וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פחות אבל יותר: קולקציית קפסולה מיוחדת של קום איל פו

19.5.2016 / 17:12

בית האופנה המקומי מציג אוסף קפסולה שמיועד לשעות הערב במחירים נגישים (יחסית). הקולקציה הקיצית כוללת שמלות, אוברול, טופים ומכנסיים באווירה נונשלנטית לא מחייבת, עם פוטנציאל חרישה מקסימלי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איזון בין מראה נינוח ולא מחייב אך זוהר ומוקפד. הקפסולה של קום איל פו לקיץ 2016/מערכת וואלה!, צילום מסך
מעצבת הבית שרון דאובה: "נשמרו השפה העיצובית, הבדים היפנים והתפירה המוקפדת שכוללת גימורים בעבודת יד"

כחודשיים לאחר השקת קולקציית הקיץ של בית האופנה הישראלי קום איל פו תחת האג'נדה Fuck the golden ratio – (לעזאזל יחס הזהב), החליטו להניח לרגע את הרעש בצד עם אוסף קפסולה שמיועד לשעות הערב במחירים נגישים (יחסית) וללא קופירייטינג אידאולוגי נלווה. בשיחה עם שרון דאובה, מעצבת הבית בארבע השנים האחרונות, ניתן לחוש בין השורות בגישה מרעננת בסגנון – פאק דה פוליטיקה, נשים רוצות לשלם כמה שפחות ולקבל את אותו הדבר. הגיוני סך הכל.

הקולקציה כוללת שמלות, אוברול, טופים ומכנסיים, באווירה נונשלנטית לא מחייבת, ובטווח מחירים של עד 1,000 שקלים לפריט. דאובה מציינת ש"נשמרו השפה העיצובית, הבדים היפנים והתפירה המוקפדת שכוללת גימורים בעבודת יד". אז מדוע עד עכשיו שילמנו יותר? ענייני לוגיסטיקה כמו שימוש בבדים שנשארו במלאי ושיקולים נוספים כמו להגיע לקהל חדש למשל. הערך המוסף הפמינסטי שנעדר מהכותרות דווקא מורגש בפרטים הקטנים. חלק מהדגמים מגיעים עם כפתורי תיקתק פנימיים ותוספת אופציונלית של רצועות בד שנועדה להסתיר מחשוף קדמי, אחורי או צידי.

הפריטים עוצבו תוך שמירה על איזון בין מראה נינוח ולא מחייב אך זוהר ומוקפד מאידך שיתאים לקיץ הישראלי. בד מיקרופייבר בעל תכונות של רכות נוזלית, קפלים קטנים בעבודת יד, גזירות אלכסוניות ושימוש רב בגוון שחור - כל אלו עוזרים לדגמים להיות בעלי פוטנציאל חרישה מקסימלי. וורסטיליות לצד איכות ומחיר הם אכן מה שנשים רוצות, יותר משיווק מתחכם, ונראה שלפעמים צריך להניח בצד את התפל בשביל לראות את העיקר.

טווח מחירים: עד 1,00 שקלים
את הקולקציה ניתן למצוא גם באתר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גזירות אלכסוניות ושימוש רב בגוון שחור/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בד מיקרופייבר בעל תכונות של רכות נוזלית/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בד מיקרופייבר בעל תכונות של רכות נוזלית/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נשים רוצות לשלם כמה שפחות ולקבל את אותו הדבר/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully