וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כולן לובשות הקיץ דודו בר אור"

20.6.2016 / 8:28

"המותג הישראלי שאתן חייבות להכיר" - מגזיני האופנה בעולם עפים על המעצבת הישראלית ומסמנים אותה כמרעננת הרשמית של העונה החמה, כשההתלהבות מתמקדת בעיצובים מבדי הכאפייה. "כיף לראות את היצירה שלך נחשפת בכל כך הרבה מקומות ונוגעת בכל כך הרבה אנשים", הגיבה בר אור

עריכה: רן צימט

בווידיאו: תצוגת דודו בר אור בשבוע האופנה גינדי תל אביב, אוקטובר 2015.

כתבות בעולם בנוגע לישראל שאינן מאזכרות את המצב הבטחוני תמיד משמחות, והפעם הגאווה מגיעה מכיוון סופר אופנתי. "כולן לובשות הקיץ דודו בר אור - המותג הישראלי שאתן חייבות להכיר" היא הכותרת שמלווה את המאמר שהתפרסם במגזין המקוון והמודפס של Elle בריטניה בסוף השבוע האחרון, ומסמן את המעצבת הישראלית כמרעננת הרשמית של העונה החמה.

ההרמה המחמיאה מכוונת לקולקציית הפריטים המעוצבים משילובים של בדי כאפייה ונמכרים באתרי אונליין שופינג נחשבים כמו נט א פורטה, פרפטש, שופבופ ומאצ'פאשן. הלהיטים בקו הכאפיות הם שמלות מיני ומקסי, גלביות, אוברולים, חצאיות וטופים במראה משוחרר בגווני שחור, לבן, תכלת ואדום בעיקר. האווירה הכללית משדרת ואקאנס אקזוטי למרות שבר אור, המתוארת בכתבה כשחקנית שהפכה למעצבת, ממליצה דווקא לשלב אותם עם פריטי עור כמו מכנסיים או ז'קט בומבר.

קולקציית אביב 2016 של דודו בר אור. איל נבו,
"העיצובים שלי פונים לאישה שרוצה להיחשף לתרבויות חדשות ולא לטרנדים"/איל נבו
העיתון הכלכלי הגדול וול סטריט ז'ורנל דירג את בר אור כאחד מחמשת המותגים המעניינים של העונה

הכתבת ג'יליאן ברט מתארת את הקו כ"בגדים מודרניים בעלי שורשים מהמידל איסט" ודודו מוסיפה ש"העיצובים שלי פונים לאישה שרוצה להיחשף לתרבויות חדשות ולא לטרנדים". מלבד המזרח התיכון כהשראה הברורה, היא מציינת שהיא מושפעת גם מסגנונות שהיא פוגשת על הדרך ברחוב כשהשורה התחתונה היא "הקומבינציה הנכונה".

זו לא העונה הראשונה בה נמכרים עיצוביה של בר אור מחוץ לגבולות ישראל וגם מוזכרים פה ושם במדיות השונות, אך נראה שאוסף קיץ 2016 הוא אחד המבוקשים ביותר מאז תחילת דרכה כמעצבת לפני כשבע שנים, ומאז תחילת דרכו של המותג דודו בר אור שהושק לפני קרוב לשנתיים. הבלוגרית ליאנדרה מדין, מהמן רפלר, התעלפה על שמלת מקסי מעטפת בשחור ולבן והצטלמה איתה לפוסט ולאינסטגרם. הווג הבריטי פרסם את אותה השמלה בדיוק כרעיון מלתחה לחופשה, מגזין האונליין של הארפר'ס אזאר האמריקאי גם מצא לנכון להקדיש אייטם מורחב לנושא וכמו כן גם הגרסה הברזילאית של אותו מגזין נתנה פרשנות משלה לשגעת הכאפיות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כתבה מתוך המגזין המקוון והמודפס של Elle בריטניה בסופ"ש האחרון/מערכת וואלה!, צילום מסך
קולקציית אביב 2016 של דודו בר אור. איל נבו,
אווירה כללית של חופשה כפרית אקזוטית/איל נבו

עוד פרגונים לאותה הקולקציה ראו אור במגזין רד, בגרציה - שם דורגה המעצבת במקום הראשון במותגים של הקיץ ואף זכתה לככב בעמוד השער, בעיתון הכלכלי הגדול וול סטריט ז'ורנל כאחד מחמשת המותגים המעניינים של העונה, במגזין אינסטייל האמריקאי ובטיים סטייל מגזין הלונדוני.

מי שלא עשתה תחקיר מעמיק היא הכתבת בריטאן בלייר מהאתר whoehatwear, שהקדישה כתבה שלמה ל"מעצבת הפריזאית החדשה שכל איט גירל לובשת עכשיו" - כולל תמונות מחשבונות האינסטגרם של בלוגרית נחשבות כמו לוסי וויליאמס, קנדלה, סטייל שיבר ואיילין קוניג שמצולמות עם פריטים שונים בעיצובה של בר אור. "אנחנו חיים כדי ליצור", הגיבה בר אור לוואלה! אופנה, "ואין כיף גדול יותר מלראות את היצירה שלך נחשפת בכל כך הרבה מקומות, ונוגעת בכל כך הרבה אנשים".

להשיג בחנות של דודו בר אור, קניון רמת אביב, תל אביב.

עוד באותו נושא:

אללה אסלאם: התצוגה המוצלחת של דודו בר אור בשבוע האופנה גינדי
אייץ' אנד הם: מה חושבים בשבדיה על האופנה הישראלית?
מחוויר ומשמין? כך הפך הצבע הלבן ממושמץ למוביל אופנתי

קולקציית אביב 2016 של דודו בר אור. איל נבו,
הלהיטים בקו הכאפיות הם שמלות מיני ומקסי, גלביות, אוברולים, חצאיות וטופים במראה משוחרר/איל נבו
קולקציית קיץ 2016 של דודו בר אור. אייל נבו,
שילוב נכון בין סקסאפיל למראה ישראלי מתוק/אייל נבו
קולקציית קיץ 2016 של דודו בר אור. אייל נבו,
השורה התחתונה היא "הקומבינציה הנכונה"/אייל נבו
קולקציית אביב 2016 של דודו בר אור. איל נבו,
משחקי שחור-לבן או אדום-לבן בשלל גזרות/איל נבו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully