וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביוטי סיטי 2016: האישה והאופנה בחזית

וואלה! NEWS בשיתוף סופר-פארם

2.7.2016 / 9:35

המגה-האירוע של סופר-פארם מציין השנה עשור ושם את האישה בחזית. בניגוד לשנים עברו, אין תימה מיוחדת הפעם מלבד האישה, האופנה והיופי שלה. במשך 4 ימים תקיים הרשת בגני התערוכה בת"א תצוגות, הרצאות וסדנאות לצד דוכני מכירה. חגיגת יופי שמריחה טוב

מוטי רייף. אביב חופי
ניהול קריאטיבי מוכח. מוטי רייף מפיק הביוטי סיטי/אביב חופי

הביוטי סיטי של רשת הסופר-פארם חוזר בפעם העשירית. אירוע מכירות מוצרי היופי, שהוא למעשה סוג של חנות פופ אפ ענקית, שב אלינו הקיץ ועורך מחווה ל"כל מה שיפה בלהיות אישה". אז חגיגת העשור לאירוע תצוין לא על-ידי תימה מיוחדת כמו בעבר (טוקיו, הוליווד, וכו'), אלא פשוט בהצדעה לנשים באשר הן עם תצוגות, הרצאות, מפגשים ומכירות. שלושה ימים של פאן קייצי מזוקק.

ביוטי סיטי 2016 יתקיים בימים שלישי-חמישי, 5 - 8 יולי, בביתן 1 בגני-התערוכה, תל-אביב.

על הניהול האמנותי אמון מוטי רייף, מפיק על ומאנשי האופנה הבולטים בארץ. כמו בכל הפקה ממוצעת של רייף, ייקחו חלק באירוע דמויות מפתח בתעשיית האופנה, היופי, החברה והמדיה בארץ.

מיקי בוגנים. שלומי צ'יקונה,
"שיטת מיקי בוגנים" בהישג ידכן/שלומי צ'יקונה
שלי גפני. אביב חופי, ניר פקין, רפי דלויה, מערכת וואלה! NEWS
"איפור הוא לא רק צבע, הוא בטחון עצמי". שלי גפני/מערכת וואלה! NEWS, אביב חופי, ניר פקין, רפי דלויה
רונית יודקביץ. אלירן אביטל, מערכת וואלה! NEWS
תגלה ?איך היא עושה את זה?. רונית יודקביץ/מערכת וואלה! NEWS, אלירן אביטל

הרצאות, סדנאות ופאנלים עם מובילים בתעשיית האופנה

בסדרת הרצאות, מפגשים ופאנלים על מגוון נושאים בחייהן של נשים היום, החל מהורות, דרך קריירה ועד סטיילינג, ישתתפו מיקי חיימוביץ', דנה וייס, עדינה בר שלום, דורית בר אור, לוסי אהריש, צופית גרנט, ליהיא לפיד, מיטל ברונר, מיקי בוגנים, שרון גוטליב, עדי רונן, נסטיה ליסנסקי, פאולה רוזנברג, גלית גוטמן, שלי גפני ורונית יודקביץ', ועוד.

אלון ליבנה יציג קולקציה חדשה רגע לפני חשיפתה בשבוע האופנה של ניו-יורק בספטמבר. אלי טהרי, ממעצבי האופנה הישראלים המצליחים אי פעם, יציג לאחר היעדרות של שנים קולקציה בישראל. (תצוגות אלו סגורות לתקשורת ומיועדות למוזמנים ולקוחות נבחרים בלבד). מיוחד לביוטי סיטי - שי שלום יציג קולקציית קפסולה בהשראת הנסיכה הנצחית גרייס קלי שתוביל מנחת הטלוויזיה קורין גדעון.
המעצבת הצעירה שני צימרמן תחבור לאושיית האופנה ואשת הטלוויזיה ירדן הראל יציגו גם הן קפסולה ייחודית שתחשף בביוטי סיטי כשההשראה שלהן היא אייקון האופנה אודרי הפבורן. 19 מעצבי אופנה מקומיים יציגו שמלות ערב שעוצבו בהשראת בשמים איקוניים לפי בחירתם. "טוטאל-לוק", תצוגת טרנדים באיפור תגלה מה המראות הנכונים לקיץ השנה. "נשים אמיתיות" מלאות בטחון שאינן דוגמניות וניחנו במגוון גזרות, יציגו בגדי-ים במידה 40 פלוס.

ביוטי סיטי 2015, גני התערוכה תל-אביב. לם וליץ סטודיו, מערכת וואלה! NEWS
סדנת איפור בביוטי סיטי 2015/מערכת וואלה! NEWS, לם וליץ סטודיו

לראשונה יוכלו לקוחות ביוטי סיטי ליהנות מסדנאות איפור שיועברו על ידי מנהלי ההדרכה של המותגים המובילים המוצעים ברשת כמו: קלרינס, לנקום, קליניק, אסתי לאודר, פופה, ג'ייד, ורבלון. הסדנאות מותנות בהרשמה, יימשכו כ-45 דקות ויאפשרו למשתתפות ללמוד את סודות האיפור והטיפוח.

לצד כל זאת, ניתן יהיה למצוא מגוון מוצרי יופי בעשרות דוכנים במקום.

"השנה החלטנו לקיים את ביוטי סיטי בהשראת מגזיני הנשים המובילים בעולם ולייצר שיח על יופי, אופנה, בריאות, העצמה נשית, קריירה ומשפחה באמצעות הרצאות ופאנלים בהם ישתתפו נשים מובילות ומעוררות השראה בארץ". מסרה גלי ברגר, דוברת ומנהלת תוכן בסופר-פארם. "כל אלו הם חלק בלתי נפרד מעולמן של נשים ומתקיימים זה לצד זה.
מעבר לכך ביוטי סיטי הוא אירוע חווייתי לכל מי שאוהבת אופנה וסטייל. כאן ניתן להתנתק מחיי היומיום לכמה שעות וליהנות הן מתצוגות אופנה מרהיבות והן מחוויית קניות בחנות פופ אפ גדולה ומעוצבת".

ביוטי סיטי 2016:
ימים שלישי - שישי, 5 יולי - 8 יולי
שעות פעילות:
שלישי-חמישי: 12:00 - 23:00
שישי: 9:00 - 17:00
מיקום:
ביתן 1 גני התערוכה, תל-אביב

כרטיסים:
לוחות לייף סטייל: כרטיס כניסה זוגי חינם שישלח בדואר
כרטיס זוגי בחינם בקנייה מעל 99 שקלים בסניפי סופר-פארם
כרטיס זוגי בקופת האירוע: 30 שקלים
כרטיס יחיד בקופת האירוע: 20 שקלים

ללו"ז המלא של אירוע ביוטי סיטי לחצו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully