וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני חושבת שאני נורמלית. לא יודעת למה כולם חושבים שאני פסיכית"

8.6.2016 / 14:40

הטופמודל קייט מוס העניקה ראיון נדיר למגזין המקוון The Edit במקביל להשקת קולקציה בעיצובה למותג הצרפתי אקוויפמנט. היא דיברה על מפגש מוזר עם פרינס, על החבר דיוויד בואי, על בתה בת ה-13 לילה-גרייס, על התדמית שנוצרה לה וכמובן דיונים בנושא סטייל. צפיית חובה

אתר רשמי

בווידיאו: קייט מוס לובשת ביגוד מקולקציית השת"פ שלה עם "אקוויפמנט" שצולם במסגרת הראיון למגזין The Edit.

שיתוף פעולה של קייט מוס עם מותג אופנה זה לא דבר חדש. הטופמודל הבלתי נלאית שיתפה בעבר פעולה עם לונגשאמפ, טופשופ, ועוד. אבל ראיון עמה הוא עניין נדיר בהחלט. "מוסי" פשוט לא מתראיינת, ומיותר לציין, זהו רק מרכיב אחד בסוד קסמה. מי שאמרה פעם את המשפט האלמותי: "אף פעם אל תתלוננו, אף פעם אל תסבירו" ("never complain, never explain") גם מקיימת, ולא רק דורשת.

אבל השבוע, במקביל לשת"פ חדש שלה עם מותג האופנה הצרפתי "אקוויפמנט", היא התראיינה ל- The Edit, המגזין המקוון של אתר מכירות אופנת העל נט-א-פורטה. את המגזין השבועי עורכת ג'ניפר דיקינסון, לשעבר עורכת במגזינים ELLE והרפרס' בזאר, והוא כולל מדורי אופנה, יופי וסטיילינג קבועים, כמו גם ראיון שבועי עם אושיית אופנה מרכזית או מתהווית. העובדה שמוס בחרה לדבר דווקא עם The Edit מלמדת על מקומו החשוב בתקשורת האופנה היום.

בראיון המלווה בסדרת תמונות מטריפות של מוס בביגוד קולקציית הקפסולה שלה ל"אקוויפמנט", היא מדברת, למרבה השמחה, לא רק על השת"פ. במבטא הדרום-לונדוני שלה היא פיטפטה לא מעט, גם על פרינס, דיוויד בואי, בתה לילה-גרייס, תפקידה בסרט "פשוט נהדרת", ועוד. להלן היילייטס.

קייט מוס במגזין המקוון The Edit, גיליון 2 יוני 2016. CHRIS COLLS, צילום מסך
מעדיפה סגנון תום בוי, אבל סקסי ונוח ליומיום. קייט מוס בצילומים למגזין/צילום מסך, CHRIS COLLS
קייט מוס במגזין המקוון The Edit, גיליון 2 יוני 2016. CHRIS COLLS, צילום מסך
"לילה אומרת שאני קפדנית יותר מאמהות אחרות"/צילום מסך, CHRIS COLLS
"איבדתי הרבה בגדים במהלך השנים, אבל נשארו לי כמה. אני אשמור הכל לבת שלי"

המפגש עם פרינס

"ממש הסנוורתי כשפגשתי את פרינס. זה היה עם דונטלה (ורסצ'ה). שכבתי לי על המיטה של דונטלה, בסוויטה שלה, והיא דיברה עליו. אז שאלתי אותה: 'למה את לא מפסיקה לדבר על פרינס?'. היא ענתה: 'הוא פה'. אז קמתי ופתאום אני רואה אותו בקצה המיטה. או מיי גאד, לא יכולתי לדבר או להביט בו. באמת. אבל בסוף הצלחתי לומר: 'אתה צריך לקנות את אחת מחליפות החתול האלו. הן מדהימות, והתכוונתי לחליפת הפייטים שלבשתי אז".

הסטייל האישי

"אני לא משקיעה יותר מדי בלוק יום, אבל בערב, אני אוהבת להתלבש יפה. קולקציית השת"פ עם אוקויפמנט זה בדיוק מה שאני אוהבת ללבוש. לבשתי את החולצות שלהם הרבה קודם כי בעלי (המוזיקאי The Kills ג'יימי הינס, למרות שכרגע הם חיים בנפרד) לובש אותן ואני התחלתי לגנוב לו אותן. זה בדיוק הסגנון שלי. אתם יודעים, חולצת משי שמרגישה טוב. סגנון תום בוי, אבל סקסי ונוח ליומיום".

על המחבוא של כל האופנה שלה

"יש לי מקום סודי. איפה? אני לא מגלה. מישהו עוד ישדוד אותי. גיליתי של"רולינג סטונס" יש ארכיון ואף אחד לא יודע איפה הוא, אפילו לא הילדים שלהם. איבדתי הרבה בגדים במהלך השנים, אבל נשארו לי כמה. אני אשמור הכל לבת שלי (לילה-גרייס, 13, עם בן זוגה לשעבר העורך-צלם ג'פרסון האק). קניתי לה שמלת 'אוזי קלארק'. זאת שטוויגי לבשה בצילום המפורסם של ריצ'ארד אבדון. משיפון לבן עם העלים. היא לא אוהבת כלום עכשיו, אבל היא תאהב".

על אחוזת הכפר שלה

"זה פשוט גן-עדן. האפשרות להתהלך בכל מקום בחלל נרחב לבד, אין שם איש".

קייט מוס במגזין המקוון The Edit, גיליון 2 יוני 2016. CHRIS COLLS, צילום מסך
יופי על-זמני/צילום מסך, CHRIS COLLS
קייט מוס במגזין המקוון The Edit, גיליון 2 יוני 2016. CHRIS COLLS, צילום מסך
"יומיים לפני מותו של בואי נעלתי מגפי זיגי סטארדאסט סגולים"/צילום מסך, CHRIS COLLS

על בת הסנדקות שלה אלה ריצ'ארדס, 20 (בתם של קית' ריצ'ארדס ולוסי דה לה פאלז)

"אני אוהבת אותה. היא באה לכל המסיבות שלי, אבל ההורים שלה לא. היאה נשארת לישון אצלי וההורים שלה שואלים: 'מה היא עושה שם'? אז אני אומרת שהיא בסדר גמור. לפעמים היא אומרת שאין לה מה ללבוש, אז אני אומרת לה: 'הנה דארלינג'. היא נועלת אותה מידתצ נעליים כמוני. זה מושלם. אבל אני על המשמר. אני מאמא קייט. יש לי הרבה ילדי סנדקות. אני באמת קפדנית, אבל אני חושבת שהם אוהבים את זה.

על עצמה כהורה קפדני

"לילה אומרת שאני קפדנית יותר מאימהות אחרות. אני לא מנדנדת לה על שיעורי-בית כי היא יודעת שהיא צריכה לעשות אותם בעצמה. אני מסתכלת בה בלי שאני צריכה לומר כלום. חייבים להפחיד בנות, אחרת הן ישתלטו על העניינים. אני אוהבת גם בנים. בכלל ילדים. מבוגרים יכולים להיות משעממים".

אגב, לילה גרייס מופיעה החודש עם אמה על שער מגזין ווג איטליה. בצילום שחור-לבן מקסים שצילם מריו סורנטי, מתגלה הדמיון הרב בין האם והבת. זהו השער הראשון של לילה גרייס, וללא ספק סמן ברור לפתיחתה של קריירת דוגמנות עתידית. אחרי הכל, בת ה-13 מצטלמת נהדר.

קייט מוס במגזין המקוון The Edit, גיליון 2 יוני 2016. CHRIS COLLS, צילום מסך
קייט מוס במגזין המקוון The Edit, גיליון 2 יוני 2016/צילום מסך, CHRIS COLLS

על הדימוי שלה

"אני חושבת שאני נורמלית. אני לא יודעת למה כולם חושבים שאני פסיכית".

על התפקיד שלה (והטבילה במים מזוהמים) ב"פשוט נהדרת", הסרט

"היה נפלא להיות בחדר אחד עם אידי, פטסי, סאפי
ובאבלס. זה היה כמו חלום. בעשר וחצי בבוקר אידי (ג'ניפר סונדרס) פתחה בקבוקי שמפניה לכבודי. ידעתי שזה ייגמר במים המזוהמים (על סצינת המים בנהר התמזה). אנשים באו אליי לאחר הצילומים בנהר עם מגבוני חיטוי וכל מיני דברים, אבל אמרתי להם שכבר הייתי שם לגמרי. אני דוגמנית 25 שנה. זה לא מטריד אותי".

על לוסיאן פרויד (צייר בריטי יהודי בולט בזמנו ונכדו של זיגמונד פרויד) שצייר אותה בזמן ההריון

"הדבר הגדול הוא הפגישה עם אנשים כאלו. אמנים. זה לא העבודה. זה הסיפורים שלהם שאני שומעת והכבוד לשבת לצידם ולשמוע סיפורים מטורפים. אבל לוסיאם לא יכול לצייר ולדבר באותו זמן. אז הייתי אומרת לו: 'לוס, תפסיק לדבר'".

קייט מוס במגזין המקוון The Edit, גיליון 2 יוני 2016. CHRIS COLLS, צילום מסך
קייט מוס במגזין המקוון The Edit, גיליון 2 יוני 2016/צילום מסך, CHRIS COLLS
"הוא תמיד נתן לי גב. יש אנשים שמאמינים בך. שלא שמים על מה שאחרים אומרים. דיוויד היה כזה"

על מותו של דיוויד בואי

"זה היה שוק. עד עכשיו אני לא מאמינה. לא ראיתי אותו תקופה, אבל הוא תמיד היה שולח לי ברכה ליום הולדת. יומיים לפני מותו נעלתי מגפי זיגי סטארדאסט סגולים לארוחת ערב ומישהו שאל אותי אם זה לכבוד יום ההולדת של דיוויד בואי. אז חשבתי לעצמי, או מיי גאד אני חייבת לעשות משהו. אז כתבתי יום הולדת שמח DB על נייר ושרתי את Mr. Bojangles מאחוריו בלי שראו אותי. אני לא יודעת אם הוא קיבל את הווידאו".

על דיוויד בואי החבר

"הוא תמיד נתן לי גב. כמו לי אלכסנדר מקווין. יש אנשים שמאמינים בך. שלא שמים שיט על מה שאנשים אומרים. דיוויד היה כזה. הוא היה קורא דברים ומתקשר ושואל: 'את בסדר'? כשבואי תומך בך, אתה מרגיש טוב. הכל בסדר, בואי אוהב אותי, אז לא אכפת לי מה אחרים חושבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully