וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרימות גבה? הדרך להשגת גבות מלאות וטרנדיות

15.6.2016 / 16:04

גבות מלאות וטבעיות הן הטרנד הנוכחי בעולם היופי והן נמצאות בראשה של כל רשימת מגמות האיפור ל-2016. גם אם לא נולדתן עם גבות קארה דלווין מושלמות, תוכלו לאפר אותן ולהשיג את המראה הנכון

אלקליל - גבות.
איפור גבות הפך לעיסוק הקוסמטי המועדף על הכוכבות והפאשניסטיות

ההנחה שכל האחריות לטרנד הגבות בעולם היופי נזקפת לזכותה של דוגמנית העל, קארה דלווין, אינה רחוקה מן האמת, אבל אם לדייק, האחריות לעניין משותפת לכלל קהילת הזוהר. לילי קולינס, ביונסה, קירה נייטלי וג'ניפר אניסטון, הן רק חלק מהכוכבות שהשאירו את הגבות הדקיקות מאחור ובחרו במראה המשדר נוכחות.

עד כמה שהגנטיקה משחקת תפקיד חשוב במראה המפורסמות, הרי לא יתכן שהיא אחראית לכל הגבות המושלמות האלו - איפור גבות הפך לעיסוק הקוסמטי המועדף על הכוכבות והפאשניסטיות - כולן עוסקות בצורת הגבה כמו גם המלאות שלה.

עם ההדרכה הנכונה תוכלנה גם אתן לעצב את הגבות הנכונות - איפור נכון ישפר את הסימטריה בפנים, ידגיש את העיניים וייצור מראה יותר מדויק ונקי הצלחנו למשוך את תשומת הלב שלכן? ברור. אז איך עושים את זה נכון?

אימון מביא לשלמות

גייסנו את נטע סקלי, גלובל סיניור ארטיסט ב-MAC לשיחה דחופה שתעניק לכן את כל המידע על הנושא ותעניק לכן את הטיפים הכי חשובים, איך לאפר ולעצב את הגבות.

"מזה מספר עונות אנו רואים טרנד של גבות עבות, מלאות וטבעיות על המסלולים, במדיה החברתית ובמגזינים , מאשרת סקלי, " איפור הגבות הוא בעל חשיבות ניכרת והוא אלמנט משלים והכרחי לכל טרנד נוכחי באיפור. טרנד הגבות גם מקבל חיזוק ותמיכה המגיעים ממדיה חברתית ומובילות דעת קהל באופנה".

סקלי מסבירה שהדגשת הגבות מוסיפה לפנים אלמנט נחוש של מבנה ברור, נקי מודרני ומלא כוח. נשיות שיש בה נימה מסוימת של גבריות מחמיאה.

"אבל", היא מדגישה, "אם אף פעם לא איפרתן את הגבות, ברור שדקה לפני שאתן יוצאות לאירוע זה ממש לא הזמן להתחיל - את הניסיונות הראשונים למציאת צורת הגבות הרצויה לכן והמוצרים המתאימים ליצור אותה, רצוי לעשות כשיש לכן זמן".

אלקליל - גבות.
טרנד הגבות גם מקבל חיזוק ותמיכה

האורך כן קובע - המדריך המלא לעיצוב הגבות

לא כולנו נולדנו עם גבות כמו של קארה. גם האיפור הכי מוקפד לא יראה מושלם אם הגבות לא יהיו מטופחות – הגבות הן חלק ממראה האיפור והזנחתן תגרום לו להראות מרושל. איפור הגבות הוא אינדיבידואלי, על פי מבנה הפנים, סגנון אישי וכמובן אופנה וטרנדים.

הוא יכול להיעשות בכל שלב של האיפור: אם הכוונה להדגיש אותן וליצור פוקוס כדאי להגדיר אותן מיד לאחר הנחת המייק-אפ. אך כשהמטרה לשלבן במראה האיפור, איפורן יכול להיעשות בשלבים הסופיים של התהליך.

על מנת להעריך את צורת הגבה האידיאלית ולקבוע את אורכה הנכון, קחו מברשת איפור והצמידו אותה לצד הנחיר עד לזווית החיצונית של העין. הנקודה אליה מגיעה ידית המברשת בגבה היא הנקודה בה היא צריכה להסתיים. אם היא קצרה מדי הוסיפו לה אורך והשלימו אותה בעזרת צללית או עפרון - כדי להסיר את השיער שעבר את האורך הזה השתמשו בפינצטה.

שימו לב: הגבה בקצה הפנימי צריכה להתחיל בדיוק מעל מרכז הנחיר. הנקודה הגבוהה ביותר בקשת הגבה צריכה להיות בקו ישר מקצה האף, דרך מרכז האישון.

אלקליל - גבות.
לאחר מריחת מייק-אפ, הקפידו לסרק את שיער הגבות

במידה ואינכן בטוחות מהי הצורה או אורך הגבה הרצוי לכן, השקיעו זמן בניסיונות שרטוט צורות גבות שונות בעזרת עפרון גבות איי בראוס, עד שתמצאו את הצורה האידיאלית עבורכן. השתמשו בעפרון בצבע הגבות להוספת נפח, ובעפרון לבן או עפרון קונסילר למחיקה או לדמות הסרה של שיער.

לאחר מריחת מייק-אפ, הקפידו לסרק את שיער הגבות ולהברישו כלפי מעלה בעזרת ג'ל גבות לסידור וצביעת הגבה על מנת להפטר מעודפי החומר אשר דבק בגבות וכדי להכין אותן לאיפור.

בעת ניקוי ועיצוב הגבה יש להתקדם לאט, שיערה אחרי שיערה תוך בחינה מדוקדקת של הצורה שיצרתן לגבה אחר כל מריטה. סקלי מסבירה שמריטת יתר עלולה להסתיים בקרחות ולפגום בצורת הגבה לאורך זמן. "לשיערה מרוטה ייקח בממוצע 64 ימים לגדול בחזרה לאורכה המלא", היא מזהירה.

גבות דלילות, גבוהות או נמוכות? מילוי גבות דלילות במיוחד מתחיל בסירוק שיער הגבה בעזרת מברשת גבות כלפי מטה. בעזרת מברשת זווית קטנה מספר 266 וצללית בגוון מתאים או עפרון גבות עבה יוצרים מחדש את הקשת העליונה של הגבות. לסיום מסרקים את הגבות בחזרה למעלה, בודקים שאין מרווחים דלילים ומקבעים אותן בעזרת עפרון שעווה או ג'ל גבות שקוף.

אלקליל - גבות.
כדי להנמיך גבות גבוהות אפרו את החלק התחתון בגוון כהה והעליון בגוון בהיר

"אל תאפרו את הגבה על מנת לצבוע אותה" מדגישה סקלי, "השתמשו בגוונים טבעיים על מנת להגדירה כך תצרו מראה טבעי יותר". אבל אם אתן נועזות יותר ורוצות לצור אפקטים במראה הגבות שלבו יותר מגוון אחד. למשל, לאפקט הגבהה של הגבה השתמשו בגוון בהיר בחלקה התחתון ואת החלק העליון צבעו בגוון כהה. כך, כדי להנמיך גבות גבוהות אפרו את החלק התחתון בגוון כהה והעליון בגוון בהיר. לשם כך נוצרו צמדי הצלליות לגבות בגוונים משלימים.

על מנת להבהיר את מראן הכללי של גבות כהות ולקרבן לגוון השיער הבהיר השתמשו במסקרה ג'ל לגבות בגוון בלונדיני. סירוק שיער הגבות בג'ל ישזור גוון בלונדיני אל תוך הגבות ויבהיר אותן באופן טבעי ליצירת מראה רך יותר.

בהתייחס למראה הגבות האופנתי בעונות האחרונות, היינו, מלאות וטבעיות, כדאי לשים לב שגבות רבות מצטיינות במבנה מלא ויפה ולכן זקוקות רק להגדרה ולא לשינוי או עיצוב. אז אם אתן רוצות גבות דרמטיות, אפרו את הגבות לפני איפור העיניים או הלחיים. הגבות (ולפעמים גם השפתיים) צריכות ויכולות להישאר האלמנט המרכזי.

אלקליל - גבות.
למראה גבות בריא, מבריק, נקי ומלא אפשר להבריש מעט גלוס שקוף

אקסטרה: לגזור ולשמור

בניגוד למקובל לחשוב, מריטת הגבות לפס צר אינה מגדילה את מראה העין. לעומת זאת, גבות מלאות ומטופלות בצורתן הטבעית ממסגרות את העיניים בצורה הטובה ביותר.

לטיפול נקודתי בגבות סוררות ניתן לסרק את הגבות בעזרת מברשת מסקרה ישנה ונקיה או מברשת שיניים רכה עליהם התזת מעט ספרי לשיער. למראה גבות בריא, מבריק, נקי ומלא אפשר להבריש מעט גלוס שקוף מעל הגבה המסודרת בעזרת מברשת גבות.

הבהרת עצם הגבה בגוון לבן ומבריק אינה אופנתית ומשווה מראה מלאכותי לאיפור. במקום צבע לבן וסופר מבריק, בחרו גווני שמפניה מוזהבים בעלי ברק בינוני. ככל שגוון עורכן כהה יותר השתמשו בצללית בז' בעלת תת גוון צהוב יותר ופחות ברק.

גווני השיער בגבות נוטים להתכהות לאורך היום כתוצאה מייצור החלב על העור, לכן כדאי לבחור גוון בהיר יותר מן הגבה כדי להגדיר אותה וגוון כהה כדי להאריך אותה או לפסל את הקשת - טכניקה זו תבטיח מראה מושלם וטבעי.

אלקליל - גבות.
ניתן לפורר צללית בכל גוון ולערבב עם הפורמולה

השתמשו בעפרון, טוש או צללית בגוון אחד בהיר יותר מאשר צבע השיער, אפילו אם השיער שחור. זה יוצר מראה גבות יותר ריאליסטי וטבעי. נסי את עפרון וולאקס בראו ליינר – ניתן להשתמש בו יבש בטקסטור ההופכת לצללית על הגבות, ואו להרטיבו על גב כף היד ולקבל כוון כהה יותר ומרקם קרם המתאים לציור גבות אינדיבידואליות. השתמשי במסרק בצדו השני על מנת לטשטש בין הגוונים.

על מנת לרסן גבות סוררות נסו את מיקסינג מדיום לאש (מאק פרו). זוהי פורמולת מסקרה נטולת צבע בשפופרת. שימו מעט חומר על אפליקטור ריסים סרקו ועצבו את הגבה. ניתן לפורר צללית בכל גוון ולערבב עם הפורמולה על מנת ליצור מסקרה בצבע לגבות.

מושלמות אך לא זהות

הגבות מככבות ברשימות מגמות היופי אלפי שנים אבל מלבד זאת יש להן תפקידים מעשיים כמו לשמור על העיניים מפני זיעה ולהעביר מגוון רחב של הבעות פנים ורגשות. בנימה מעשית זו מזכירה סקלי שאזור ניקוי שיער הגבות עלול להיות רגיש במיוחד לפני קבלת המחזור החודשי, אז כדאי לתזמן את עיצובן.

מומלץ לעשות שימוש במראה מגדילה לאבחנה מדויקת וביצוע מושלם בעיצוב אך לזכור שהגבות לעולם לא תהיינה זהות וזה בסדר גמור. גבות הן אחיות – לא תאומות.

וואלה! NEWS בשיתוף MAC

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully