וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 מתנות הכי שוות שכל אישה תשמח לקבל

21.7.2016 / 6:56

סוף השנה מעבר לפינה ואם הודעת וואטסאפ הכיתתי עוד לא הגיעה, והיא תגיע, אז אנחנו פה כדי להזכיר לכן שצריך לקנות מתנה למורות ולגננות. אבל אין צורך לשבור את הראש בחיפושים, אנחנו עשינו את זה בשבילכן. כנסו לראות את הרעיונות הכי שווים שכל אחת תשמח לקבל

ללין. יחצ,
קרמים בשמונה ניחוחות שונים/יחצ

אם עוד לא קיבלתן הודעה בוואטסאפ המשותף להורים בגן או בכיתה אז כדאי שתתכוננו, כי נשאר עוד נושא אחד לכסות – מתנות. סוף השנה כבר ממש מעבר לפינה וההורים חדורי המוטיבציה שרוצים להודות למורה או לגננת על השנה שהן היו מופקדות על האוצרות שלהם מתחילים לחפור.

נכון, יש כמה מתנות סטנדרטיות מסורתיות אבל למה לא להיות ההורים המגניבים ביותר בכיתה, השיקים והמקוריים ולהציע מתנה מדליקה שתצביע על כך שאתם הכי בעניינים.

אין אישה שלא תשמח לקבל מוצרי טיפוח ריחניים ומעוצבים, אם זה לטיפוח הגוף והפנים, לפריטים בבית או לבישום האוויר. אז הנה שתי אפשרויות: אם אתן רוצות לעשות לעצמכן חיים קלים, נוכח מזג האוויר הקיצי ואין סוף אירועים לציון סוף השנה, תתמקדו בטיפוח הגוף – משהו מטפח הוא משהו משמח.

ברשת ללין תוכלו לבחור קרם גוף ולצרף לו פילינג לגוף. המוצרים מגיעים בשמונה ניחוחות שונים ואתן רק צריכות להתאים את הניחוח למורה או לגננת – זה יוכיח שהקדשתן מחשבה כשחיפשתן את המתנה. הנה הזדמנות להעניק למישהי חשובה אפשרות לנהל שגרת טיפוח ביתית מפנקת וריחנית. זו מתנה של "ללכת על בטוח" וזה חשוב, במיוחד אם מצפה לכם עוד שנה עם המורה או הגננת.

אתן אפילו יכולות להתנדב לקנות ולקבל על זה קרדיט בלי להתאמץ כי לרשת ללין יש אתר קניות אונליין מעודכן, קליק אחד ואתן מסודרות.

סטורי - כיסוי סמארטפון. יח"צ,
כיסויים ואקססוריז שונים לסמארטפון/יח"צ

המורות והגננות בטוח עייפות, נגמרה השנה, עכשיו הזמן שלהן לנוח, להיכנס למיטה בצהריים או לשכב על הספה בבית, בלי לבדוק מבחנים. חוויה מכוננת, אבל אם תעניקו להן את אחד ממוצרי האווירה לבית של ללין, באחד ממגוון הניחוחות הרבים - מבשם טקסטיל או מפיץ ריח לבית - זה יהפוך את זה לחוויה שמימית ובלתי נשכחת.

יש לשער שאחרי שנה (או יותר) אתם בטח מכירים את מי שמופקדת על ילדכן ותכלו לבחור אחד מהניחוחות המדהימים שהכי מתאים לה. עכשיו רק נשאר לקוות שזה לא יגרום לה להישאר במאונך בתוך ענן של ניחוח גם במשך השנה הבאה.

כדאי לשמור את המורה או הגננת רגועה ולכן רצוי לוודא שכשנופל לה הסמארטפון הוא יישאר שלם. וגם את זה, כמו כל דבר, עדיף לעשות בסטייל.

- ברשת סטורי תוכלו למצוא כיסויים ואקססוריז שונים לסמארטפון. המוצרים משלבים יעילות ופונקציונליות עם מראה מעוצב ומדליק, יומיומי או מהודר. גננות ומורות עם אמירה זה טוב, גננות ומורות עם אמירה אופנתית זה הרבה יותר טוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
באגו - תיק ניילון. בן ויזר, ספק 500
תיק שמגיע בשלל הדפסים מגניבים או בחומר שנראה כמו רשת ועונה לשם Mesh/ספק 500, בן ויזר

אז אם אמירה זה טוב אג'נדה זה בכלל משהו שרובינו מחפשים אצל אנשי חינוך והיום האג'נדה השולטת היא אג'נדה ירוקה. לפני כחודשיים עבר בכנסת חוק נגד חלוקת שקיות ניילון חינם בסופרמרקטים ומרכזי קניות.

מותג התיקים האמריקאי Baggu מצא פתרון: תיק המעוצב כשקית ניילון עשויה ניילון עמיד במיוחד. התיק מגיע בבד ניילון ריפסטופ בשלל הדפסים מגניבים או בחומר שנראה כמו רשת ועונה לשם Mesh. כל תיק כזה מגיע ארוז בנרתיק תואם קטן שנכנס לכל תיק. אתם יכולים להסביר לילדים שבמתנה אחת הענקתם גם לגננת/מורה וגם לסביבה – חינוכי זה בטוח.

- לגננת או מורה אהובה במיוחד בהחלט ניתן ואפילו רצוי לתת מתנה קצת יותר אישית, תכשיט כמו צמיד או שרשרת יהוו מתנה שאומרת: את המבוגר האחראי שבזכותו היינו שקטים ורגועים כל השנה.

תכשיטים - פנדורה.
צמיד מחוליות ותליונים

- ברשת תכשיטי פנדורה תוכלו להרכיב צמיד מחוליות ותליונים שזה הכי אישי ומושקע. אבל אם אתם לא סגורים לגמרי על הסגנון המתאים, תוכלו לקנות את החלקים שהיא תרכיב בעצמה – בואו נקווה שיש לה יכולות מוטוריות גבוהות ושהילדים בכל זאת למדו ממנה משהו במשך השנה.

מקס ברנר. יח"צ,
למה שלא תיקחו את כל מה שאתם רוצים להגיד ותכניסו לתוך קופסת ממתקים?/יח"צ

- למה שלא תיקחו את כל מה שאתם רוצים להגיד ותכניסו לתוך קופסת ממתקים? יותר נכון שוקולדים. מארז שוקולדים איכותיים כמו זה של מקס ברנר יהפוך את היציאה לחופשה הרבה יותר מתוקה. שוקלד לבן ושוקולד שחור – המארזים מגוונים וכוללים כלי אחסון מדליקים וספלים למשקה שוקולדי מנחם למקרה של געגועים קשים לילדים.

דרים כארד. יח"צ,
כרטיס שמשחרר אתכן מרגשות האשמה. גיפט כארד/יח"צ

- מי שלא הייתה רוצה שיעניקו לה אפשרות למסע קניות שתקום? אף אחת לא קמה נכון? במיוחד שבמקום כרטיס האשראי שלכן יש כרטיס שמשחרר אתכן מרגשות האשמה. ואם אתן חושבות שגיפטקארד היא מתנה בנאלית תחשבו שוב, מכיוון משדובר בשופינג – זמן איכות שאתם מעניקים למורה או לגננת עם עצמה ועם חנויות אופנה.

לקסטרו, לפוקס ולרשתות אופנה נוספות יש כרטיסי מתנה שמאפשר קנייה במקומות שונים בארץ ומבחר גדול כך שכל אחת תוכל למצוא את מה שמתאים לה.

פוקס הום. יח"צ,
חופשת קיץ/יח"צ

- רשת FOX HOME מציעה מגוון רחב של רעיונות למתנות, שיגידו תודה למורות ולגננות, שעשו לכם את השנה. בנוסף להצעות המפנקות בחנויות הרשת יש פריטים רלוונטיים רבים נוספים כמו מארז חופשת קיץ הכולל מגבת חוף, בקבוק שתייה, 2 קופסת לאחסון קרחו.

וואלה! NEWS בשיתוף ללין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully