וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורו איפור ניסתה טיפים טיפשיים למראה זוהר - והתוצאות מפתיעות

15.6.2016 / 8:05

כף, גרב, דבש ונייר דבק - שני גרימונד החליטה לנסות בעצמה טריקים בתחום היופי והאיפור שהיא הגדירה כמטופשים. חלק מהעצות אכן התבררו כלא יעילות בעליל, אולם היו גם כמה טיפים שהפתיעו לטובה. צפו

Shani Grimmond

הרשת מלאה בטיפים ועצות בנושאי יופי ואיפור שאמורים להפוך את החיים שלנו לפשוטים וזוהרים יותר. אולם חלק מהטריקים הללו הם מוזרים בלשון המעטה, וכאן שני גרימונד נכנסת לתמונה. שהשם לא יטעה אתכם, מדובר בגורו איפור מאוסטרליה שגם פעילה מאוד ברשתות החברתיות.

גרימונד החליטה לנסות על עצמה חלק מהטיפים המשונים ביותר ולדווח על כך לעולם. "אני חושבת שרוב הטיפים יהיו בזבוז זמן בגלל שהם כל כך מטופשים, אבל אני רוצה לנסות אותם, אני חושבת שזה יהיה כיף", היא אמרה בסרטון שפרסמה ביוטיוב.

הטיפ הראשון שניסתה הוא הנחת מייק אפ על הפנים בעזרת גרב מגולגלת במקום מברשת איפור מקצועית. "זה הדבר הכי מוזר שעשיתי בחיי", היא אמרה. "התוצאה לא כל כך נוראית בשביל גרב, המייק אפ דווקא נמרח בצורה שווה על כל הפנים שלי". עם זאת היא טענה שהיתה צריכה להשתמש בהרבה יותר חומר, כי רובו נספג בגרב.

הסרטון המלא:

הניסיון הבא היה להשתמש בליפסטיק בצבע אפרסק מתחת לקונסילר כדי להימנע מגוונים סגולים-כחולים. התוצאות היו טובות, אך כמעט לא הורגש הבדל לעומת מריחת הקונסילר לבדו.

לאחר מכן היא ניסתה להשתמש בכף כדי לתחום את קו הלסת שלה, טריק שהפך פופולרי ביוטיוב. גם כאן נרשמו תוצאות מרשימות. "אם מניחים את הכף בקצה של עצם הלחי זה נראה טוב", סיפרה לגולשות.

כמו כן גרימונד השתמשה בנייר דבק גם לקונטור של הפנים וגם לעיצוב הגבות. השיטה הראשונה עברה בצורה סבירה אולם דווקא השניה הפתיעה לטובה. "מסתבר שאפשר להפוך את הגבות לממש חדות", אמרה הגורו. "הקו של הגבות שלי כל כך חד. אני מתה על זה".

עוד באותו נושא

בלוגרית קוריאנית הופכת לטיילור סוויפט, ומדגימה איך גם אתן יכולות

לכתבה המלאה
בלוגרית מנסה טיפים טיפשיים לאיפור. Shani Grimmond, צילום מסך
הכף מעולם לא היתה שימושית כל כך/צילום מסך, Shani Grimmond

בשלב הבא גרימונד מרחה דבש בתור ליפ גלוס לשפתיים, אך היתה רחוקה מלהיות מרוצה. זה הליפ גלוס הכי זוהר שראיתי בחיי, זה דוחה ונורא דביק", סיפרה בסרטון. "אני לא רואה איך זה יכול לעבוד במצב כלשהו".

בנוסף גרימונד ניסתה להשתמש בצמר כדי למרוח מסקרה אבל התוצאות היו מאכזבות. המסקנה שיכולה לעלות מהניסוי של גרימונד הוא שלא כדאי להאמין לכל מה שרואים באינטרנט, אבל שווה לפעמים לנסות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully