וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באה להרים: הקולקציה החדשה שתגרום לכן לשיר אופרה

14.6.2016 / 13:32

שיתופי פעולה יוצרים קולקציות שמגיעות לגבהים חדשים ומעלות לנו את הדופק. ב-MAC משיקים קולקציית מוצרי איפור ייחודית בשיתוף עם מעצבת אופנה המעניקה לה טוויסט ססגוני בהשראת אמנות האופרה הסינית העתיקה. יותר גבוה מזה?

מאק - צ'אנג. יח"צ,
הקולקציה של צ'אנג ו-MAC. היסטוריה, תרבות, טבע והרבה צבע/יח"צ

אנחנו אוהבים שיתופי פעולה בעולם האופנה והיופי, יש בהם משהו בלתי צפוי, מרגש וחדשני והם מולידים קולקציות בלתי נשכחות. שיתופי פעולה כאלו מפגישים אמנים ואושיות מתחומים שונים - זמרים עם מותגי אופנה, מעצבי אופנה עם מותגי ספורט, דוגמניות על עם רשתות אופנה והתוצאה תמיד מדהימה, מקורית ומלאת השראה.

הסיבה, כנראה, נעוצה בכך שהם כולם אמנים מבריקים עם יצירתיות רבגונית ובלתי נגמרת וביחד השמים הם הגבול. כזאת בדיוק היא התוצאה של שיתוף פעולה בין מעצבת האופנה הסינית כריס צ'אנג ומותג האיפור הבינלאומי MAC.

צ'אנג והעיר הגדולה

לאחר שלמדה בבית הספר היוקרתי לעיצוב PARSONS בניו יורק, כיהנה כריס צ'אנג כמנכ"לית פראדה בטאיוואן במשך 8 שנים. המותג אותו ייסדה, POESIA החל את דרכו כמותג אופנה לילדות, לפני שביסס את עצמו כמותג אופנה עילי לנשים.

כיום מתגוררת צ'אנג בשנחאי - עיר מודרנית ומלאת חיים בדיוק כמוה שהולכת ומתהווה גם כבירת הסטייל של האימפריה – הנשים בעיר שואבות את השראת הסטייל שלהן ממקורות בינלאומיים. עבור אישה ואמנית, כמו כריס צ'אנג, זוהי עיר של אפשרויות אינסופיות.

על אמנות אופנה ואיפור

על אף שצ'אנג מוגדרת כמעצבת אופנה, היא למעשה מעצבת עבור אלו שמעריכים את האמנות והיצירתיות. דרך קו האופנה שלה לנשים, POESIA (שפירושו שירה), היא מעבירה היסטוריה, תרבות, טבע והרבה צבע הבאים לידי ביטוי בעיצוביה.

מעבר לקונספט בן החלוף שמייצגת אופנה כמושג- לבישת הבגדים של צ'אנג היא למעשה לבישת יצירות אמנות.
מכיוון שצ'אנג ידועה כמי שמציירת השראות שונות, זה לא מפתיע שהיא בוחרת בצבעוניות חיה ומגוונת ובפאר הראוותני של ה- Kunqu – זוהי אמנות עתיקה המזוהה עם האופרה הסינית המסורתית והיא מהווה לה השראה.

הקולקציה שצ'אנג יצרה עם MAC, כוללת גווני שפתון סוריאליסטיים, מוצרי Cream Colour Base, צלליות לעיניים ופודרה לבנה-שקופה הנתונים באריזות מדהימות, יחידות מסוגן, מודפסות כל אחת בנפרד בסטייל המקורי והדרמטי המזוהה עימה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מאק - צ'אנג.
"נולדתי עם שפתיים בשרניות למדי". כריס צ'אנג

צירתה והקולקציה החדשה של בשיתוף עם M.A.C היו סיבה מספיק טובה לקיים ראיון עם כריס צ'אנג.

כיצד עלה הראיון לשיתוף הפעולה עם MAC?
"MAC ידועה בשיתופי הפעולה שלה עם מעצבים ואמנים לאורך השנים, לכן מאוד התרגשתי כשהם פנו אלי - אנחנו חולקים את אותה שמחת חיים והאהבה לצבעים ולכן היה ביננו חיבור מידי. הרעיון לקולקציה עלה כבר לפני שלוש שנים כשהם ראו את העבודה ואת עיצוב הסטודיו שלי, המקושט כולו באיורים שלי".

במה הוא שונה משיתופי פעולה אחרים שערך המותג עם מעצבים?
"בשביל אדם יצירתי כמוני, MAC זה המותג המושלם לשתף עמו פעולה - אנו חולקים את אותו יצר לחדשנות ופריצת דרך. זה בעצם, חלום שמתגשם, אני צרכנית קבועה של מוצריהם עוד מאז ימי הקולג' - הליפסטיק הראשון שלי היה של MAC".

"התהליך כולו היה נפלא", היא מוסיפה. "הם נתנו בידי את המושכות ליצירת הצבעוניות והגרפיקות לפרזנטציה הכללית. העיצובים המודפסים על המוצרים הם רעיונות שלי, הם ביצעו אותם ללא דופי והגשימו את החזון שלי - זוהי הפעם הראשונה ש-MAC מדפיסים עבודת אמנות כזו על האריזות ולכל מוצר יש הדפס שונה".

מהי חווית האיפור הראשונה שלך אי פעם ואיך היא השפיעה על הקריירה שלך כמעצבת בכלל, וכאחת המעצבות עמן MAC משתף פעולה בפרט?
"נולדתי עם שפתיים בשרניות למדי, זה לא נפוץ בקרב האוכלוסייה הסינית, לכן הציקו לי בנוגע לזה בגיל ההתבגרות - אני חושבת שזה הוביל אותי לחשוב שתמיד ארצה לי להיות ייחודית ושונה. בשנות ה-20 שלי שהתחלתי ללמוד במכללת PARSONS לעיצוב, התחלתי להעריך את היותי שונה".

לדבריה, לא מפתיע שהשפתון הוא אביזר האיפור האהוב עליה. "כל מה שאני עושה ושכל מה שאני מעצבת סובב תמיד סביב אינדיבידואליזם וביטוי האישיות שלי. המסר של הקולקציה שלי בשיתוף עם MAC היא להיות אמיתיים אחד עם השני".

מאיפה הגיע הרעיון לעיצוב האריזות? האם הוא מבוסס על העבודות שלך?
"ההשראה הייתה שהעיצוב הולך להיות מבוסס על סגנון ה- Kunqu , האופרה הסינית המסורתית. משם- הכל זרם וצף. הקולקציה משלבת אלמנטים סינים עם אלמנטים מערביים".

"האריזה למעשה מודפסת בעבודה מקורית שלי", היא אומרת, "היא מבוססת על כל האיורים שלי מן העבר ועל אייקונים שעבדתי איתם לאורך השנים. העבודה הזו היא למעשה קולאז' שעשיתי בעבר והרעיון לקחת חלקים ממנו ולהדפיס אותם היה נקודת ההתחלה של יצירת הקולקציה".

מאק - כריס צ'אנג.
נשים צריכות להתקשט כדי להיות יפות בשביל עצמן. הקולקציה של צ'אנג

מה היו הקווים המנחים בעבודה על גווני מוצרי האיפור?
"רציתי לשלב בקולקציה את כל ספקטרום הצבעים, ואכן, בסופו של דבר, חמשת הליפסטיקים וארבעת הצלליות מייצגים את כל צבעי הספקטרום - אדום, צהוב, כחול, סגול וכתום בגרסה האורגנית והבסיסית שלהם".

מהו מוצר האיפור שאת לא יכולה לחיות בלעדיו?
"אני לא יכולה לחיות בלי ליפסטיק".

איזה מוצר מהקולקציה הזו תיקחי לעצמך?
"מהקולקציה – נראה לי שאלבש את הליפסטיק הצהוב. צהוב, בשבילי, זה הניוד החדש. כשלובשים אותו, הוא לא משחתי ואטום אלא יותר קליל, מבריק ולחותי".

עבור מי מיועדת הקולקציה? מי שהאישה שתאמץ אותה?
"הקולקציה מיועדת לנשים שמאוד בטוחות בעצמן ורוצות להיות מיוחדות. אלו נשים שלא מתלבשות ומתקשטות כדי למצוא חן בעיני גברים. ישנה אמרה סינית שגורסת שאישה מתקשטת כדי להיות יפה בשביל הגבר שלה – אני לא מסכימה איתה. נשים צריכות להתקשט כדי להיות יפות בשביל עצמן. הקולקציה הזו היא הזמנה לנשים מכל העולם, לחגוג בשביל עצמן, להעז ולעשות מה שגורם להן להרגיש טוב".

מאק - צ'אנג.
"אני לוקחת את הטוב ביותר שיש להיסטוריה להציע ומעניקה לזה פירוש מחודש". צ'אנג

מאין הגיעה ההשראה ליצירת הקולקציה?
"התוודעתי לאמנות ה-Kunqo – האופרה הסינית המסורתית, כאשר עברתי לשנחאי. אמנות ה-Kunqo פיתחה לעצמה לוק מובחן משלה, מוגזם וצבעוני, עם תלבושות פיוטיות. האסתטיקה שלי כאמנית מאד מזכירה את המנטליות הזו. בעיצוביי, אני עושה שימוש בצבעים רבים, אם כי תמיד יש הרבה מקום לצבע הלבן הנותן מרחב נשימה ומעדן את הכול - זו הסיבה שכללתי בקולקציה גם את הפודרה הלבנה".

כיצד את משלבת היסטוריה ועתיד ביצירתך?
"אני לוקחת את הטוב ביותר שיש להיסטוריה להציע ומעניקה לזה פירוש מחודש - זה יוצר משהו חדש. את האפשרות לתת למוצרי האיפור פרשנות מחודשת יצרתי כשהחלטתי שצבעים אלו יכולים להילבש גם בצורה שונה. כלומר, אפשר ללבוש אותם כמו אמנות, בצורות גיאומטריות, במקום לבישה 'רגילה' של צלליות על העיניים וליפסטיק על השפתיים".

מה דעתך על מסורת האיפור הסינית?
"המסורת הסינית היא בדמי. הנשים הסיניות תמיד השתמשו באיילינר ובסומק. האיילינר חשוב להדגשת והרמת העיניים - כל אישה סינית נראית נפלא עם איילינר".

מי היא האישה המושלמת לדעתך ואיך היא מתאפרת?
"האישה המושלמת לדעתי זו אישה שמעזה, עם הרבה סגנון וטעם. לא אכפת לה מה יחשבו עליה, אך בלי להיות וולגרית. אני מעריכה נשים שמעזות ומעודדת אנשים להעז תמיד".

את מוצרי הקולקציה MAC X Chris Chang ניתן להשיג החל מיוני 2016 בחנויות MAC ברחבי הארץ וכן באתר המכירות

וואלה! NEWS בשיתוף MAC

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully