וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסמטיקה קלה: עור הפנים של קנדל ג'נר בקופסא אחת קטנה

שירלי אכסלרוד

19.5.2016 / 10:36

אם בסיס האיפור לא יבצע את תפקידו, התוצאות יהיו רעות. ארבעה מייק-אפים חדשים וטריים נחתו החודש בארץ, וכולם מבטיחים לכסות, להאיר, להחליק ולעשות לכם נעימי לעור הפנים. מי מהם גם מקיים?

מאק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לפעמים הבהיר האהוב מתגלה כבהיר-רוח רפאים/מערכת וואלה!, צילום מסך

א', שועלת מייקאפים ותיקה, יודעת שיש רק דבר אחד יציב בעולם הזה: לא משנה איך המייקאפ שלה מגיע, במוצק, בנוזל או בגז, היא תזדקק לגוון הבהיר ביותר ממנו, על שום הלבנבנות שהיא מטפחת. אלא שגוון מס' 1 מהמייקאפ החדש של מאק התגלה כבהיר-רוח רפאים, ואילו זה שאחריו, מס' 1.5, נראה כתמתם מדי. אבל זאת לא היתה הצרה היחידה. א', שנהנית מעור מאוזן בדרך כלל, עם נטיה קלה ליבשושיות באזורים מסויימים, גילתה שהמייקאפ, שמבטיח להתמזג בצורה מושלמת עם העור, דווקא הבליט חריצים קטנטנים פה ושם וכמה נקודות יובש שאפילו לא ידעה על קיומן. ולקינוח – שאלה קיומית שנוגעת ליסודות פורמט הקומפקט: מה מונע מהספוג שבו מרוכז המייק אפ מלהפוך לצלחת פטרי של טינופת, כשספוגית המריחה טובלת בו פעם אחרי פעם?

מאק, Matchmaster Shade Intelligence Compact, מחיר: 200 שקלים

אסתי לאודר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אחד הטובים בגרסת קומפקט/מערכת וואלה!, צילום מסך

מייקאפים קומפקט היו פה גם קודם, ראו המקרה לעיל, אבל באסתי לאודר שדרגו את הפורמט לדרגת אמנות: השילוב בין Double Wear, אחד הטובים ביותר בהיסטוריה של המייקאפים מאז מרחה האישה הקדמונית בוץ על פניה השעירות ועד ימינו, לבין הנדסת אנוש חכמה, יצר מוצר שווה ביותר. אריזת הנשיאה הנוחה, שמצויידת גם במראה גדולה, מוצלחת פי כמה מבקבוק הזכוכית המקורי, הכבד ונטול המשאבה. ספוגית המריחה חלקלקה ומושלמת, ואת סוגיית ההגיינה הבעייתית של ספוגיות הקומפקט פתרו באמצעות מנגנון מוצלח שמשחרר בלחיצת כפתור כמות קטנה, מדודה והגיונית. החומר עצמו לח ביותר, עמיד, ונותן כיסוי קל ומאיר יחסית לאורגינל היסודי והאטום. לסיכום: מדובר בהתאהבות.

אסתי לאודר, Double Wear To Go, מחיר: 179 שקלים (מחיר השקה עד סוף מאי 2016, במקום 288 שקלים)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

קלרינס

קלרינס True Radiance, מחיר: 256 שקלים. דיוויד מוריס, מערכת וואלה! NEWS
גימור בריא והכי טבעי שיש/מערכת וואלה! NEWS, דיוויד מוריס

את קטגוריית הרכיבים האקזוטיים של השבוע, לוקח בהליכה המייק אפ החדש בארץ של קלרינס, עם "תמצית זרעי מורינגה, עולש צהוב ותה לבן". אבל גם בלי לנפנף באלה, הוא עושה את מה שהוא כל כך טוב, שגם אם הוא מורכב מ-100 אחוז כימיקלים ואורניום מועשר, בכל זאת תארזו לנו אותו. עור אפור ועצוב שעוד לא התרגל לחילופי העונות, נעטף דקיקות בציפוי עדין, שקפקף, כמעט בלתי מורגש, שהאחיד את גוון העור ונתן לו גימור בריא והכי טבעי שיש, במתכונת – ניקח את מה שנולדת איתו, ונתקן בקצוות. כל הטוב הזה לא הפך לבצקי גם בלחות גבוהה – התכונה החיונית ביותר למייק אפ עם בוא הקיץ. דיסקליימר: מי שלא באה עם עור מוצלח מהבית, או מחפשת טיוח מלא, תזדקק לתמיכת קונסילר באזורי הפורענות.

קלרינס, True Radiance, מחיר: 256 שקלים

גרלן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סבבה לפנים, פחות לארנק/מערכת וואלה!, צילום מסך

במחיר הזה, היינו מצפים שהמייקאפ של גרלן יגהץ לנו את החריץ במצח, יחליק את הנקבוביות לנצח, ויעלים את כתם השמש מהפעם ההיא בעשור הקודם כשנרדמנו בים. אז כן, מדובר בסבבה של מייק אפ, אבל לא הרבה מעבר מזה: דקיק, מכסה היטב, נטול שומן באופן שבא טוב עם פתיחת העונה המזיעה, וארוז אלגנטי כמו שרק בגרלן יודעים לעשות. ובכל זאת: סבבה סבבה, אבל במחיר הזה לא עדיף להעמיס שניים אחרים?

גרלן, Parure Gold, מחיר: 414 שקלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully