וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחוספסת במידה: המעצבת הישראלית שהדליקה את ג'יג'י וקרלי

6.6.2016 / 13:07

המותג "בליקר & פרינס" בעיצובה של ליהי סגל מציע תכשיטי זהב ויהלומים עדינים וקלאסיים עם הטוויסט האדג'י הנכון. לאחר שכבשה המעצבת את הפאשניסטות המקומיות, היא מתמקמת בסצנת הסטייל הניו יורקית, ונמצאת כעת בשלבי חתימה אחרונים מול אחד מבתי הכלבו החשובים של מנהטן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פריטים עדינים עם אפקט מחוספס. בליקר אנד פרינס/מערכת וואלה!, צילום מסך

מגמת ה-Gentle Edge האופנתית זולגת לאחרונה גם לתחום התכשיטים. העיקרון הוא פשוט: פריטים קלאסיים, מינימליסטיים ברובם, בעלי טוויסט אדג'י, או איזשהו אלמנט אנטי קלאסי שמשולב בעדינות ובו זמנית בולט דיו כדי לייצר אפקט מחוספס. דוגמא מצוינת לז'אנר היא מעצבת התכשיטים הצעירה ליהי סגל. האוסף המרגש של סגל נע במדויק על הציר הקלאסי-אופנתי. עיצובים גיאומטריים מתוחכמים שמעובדים בחומרים יקרים כמו זהב על סוגיו השונים, יהלומים ואבני חן.

די בקלות ובזמן קצר מאוד השתלטה סגל על אוספי התכשיטים של כמה מאושיות הסטייל הנחשבות ביותר באזור כדוגמת מיטל ויינברג-אדר, יעל גולדמן, רותם סלע, הסטייליסטים שירן מניה וגל אפל ועוד רבים וטובים. לצד ההצלחה המקומית מייצרת סגל לא מעט עניין גם בניו יורק, העיר שבה הכול התחיל מבחינתה ומקור ההשראה הכי גדול שלה. כבוגרת (מצטיינת) של הפקולטה לעיצוב תכשיטים ב-FIT (fashion institute of technology) וכמישהי שחיה על קו תל אביב-ניו יורק, זה אך מתבקש ששם המותג שלה ייקרא על צמד הרחובות המנהטנים בליקר & פרינס. העובדה שהם אינם נפגשים ידועה לסגל כמובן "אבל אם זה היה קורה", היא מפרטת את מהות השם, "היה זה שילוב כמעט מושלם בין נפש קלאסית לבין חספוס עירוני מודרני. לרחוב בליקר יש המון היסטוריה ופרינס הוא הרבה יותר אדג'י וקטן. זה מתחבר לי למותג בקטע המטאפורי".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האוסף המרגש של סגל נע במדויק על הציר הקלאסי-אופנתי/מערכת וואלה!, צילום מסך
דוגמנית העל קרלי קלוס תועדה בחשבון האינסטגרם שלה עם שרשרת המותג במשך כל שבוע האופנה הניו יורקי

עם כל הכבוד לפאשניסטיות המקומיות, לרזומה של סגל התווספו לאחרונה כמה שמות נוצצים מהמגרש של הגדולים: השחקנית נטלי פורטמן (שהגיעה דווקא דרך קשר ישראלי) ודוגמניות-העל הרותחות ג'יג'י חדיד וקרלי קלוס. האחרונה אף תועדה בחשבון האינסטגרם שלה עם שרשרת המותג במשך כל שבוע האופנה הניו יורקי.

אחד הלידים של סגל לסצנת הסטייל הניו יורקית הוא באמצעות בן זוגה הישראלי ניר, הבעלים של חברת קייטרינג בוטיקית שמספקת שירותי האכלה אקסקלוסיביים בצילומי קמפיינים של סן לורן, רוברטו קוואלי וביונסה לטופשופ בין היתר, וכן לצלמי אופנה מובילים כמו מריו טסטינו, מרט אנד מרקוס וטרי ריצ'רדסון. כך יצא שבפגישה מקרית בפאתי שכונת נוליטה הנחשקת נוצר הקשר עם קלוס. "היא גרה פה בשכונה וראיתי אותה כמעט כל יום. היא 1.85 מ' של יצור אווטארי לגמרי וקשה מאוד להתעלם מהנוכחות שלה. בערך יומיים לפני שבוע האופנה פגשתי אותה עם ניר (בן הזוג) שמכיר אותה מהעבודה, ותוך כדי סמול טוק היא הביעה עניין בשרשרת שענדתי עליי באותו הרגע (מסוג AFTER DARK). היא הייתה מקסימה ומיד התחילה להסביר שבגלל חוזים עם הסוכנות היא לא תוכל לתייג ברשתות אבל הבטיחה לי שלכבוד היום הולדת שלי (שחל ביום הפגישה) היא תענוד אותה לכל אורך שבוע האופנה. היא לגמרי עמדה בהבטחתה וענדה אותה במהלך כל ימי האיוונט. עם ג'יג'י נוצר הקשר דרך מפיקה על הסט במהלך עבודה עם ניר. דברים מתגלגלים לגמרי במקרה".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"חשוב לי לבדל את עצמי, וזה בא לידי ביטוי בירידה לפרטים ובעיצוב הזמנות פרטיות"/מערכת וואלה!, צילום מסך
"כשהחלה התעניינות מצד בתי הכלבו נכנסתי לסטרס. מצד אחד זה שוק אמיתי, ומצד שני חשוב לא להסתחרר"

לצד המקריות ישנן התפתחויות מכוונות ומחושבות היטב. לפני כחצי שנה התקבלה סגל לשואו-רום יוקרתי בדיימונד דיסקריט ומשם מנוהלים עסקיה בקפידה. "די בהתחלה נוצר ביקוש מצד קניינים, אבל הייתי חייבת להתפקס ולהיצמד לתוכנית עסקית ברורה שבוחרת במכוון להתקשר עם מספר מצומצם של מוקדי מכירה. הרשת TOMORROW LAND (הבארניז היפני) הרגישה לי מיד נכונה גם כקונספט וגם בהיקפי המסחר שלה ובהתפתחות שלי כעסק מתחיל".

סגל נמצאת כעת בשלבי חתימה אחרונים מול אחד מבתי הכלבו החשובים של מנהטן, שאת שמו היא מסרבת בשלב זה לחשוף. "כשהחלה התעניינות מצד בתי הכלבו הגדולים נכנסתי לסטרס רציני. מצד אחד זה שוק אמיתי, כי זה פתאום קורה ובגדול ומצד שני חשוב לא להסתחרר ולעשות את הבחירה הנכונה".

"אחרי מחשבות, פגישות ארוכות והתייעצות עם גורמים בענף, הוחלט ללכת על כלבו שהוא לאו דווקא הבחירה הראשונה שלי כי הוא מאוד אקסקלוסיבי, אבל החנות הנכונה לי כרגע גם בהיבט של מגעים אחרים שיש מול חנויות מקוונות", מפרטת סגל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מחווה לתקופה שבה סטייל וקים היו כאחד/מערכת וואלה!, צילום מסך
לאחרונה היא החלה לעבוד עם חומר גלם נוסף - עצמות. "עם תעודות שאף חיה לא נפגעת מהתהליך והכל אורגני ונאסף מהטבע"

בינתיים עוד אפשר ליהנות בעבודה אישית מולה כשהיא מגיעה לארץ פעם בחודשיים לפגישות עם לקוחות מקומיים. "אני לא היחידה שעובדת עם זהב ויהלומים, אז מאוד חשוב לי לבדל את עצמי וזה בא לידי ביטוי בירידה לפרטים ובעיצוב הזמנות פרטיות. אין לי מלאי אז בעצם אף טבעת לא נראית כמו השנייה".

לאחרונה היא החלה לעבוד עם חומר גלם נוסף - עצמות: "עם תעודות שאף חיה לא נפגעת מהתהליך והכל אורגני ונאסף מהטבע". קו ה"בליקר" מייצג את החנות האינטרנטית שבה נמכרת הקולקציה הנוכחית שלה, שעוצבה כמחווה לתקופה שחלפה, בה "סטייל וקיום היו כאחד, כחלק מאמונה של איך דברים אמורים להיעשות. למלצר היה סטייל, הוא לא רק העביר את הזמן עד שעבודת חלומותיו תגיע".

הקולקציה עשויה מזהב 14k ויהלומים, מורכבת מתכשיטים עדינים אך בעלי נוכחות. ליין הפרינס נותן מענה להזמנות בעיצוב אישי.

טווח מחירים: 550-8,000 שקלים

להשיג באתר או בטלפון 054-5304130 או דרך עמוד הפייסבוק Bleecker & Prince

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קרלי קלוס עם שרשרת בעיצוב סגל. "תוך כדי סמול טוק היא הביעה עניין בשרשרת שענדתי עליי באותו הרגע/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דגם מסוג AFTER DARK/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully