וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

או סקנדל או פסטיבל: קאן 2016 בסימן נשים חזקות

20.5.2016 / 8:00

מירי רגב סתמה לנו את הפיות, קריסטן סטיוארט השמיטה לסתות, בלייק לייבלי ניצחה את המגבלות, ג'וליה רוברטס הרימה מחאה, וסוזן סרנדון הוכיחה מי לובשת את המכנסיים. פסטיבל הקולנוע בריביירה הצרפתית הציג השנה אופנה לוהטת ומשובחת ולא מעט רגעי העצמה נשית נטולי קלישאות

רויטרס

בווידיאו: הכוכבות על השטיח האדום בפסטיבל קאן, בתחילת השבוע

כמדי שנה, מעט אחרי הגאלה האופנתית המפונפנת שמארגנת עורכת ווג אנה וינטור במוזיאון המטרופוליטן בניו יורק, מגיע פסטיבל הקולנוע הבינלאומי בקאן, ובאופן טבעי פותח מקום להשוואות. השנה נראה כי מאמץ היתר של נשות הסטייל במט גאלה, בחיזוק הפרשנות הלא מאוד מוצלחת של הכוכבות לנושא האירוע שהתמקד באופנה בעידן הטכנולוגיה - גרמו לציפייה לפיצוי בשטיח האדום של קאן. עיר הקיט בדרום-מזרח צרפת השוכנת בריביירה הצרפתית אירחה בפעם ה-69 את פסטיבל הסרטים. גם הפעם האופנה - שהוצגה בפרימיירות יוקרתיות במהלך היום ובאירועי ערב נוצצים - גנבה את ההצגה. לא מעט נשים בלטו שם בזכות העוצמה שהפגינו, מעבר לבגדים עצמם.

בלייק לייבלי על השטיח האדום בקאן 2016. GettyImages
בלייק לייבלי בשמלת סינדרלה של ויויאן ווסטווד על השטיח האדום בקאן. סוג של הצהרה/GettyImages

נפתח עם שרת התרבות והספורט של ישראל, מירי רגב. כאלה אנחנו, פרובינציאליים. פיד הפייסבוק והטוויטר, כמו גם קבוצות הווטסאפ של כולכם, רעשו בתחילת השבוע כשהשרה תועדה צועדת בגאווה על השטיח האדום היוקרתי. למשך יממה נרגעו הרוחות התרבותיות והפוליטיות הנושבות נגדה וכולם התמקדו בדבר אחד - המראה המוצלח שהיא הפגינה. רגב דחתה הצעות יוקרתיות כמו סטיילינג אישי של ניקול ראידמן או השאלת שמלה של דיור, ובחרה ברגע האחרון ללכת על מעצב מקומי מתחיל - דרור קונטנטו. היא פיזרה גלאם פטריוטי בשמלה בעבודת יד עשויה ממפות קרושה רקומות בשילוב אבני סברובסקי, ונראתה מצוין.

גם ג'וליה רוברטס עשתה כותרות של גירל-פאואר ברחבי העולם. השיח החם בפסטיבל השנה התרכז בקוד הלבוש הנוקשה והאנטי פמיניסטי של ההנהלה, האוסר על נשים להגיע בנעליים שטוחות. כאקט מחאתי, ובנונשלנטיות חיננית, הסירה השחקנית בת ה-48 את נעלי העקב בפרימיירה של "מפלצת הכסף" בכיכובה, ועלתה יחפה על מדרגות השטיח האדום.

כפיים

מירי רגב כובשת את קאן: כל הפרטים על השמלה המסתורית

לכתבה המלאה
סוזן סרנדון בטוקסידו של סן לורן בקאן 2016. GettyImages
סוזן סרנדון בטוקסידו של סן לורן, קאן 2016. משגעת גם בלי מחשופים ובלינג/GettyImages

אל המחאה של האישה היפה הצטרפה הבחורה הנכונה של הרגע, השחקנית בת ה-26 קריסטן סטיוארט, שהסירה גם היא את נעלי העקב השיקיות שלה. סטיוארט הידועה במראה "הרגע התעוררתי" המרושל והאדג'י אמנם הציגה סטייל נטול מאמץ אך השאירה אבק לקולגות שלה, והיתה הכוכבת הכי מהפנטת בפסטיבל. בשורה של אאוטפיטים מבית האופנה שאנל, שם היא משמשת כפרזנטורית וכמוזה, היא הציגה סגנון ייחודי מושלם ומעורר השראה. כן, גם בצללית כתומה ובסניקרס.

עוד בלטו על השטיח האדום השחקנית בלייק לייבלי ההריונית שלא עשתה לעצמה הנחות, ולבשה שמלת סינדרלה בעיצוב ויויאן ווסטווד, ועוד שמלות חובקות גוף. לייבלי בלטה בזכות תפקידה בסרטו החדש של וודי אלן, "קפה סוסייטי", שזכה לתגובות טובות - גם בגזרה האופנתית. עלילת הסרט החדש מתרחשת בהוליווד של שנות ה-30 וכוללת מראות רטרו-שיק של נשיות מתוחכמת. לצדה בלטה סוזן סרנדון, שבאחד מאירועי היום לבשה חליפת טוקסידו של סן לורן והוכיחה שאישה יכולה להיראות סקסית בחליפה לא פחות מבשמלה עתירת מחשופים ובלינג.

הכוכבות על השטיח האדום - מי מנצחת במדד הסטייל? הצביעו והשפיעו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully