל. כן, אלה שעושים עליהם גרעפס. לעובדה שארנבונים ודובונים בגווני פסטל זה פאסה לעומת רוקנ'רול סטייל אחראי לא מעט המותג הישראלי nununu.

עיקר התורה מתאפיין בגולגלות, כוכבים וכיתובים באווירה מונוכרומטית, בדים נעימים במראה יוזד וגזרות בהשראת בגדים של גדולים. איריס אדלר וטל מילכברג זיהו כבר ב-2008 את החלל החסר הזה בתחום בגדי הקטנטנים, והחלו לעצב תחת השם בלאקשיפ. השתיים, שכיוונו די מההתחלה לשוק האמריקאי, גילו שכבר יש חברה שאוחזת בשם שבחרו, החליטו להחליף אותו ל-נונונו, והשאר היסטוריה. רשימת האיי-ליסטים שילדיהם צולמו בפריטי המותג ארוכה וכוללת את גוון סטפאני, ביונסה, קים קרדשיאן, אשטון קוצ'ר, ג'ניפר גארנר ועוד.

אוברולים של נו נו נו. יניב אדרי,
אוברול בייקרז, 540 שקלים/יניב אדרי

וכעת, הביקוש מצד האמהות לבגדים תואמים הביא את צמד המעצבות לעצב את דגם האוברול בייקרז (540 שקלים) גם במידות נשיות. "באופן עקרוני, כל הפריטים שיוצאים תחת ידינו הם פריטים שהיינו שמחות ללבוש בעצמנו, ומדי פעם אנחנו באמת מייצרות 2-3 פריטים בעיקר לנו ולחברות", הן מספרות לוואלה! אופנה.

"השנה החלטנו לקחת את זה צעד קדימה, בעיקר באמת בגלל הבקשות הרבות סביבנו, ובחרנו פריט שמביא לידי ביטוי המון ממה שנונונו עבורנו - אדג'יות נוחה עם קריצה". לגבי הרעיון להפוך את העיצוב לנשים למשהו קבוע הן עונות: "אנחנו משתעשעות עם הרעיון ומחכות להזדמנות שתבשיל".

בוסט מפרגן לעניין הגיע לפני מספר ימים מצד השחקנית סלמה בלייר שהעלתה לאינסטגרם תמונה שלה ושל בנה בתלבושת תואמת של בייקרז שחור, שיוצר בארץ, אגב.

ניתן להשיג באתר ובשואורום של nununu, רח' משה סנה 21, תל אביב, קומה 2.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אוברולים של נו נו נו. יניב אדרי,
בדים נעימים במראה יוזד וגזרות בהשראת בגדים של גדולים/יניב אדרי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"משתעשעות עם הרעיון לעצב לנשים". טל מילכברג ואיריס אדלר, מעצבות המותג/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אושיות הסטייל מעבר לים התאהבו. כתבה על נו נו נו במגזין US WEEKLY/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully