וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 16 הייתי: פתרונות יצירתיים להתמודדות עם גיל ההתבגרות

7.6.2016 / 12:52

הביטחון העצמי לא בשמיים, קיים רצון למרוד ולפרוץ מוסכמות, ואת לא תמיד מבינה מה הסביבה רוצה ממך - גיל ההתבגרות הוא לא בדיוק חממה לנפש, אבל יש מי שמצאו דרכים להתמודד עם מאבקי הגיל. קבלו השראה

יח"צ - חד פעמי

רגע לפני שהיא מתחילה את הג'וב החדש בתכנית "אנשים" בערוץ 2, הגיעה אתמול קורין גדעון להנחות את כנס #LIKEAGIRL של סופר-פארם יאנג בשיתוף אולווייז, שהוקדש להעלאת הביטחון העצמי בקרב בנות נוער.

בכנס, שהתקיים תחת המסר "תהיי את תהיי בת", השתתפו גם השחקנית נלי תגר, הקופצת לגובה דניאל פרנקל, עדי רונן (מקימת אתר השופינג המצליח Adika), נועם אקרמן (זמרת ויוצרת רשת) לירי בר בת ה-17 וצליל ומיתר, תאומות בנות 16 הגדלות במשפחתונים של הכפר הירוק לאחר שהוצאו מביתן וכתבו שירים על כך.

השחקנית נלי תגר העלתה זכרונות מן העבר וסיפרה שסבלה מביטחון עצמי נמוך גם לאחר הגשמת חלומה כשחקנית. "בגלל הגובה שלי, תמיד קיבלתי רק תפקידים של ילדה בת 14. עד היום מבקשים ממני ת.ז כשאני מזמינה משקה", היא מספרת. "בכל הפקה עשיתי מה שציפו ממני, גם כשלא הרגשתי בנוח, כי הייתי חסרת בטחון וחשבתי שהכי חשוב זה לרצות את כולם".

גלי ברגר, דוברת ומנהלת תוכן בסופר-פארם הסבירה: "הקמנו את קהילת סופר-פארם yng לפני שלוש שנים במטרה לתקשר טוב יותר עם בנות הנוער ולהבין את עולמן. יצרנו עבורן בית בו אפשר לדבר על נושאי תזונה, יופי, איפור, בריאות ובכלל - כל מה שמעניין בנות, כשסופר-פארם מספקת את הפלטפורמה ואת הצד המקצועי".

ללו"ז המלא של אירוע ביוטי סיטי לחצו כאן

וואלה! NEWS בשיתוף סופר-פארם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully