וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא כולם רוצים להיות 'אין' באופנה. אני מעדיפה להישאר 'אאוט'"

19.6.2016 / 7:53

ווג ארה"ב מציג גיליון שובר מוסכמות שבו הקומיקאית איימי שומר מעטרת את השער, ואנה וינטור מלכת הקרח מבצעת סטנד אפ (צפיית חובה), לצד הפקת אופנה בניצוחה של אנני לייבוביץ'. שומר מייצגת את המודל הנשי מהזן האופנתי ביותר כרגע - מוכשרת, מצחיקה ובעלת מראה נורמטיבי

אתר רשמי

בווידיאו: אנה וינטור כפי שלא ראיתם מעולם. צפיית חובה!

מגמת הקימורים בשערים מקבלת חיזוק בגיליון יולי של ווג ארה"ב, עם הקומיקאית המצליחה איימי שומר על הכריכה פלוס ריאיון רוחב מרכזי. את פני הקוראות מקבלת שומר כשהיא שרועה של רקע של דשא בשמלה אדומה ולוהטת מבית דולצ'ה וגבאנה עם כתפיים חשופות ומבט חודר. על העדשה הופקדה הצלמת אנני לייבוביץ' הידועה בסגנון צילום דיוקנאי פורץ דרך. את איימי היא תפסה כדיווה ניו-יורקית בסדרת תמונות שצולמה באור יום בסנטרל פארק.

עם עונה רביעית של סדרת המערכונים "inside amy schumer", ביוגרפיה שיוצאת בקרוב ("הנערה עם הקעקוע בגב התחתון", שלפי השמועות היא קיבלה 9 מיליון דולר מקדמה עבורה) והופעה במדיסון סקוור גארדן ביום חמישי הקרוב, שומר כובשת את אמריקה כמודל נשי מהזן האופנתי ביותר כרגע - מוכשרת, מצחיקה ובעלת מראה נורמטיבי. לא רזה, לא שמנה, לא יפהפייה וגם לא ההיפך. מראה רגיל עבור מישהי שרואים ברחוב. אבל ככוכבת ליגת העל של תעשיית הבידור האמריקאית מדובר בלוק לא רגיל, כזה שמתקיים עניין בלתי פוסק בגינו.

איימי שומר בצילומים לווג ארה"ב, יולי 2016. אנני לייבוביץ', ווג, סריקה
לא רזה, לא שמנה, לא יפהפייה וגם לא ההיפך. שומר בשמלת דולצ'ה וגבאנה/סריקה, אנני לייבוביץ', ווג

רק לפני חודש פורסמו תמונות פפראצי שלה בבגד ים במהלך חופשה בהוואי, שהציתו דיון בנושא דימוי גוף עם הערות על המשקל שלה. בתגובה היא העלתה את אחת התמונות לאינסטגרם וכתבה: "ככה אני נראית, אני מאושרת! אני חושבת שאני נראית חזקה ובריאה". כחלק ממופע הסטנד אפ שלה היא לועגת לכל הנושא של מראה חיצוני ואופנה לא מעט. "בהוליווד, אם את שוקלת יותר מ 140 פאונד (63 קילו) זה כאילו כואב לאנשים בעיניים", היא מתבדחת.

על הילארי קלינטון, שהיא תומכת נלהבת שלה, היא אומרת: "היא עושה את כל העבודה המזוינת הזאת, והיא רק רוצה לעשות טוב ואז אנשים אומרים 'פנינים? לכזה אירוע?'". בקטע אחר היא מקרינה על מסך גדול תמונת פפראצי שלה ושל אחותה קים מסתובבות בניו יורק, "זה נראה כאילו אמרו לנו 'אתן לא יכולות להישאר יותר בבית המחסה' ואז בפועל הם מוסיפים כיתוב בנוסח של ידועניות זוהרות ''בחרו ללבוש ז'קט של פוראבר 21'".

כשג'ונתן ואן מטר, המראיין, שואל לגבי האישיו של מראה חיצוני ולבוש, כי ברור שיש פה אישיו, היא מסבירה שהיא נבוכה מהרעיון באופן כללי: "אני לא חושבת שזה טיפשי, או לא מוסרי. זה פשוט לא הקטע שלי. אני רק רוצה שתהיה לי זכאות להרגיש בנוח במה שאני לובשת. אנשים טועים אם הם חושבים שכולם רוצים להיות 'אין' באופנה. אני מעדיפה להישאר 'אאוט'".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
איימי שומר בצילומים לווג ארה"ב, יולי 2016. אנני לייבוביץ', ווג, סריקה
מוצגת כדיווה ניו-יורקית בסדרת תמונות שצולמה באור יום בסנטרל פארק/סריקה, אנני לייבוביץ', ווג
איימי שומר בצילומים לווג ארה"ב, יולי 2016. אנני לייבוביץ', ווג, סריקה
"אני רק רוצה שתהיה לי זכאות להרגיש בנוח במה שאני לובשת"/סריקה, אנני לייבוביץ', ווג
איימי שומר בצילומים לווג ארה"ב, יולי 2016. אנני לייבוביץ', ווג, סריקה
שער המגזין. הישג לא מבוטל/סריקה, אנני לייבוביץ', ווג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully