וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיץ ארוך ולוהט: הטרנדים הנכונים באיפור לעונה החמה

29.6.2016 / 8:02

האיפור הנכון לעונת הקיץ הוא חם, סקסי ומפתיע במיוחד - שהולך לייצר את הדרמה בפנים שלכן. רוצות לדעת מהם הצבעים האופנתיים, הטכניקות הנכונות והמוצרים המתאימים שיבנו את הלוק הקיצי? המדריך המלא

ביוטי סיטי  - איפור. יח"צ,
"בקיץ הזה יש דגש חזק מאוד על מראה העור"/יח"צ

בנות אם עוד לא שמתן לב הקיץ פה, חם, בהיר וללא עננות, ובדיוק כמו שהארון שלכן זכה לעדכון אופנתי בפריטים מתוך הקולקציות החדשות, כך גם הטואלט ותיק האיפור שלכן - זה הזמן לרענן אותם במוצרים חדשים. השפתונים, הצלליות ויתר מוצרי האיפור מהחורף מפנים את מקומם לאלו מהקולקציות החדשות שמתאימים לטרנדים החמים של העונה.

הטרנדים העונה נעים בין נועזים ודרמתיים למבריקים, בהירים וקיציים, אבל המסר ברור - תתכוננו לעונת קיץ נשית וסקסית בכל הנוגע לאיפור. "העונה הנוכחית", מספרת שלי גפני, המאפרת הראשית של רשת סופר-פארם, "מביאה איתה מגמות אופנתיות כלומר, עכשוויות אבל גם כאלו שמתאימות למזג האוויר החם". גפני מסבירה שהדרמה, עוברת מהעיניים ומהשפתיים של החורף אל העור ואל הריסים. "בכלל" היא מדגישה, "בקיץ הזה יש דגש חזק מאוד על מראה העור, זה מראה חם וסקסי". אז אל תישארו מאחור או גרוע יותר, אל תהיו האחרונות לדעת כי הקיץ עד כמה שהוא מרגיש ארוך נגמר מהר.

סופר פארם - איפור. יח"צ,
ערכת צלליות. גוונים כהים שמשלימים את מראה הקונטור/יח"צ

אז איך נתאפר הקיץ?

גפני עושה סדר בטרנדים המובילים בעולם היופי ומסבירה איך הכי כדאי לאמץ אותם בקיץ הישראלי.

הצללות, קונטור: זהו אחד הטרנדים שהולך מאוד חזק. האיפור שמפסל את הפנים ויוצר את המראה החם והסקסי. ההדגשים הם על הלחיים האף והמצח. אם פעם היו משתמשים בזה לאיפור דוגמניות בהפקות היום כל אחת עושה את זה ובקיץ הזה שאיפור העור עובר לקדמת הבמה הוא רלוונטי במיוחד. יש הצללות כהות ויש בהירות, כל אחת תבחר את מה שמתאים לה.

אתן צריכות: מייק אפ קליל, דק ולא כבד. "כדאי לבחור מייק אפ שכהה יותר מהצבע שלך כדי לצור מראה מחטב", מדגישה גפני, "ולהיעזר בברונזר כדי לחזק הדגשים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

רביעיית צלליות לקונטור בגוונים מבהיר עד כהה: היום לכל חברה כמעט יש סט מיוחד כזה שעוזר לצור את המראה, זה מקל על הביצוע ואין צורך להתאמץ.

הברקות: מגמה שמגיעה יחד עם הטרנד הקודם, הקונטור - הם בעצם הולכים ביחד. מדובר בטכניקה שהיא הטרנד העיקרי, שלא לומר הלוהט, בעולם האיפור. היא יעילה במיוחד כשרוצים לשדר גלאם וזוהר, כמו על המסלולים ובצילומי אופנה. היא קלה יותר לביצוע ומתבססת על הארות. להבדיל מהקונטור שיותר קשה לביצוע היא מתבססת על הדגשת הבזקי האור שנופלים על הפנים ויצירת מראה מפוסל במעט מאמץ".

אתן צריכות: שימר – כדי לצור בסיס מושלם. ניתן למצוא אותו בקרם או באבקה אבל בקיץ החם שלנו עדיף להשתמש בצללית כדי למנוע מראה מזיע. ברונזר - שמעניק ברק לעצמות הלחיים ועצמות הבריח.

מבצעי פופה, יוני 2016: שפתון נוזלי במראה מאט מסדרת im pupa lip fluid matt (מחיר: 55 שקלים) וברונזר קינג סייז (מחיר: 45 שקלים).
הלפ גלוס חוזר ותופס את מקומו על המדף. דגם של פופה

ריסים - את הדרמה של ההצללות וההברקות, כאמור, משלימים הריסים – זהו טרנד נוסף שעליו מתבססים מרבית מראות האיפור היום. הריסים דומיננטיים ובולטים בעונה הנוכחית, אם אלו ריסים מלאים ושחורים או אם אלו ריסים בודדים ומופרדים - מי שמתאפרת לפני יציאה לבילוי לילי מוזמנת להשתמש בריסים בודדים.

אתן צריכות: מסקרה שחורה-פחם, מעגל ריסים, וריסים בודדים מלאכותיים שמדביקים אחד אחד.

צלליות עיניים - צבעי הצלליות לעיניים הקיץ דווקא פחות צבעוניים מבדרך כלל. הגוונים הנכונים הם חומים סגולים ובורדו – גווני היין שמשלימים וממשיכים את מראה הקונטור. איפור העיניים משאיר את כל תשומת הלב לקונטור ולאיפור הריסים שמייצרים מספיק דרמה.

אתן צריכות: צלליות בגוונים של חום, סגול ובורדו.

איפור. יח"צ,
כל אחת יכולה לבחור את הגוון שמתאים לה וזה מה שיפה בלהיות אישה/יח"צ

שפתיים: גם השפתיים עוברים למוד קיצי וקליל בצבעי ורוד, ניוד ואפרסק - כל אחת יכולה לבחור את הגוון שמתאים לה וזה מה שיפה בלהיות אישה. שימו לב שגם גווני השפתונים מתמזגים עם ההברקות וההצללות ולכן אפשר להשתמש בליפ גלוס שלכבוד הקיץ הלוהט חוזר ותופס את מקומו על מדף האיפור שלכן.

אתן צריכות: שפתונים בגוונים ורודים, ניודים, פיצ'ים וגלוסים באותם גוונים.

ללו"ז המלא של אירוע ביוטי סיטי לחצו כאן

קלרינס True Radiance, מחיר: 256 שקלים. דיוויד מוריס, מערכת וואלה! NEWS
כדאי לבחור מייק אפ שכהה יותר מהצבע שלך כדי לצור מראה מחטב". מייק אפ של קלרינס/מערכת וואלה! NEWS, דיוויד מוריס
איפור. יח"צ, super pharm
מוד קיצי וקליל בצבעי ורוד, ניוד ואפרסק. סדרת השפתונים של לייף/super pharm, יח"צ
וואלה! NEWS בשיתוף סופר-פארם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully