וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אז מי באה לקאריביים? קולקציית הקרוז של מאיה נגרי

20.6.2016 / 15:48

המעצבת מיישרת קו עם בתי האופנה שמעבר לים ומשיקה את קולקציית קרוז 2017, שתיחשף בחו"ל רק באביב הבא אבל תוצע כאן בחנויות החל מעוד שבוע. הקולקציה כוללת פריטים קלים ללבישה בקונספט פשוט לערבוב, מבדים שאינם מתקמטים, נארזים בקלות ומעוצבים באפיל יוקרתי ונינוח

קולקציית קרוז 2016 של מאיה נגרי. תום מרשק,
הפשטות היוקרתית שמזוהה עם המעצבת מאז ומתמיד. קו הקרוז החדש של נגרי/תום מרשק

המעצבת מאיה נגרי מיישרת קו עם בתי האופנה שמעבר לים ומשיקה קולקציית קרוז 2017 בימים אלו בהתאם. החדשות הטובות? אצלנו בארץ האוסף ייכנס לחנויות כבר בשבוע הבא כי מאיה "לא יכולה לדחות סיפוקים" לדבריה, ומתרגשת לשתף את הלקוחות המקומיות בקו החדש.

הקולקציה, שבשאר העולם תיחשף רק לקראת האביב הבא, כוללת פריטים קלים ללבישה בקונספט פשוט לערבוב מבדים שאינם מתקמטים, נארזים בקלות ומעוצבים באפיל יוקרתי ונינוח. הרעיון שעמד לנגד עיניה של נגרי מתואר על ידה בפשטות היוקרתית שמלווה אותה מאז ומתמיד: "הרגע הודיעו לך שאת טסה בהפתעה לקאריביים? אז זה". ברור, זה קורה לנו פעמיים בשנה.

קולקציית קרוז 2016 של מאיה נגרי. תום מרשק,
רוב הדגמים תפורים מבדי קרפ נעימים במתכונת נוזלית ונעימה/תום מרשק

לחופשה המפנקת נגרי התרכזה בפלטת צבעים חלקה של שחור, לבן, חול, נייבי וניוד בגזרות מדויקות מבחינת המרחק מהגוף, כאשר כל דגם מיוצר בכל אחד מהגוונים. מלבד שתי שמלות צמודות מבד סריג מחטב, כל הדגמים תפורים מבדי קרפ נעימים במתכונת נוזלית ונעימה.

הפריטים בקולקציה מספקים מספר רב של קומבינציות לחופשה או לפחות לערב קיץ אופייני בישראל, וכוללים כמה להיטים כמו שמלת טרנץ' ללא שרוולים באורך הברך בשילוב אביזרי מתכת וחגורה רחבה שיכולה להילבש גם כעליונית, שמלת מקסי בעלת מחשוף וי עמוק המעוטרת ב-74 ניטים כסופים במרכזה, או אוברול עם חגורה נקשרת במותן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמלת מקסי המעוטרת ב-74 ניטים/מערכת וואלה!, צילום מסך

עניין הגימורים קיבל התייחסות מיוחדת ממאיה, שהתחבטה בסוגיית האימרות הפרומות: "אני אוהבת פרום אבל מהיכרות עם הלקוחות שלי ברור לי שלא כולן מתחברות, וגם אחרי כביסה הקצוות הפרומים גדלים עוד". לכן, במיקומים הפרומים היא הוסיפה תפר פנימי כגיבוי משדרג בהתאם.

עוד פריט מוצלח הם מכנסי פעמון בגזרה גבוהה שיכולים להתחבר לגופיה תואמת מהקולקציה או לבגד ים, אם במקרה הוזמנתן לקוקטייל על אחת היאכטות שעוגנות באזור. אז מי באה לקאריביים?

טווח מחירים לקולקציית Cruise:
590-1890 שקלים

להשיג בחנויות המעצבת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כל דגם מיוצר בכל אחד מהגוונים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אאוטפיטים לערב קיצי אופייני בישראל/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עניין הגימורים קיבל התייחסות מיוחדת/מערכת וואלה!, צילום מסך
קולקציית קרוז 2016 של מאיה נגרי. תום מרשק,
אוברול עם חגורת מותן/תום מרשק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully