וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאבל קליק: רגעי הסטייל של השבוע באינסטוש

21.5.2016 / 10:24

קארה דלווין מציגה שער מרהיב בדגם מלבב של סן לורן, קייט מוס דוהרת במסיבות של קאן, בלייק לייבלי מספקת הצצה לפרטים הקטנים והמנצנצים של שמלת השאנל שלה, סלמה הייק לעומתה מהממת בגוצ'י, טיפ לחיים מאת אסתי לאודר ולוקים נוספים

אתר רשמי

בווידיאו: קארה דלווין מספרת במסגרת ריאיון שער למגזין W על האודישן שלה לסרט "יחידת המתאבדים", סרט גיבורי-על בבימוי דייוויד אייר המבוסס על הקומיקס באותו שם וצפוי לצאת לאקרנים ב-5 באוגוסט 2016

וכך נראה השער עצמו, השלישי של הטופמודל-שחקנית, במגזין. קארה לובשת כאן את מעיל הלב הזכור מקולקציית סתיו 2016/17 של סן לורן.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

מלאכית ויקטוריה סיקרט עם העיניים הכי תכולות ביקום והבטן ההריונית שלה בצילום שחור-לבן מקסים. "הילדון הלא ממש קטן שלי", היא כותבת ומגלה לנו שהיא מצפה לבן.

והנה הריונית יפהפיה אחרת, רק תוצרת כחול-לבן. בר רפאלי בצילום של אייל נבו על שער מגזין ELLE הספרדי, שצולם בארץ, וכמו שברבור לא שוכחת לציין: "Shot in my home country Israel".

החיילת-דוגמנית היפהפייה ניבר מדר בסלפי רגע לפני מסיבת מגזין בלייזר.

קייט מוס בפוזה מוכרת בסוויטה שלה בבית-המלון בקאן לפני מסיבת שופארד.

הטופמודל הרוסיה נטשה פולי בצילום מושלם על מרפסת חלון חדרה מול חוף הים של קאן.

סלמה הייק לובשת שמלת משי ורודה של גוצ'י המאובזרת בחגורת פאייטים בארוחת ערב פרסי "נשים בקולנוע" מטעם בית אופנת העל האיטלקי. הצלחת על.

מעצב בעל האיטלקי גאה להציג: קנדל ג'נר על השטיח האדום של פסטיבל קאן בשמלת קטיפה, טול ולורקס של בית האופנה.

ברוח פסטיבל קאן, ווג פריז מציג על שער גיליון יוני את הטופמודל הנורווגית אייסלין סטיירו בצילום חוץ בריביירה הצרפתית שצילם מיכאל ינסן.

"לאחר כל הגלאם - גננות", כותבת הנורווגית לצד תמונה של עצמה בעבודת טיפוח גן ביתה הפרטי במולדתה. למעשה, גם בתפקיד גננת היא זוהרת למדי.

תקריב מהפנט על שמלת שאנל מחורזת בהתאמה מיוחדת, ארנק ותכשיטים של בלייק לייבלי ברכב בדרכה לבכורת הסרט 'Slack Bay (Ma Loute)' בפסטיבל קאן.

ג'וליה רוברטס, הרגליים המופלאות ואותו חיוך, בווידאו שחור-לבן על רקע חוף ימה של קאן.

זה מה שרואה קנדל ג'נר מחלון חדר בית-המלון שלה בקאן.

חברת הקוסמטיקה האמריקאית עם תובנת השבוע. ציטוט מאת מייסדת המותג האגדית: "מעולם לא חלמתי על הצלחה, עבדתי בשבילה". והנה לכם ההסבר הפשוט להצלחה גדולה.

תקריב מדהים של איפור עמיד במים וריסים מלאכותיים מודבקים להפליא שעשתה נטע סקלי, סניור ארטיסט בחברת האיפור המקצועי מאק.

רותם סלע והמיני-מי הקטנטנה והמתוקה שלה ביום כיף אמא-בת.

קניין דיזל בארץ סימור לוזון מציג, שוב, סטייל מנצח. הפעם בתמונה משגעת עם הדוגמנית שני זיגרון ברחבת קתדרלת הדואומו במילאנו.

ביום הזיכרון מעלה הדוגמנית ניקולה וורד תמונת הנצחה מרגשת של סבה מודי, לוחם בסיירת שקד שנפל ב-1970 בזמן מלחמת ההתשה בהיותו בן 22 בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully