וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ריח של עכברוש מת": בושם בניחוח הפרח המסריח בעולם יטריף נשים?

24.6.2016 / 5:57

גבר, רוצה להריח כמו קממבר רקוב או דג מקולקל? כי בושם חדש מצמח הלוף הענק מבטיח לעשות בדיוק את זה ועוד למשוך את כל הנשים אליך. הבושם החדש מיועד לגברים שרוצים להרגיש בעוצמתם של הטיטאנים מהמיתולוגיה היוונית או לכאלה שהם אמיצים במיוחד

Eden Project

ריחו של הפרח המסריח ביותר בעולם, שזה לכינוי "פרח הגוויה", הפך לבושם חדש לגברים שאמור להטריף את בנות המין היפה. חברים ב"פרויקט גן עדן" סיפרו שהבושם החדש הנקרא "טיטאן" שואב השראה מהריח החזק של הצמח הידוע לשמצה. בעבר נטען כי ריחו הייחודי של הפרח מזכיר ריח של קממבר רקוב, עכברוש מת ודג מקולקל, כך שיש למה לצפות.

זאת הפעם הראשונה בה נעשה שימוש ב"פרח הגוויה" בבושם וחברי הפרויקט מקווים שהוא יקח את עולם הקוסמטיקה ל"כיוון אמיץ וחדש לחלוטין". על פי דובר הפרויקט, "טיטאן" מיועד לגברים שירצו להרגיש את הכוח של הטיטאנים האדירים מהמיתולוגיה היוונית.

בושם בריח לוף. צילום מסך
תריח כמו כפות רגליים של צנחן./צילום מסך

"עם 'טיטאן' אנחנו הולכים באומץ למקום אליו אף בושם לא צעד לפני כן, אנחנו יוצרים ריח ייחודי מדבר שהיה כל כך חריף", אמר דובר הפרויקט. "אנחנו לא רק מאתגרים גברים עם הבושם הישיר ביותר שניתן לדמיין, אלא אנחנו גם מספרים את הסיפור של הפרח המרתק הזה".

עוד באותו נושא

הדוגמן האמריקאי שעושה חשק לבלות לילה במעצר

לכתבה המלאה
פרח הלוף הענק. US Botanic Garden, צילום מסך
מי רוצה להריח כמו הפרח הזה?/צילום מסך, US Botanic Garden

פרח הלוף הענק הוא צמח נדיר הגדל באינדונזיה. הוא ידוע לשמצה בקושי לביית אותו. אולם המומחה לצמחים טרופים ב"פרויקט עדן", טים גריג, הצליח לגדל 21 פרחים ביער גשם ב-15 השנים האחרונות.

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully