וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגעי הסטייל הכי יפים השבוע באינסטגרם

25.6.2016 / 9:45

נינט מציגה כושר פוטוגני, סופי מצ'טנר בפריז, ויקטוריה בקהאם רוצה להישאר ביורו, נעמי קמפבל נזכרת במייקל ג'קסון, ביונסה נופשת, קנדל מאחלת, קריסטן מתאפרת, אסתי מצטלמת, מריל חוגגת, ועוד רגעי סטייל שווים באינסטגרם השבוע

צילום מסך

בווידאו: נינט מציגה כושר מצוין בקטע מתוך סרטון "פלאשדאנס" של דלתא לקולקציית דלתא-פיט החדשה.

סופי בפריז! ואין יותר מקסים מסופי, החיוך הנהדר והגומות שלה בקפה מקומי. צריך לעשות מזה פוסטר.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

ברק שמיר (18), שחקן כדורסל מראשון-לציון ודוגמן עסוק המוכר לכם מקסטרו, גולף, ועוד, השתדרג לתצוגת הגברים של ורסצ'ה השבוע. וזה נראה מצוין.

הטופמודל הספרדייה שרה סאמפיו היא האחרונה להצטרף ל"סדרת המגבת" של צלם האופנה הנודע. ב"סדרת המגבת" צילומי שחור-לבן של ידועניות בסצנת אמבטיה עם מגבת לבנה (או חלוק רחצה). סאמפיו היא מס. 112 בסדרה.

ויקטוריה בקהאם, תומכת נלהבת של הישארות מולדתה בריטניה בגוש היורו, מפרסמת יום לפני משאל העם תמונה מקמפיין ה-REMAIN עם המילה IN.

ועם היוודע תוצאות המשאל לפיהן מרבית הבריטים הצביעו על עזיבת גוש היורו, מגזין האופנה והתרבות Dazed and Confused נפרד בלב דואב מאירופה עם האמירה הנוגה: "מה שאבד, אבד לנצח".

בלייק לייבלי הלכה לבכורת סרטה החדש, The Shallows, והתאימה לשמלת קרולינה הררה שלה שתי טבעות קוקטייל עם אבני חן בשחור וירוק-אמרלד (טבעת היהלום הלבן היא טבעת האירוסים שלה). ויצא לה, כמו בדרך-כלל, יפה מאוד. הסרט, אגב, עוסק באישה המותקפת על-ידי כריש ומוצאת עצמה נטושה על סלע באמצע האוקיינוס, ועוד רק בביקיני!

לאחר שחרור אלבומה החדש lemonade וכל הכרוך בקידומו ולפני תחילת טור הופעות בינלאומי, ביונסה נופשת בהוואי עם ג'יי זי ובלו אייבי הקטנה. וממש כמוכם, היא מצלמת את הדדי והבייבי על רקע הים.

ביום האב קנדל ג'נר מפרסמת תמונה ישנה ומקסימה שלה עם אבא ברוס ג'נר שהיום כידוע הוא קתלין ג'נר. אבל היא, אגב, עדיין קוראת לו דדי.

בית אופנת העל הצרפתי ז'יבנשי מציג את הקמפיין החדש לבושם "דליה דיווין לה נקטר" עם הפנים היפות של קנדיס סוונופול. הטופמודל שנודעה כמלאכית ויקטוריה סיקרט, צולמה בסטודיו, אבל בתמונות הקמפיין הסופיות הכל ייראה אחרת.

קנדיס סוונופול מהממת בתמונות הסופיות של קמפיין בושם "דליה דיווין לה נקטר". ככה זה שפיטר לינדברג מצלם, קארין רויטפלד עושה את הסטיילינג וריקרדו טישי מנהל קריאטיבית.

שאנל מצלמים קמפיין לקולקציית איפור חדשה המבוססת על טהרת האדומים, Le Rouge Collection. הצילומים נערכו בסאמרסט האוס, משכן לאמנויות בלונדון. הפרזנטורית, קריסטן סטיוארט.

וכך זה נראה כשמאפרת בית אופנת העל לוסיה פיקה איפרה את קריסטן סטיוארט לקראת הצילומים. הקולקציה תוצע החל מהחודש הבא, והקמפיין יעלה במקביל.

מגזין וניטי פייר מאחל יום הולדת שמח "למריל סטריפ המופלאה" שחגגה 67 השבוע עם צילום שחור-לבן נהדר של הצלמת בריג'ט לקומב.

מראה מייצג של אופנת COS, מותג פרימיום מבית H&M המתעתד לפתוח חנות ראשונה בארץ (בקניון גינדי TLV). המותג נודע באופנה אלגנטית בקווים נקיים בסגנון סקנדינבי.

המעצב הקריאטיבי החדש של סן-לורן אנטוני וקארלו נתקל בכרזת רחוב של הקמפיין החדש של בית אופנת העל ולא התאפק.

שרה ג'סיקה פרקר מציגה הצצה ראשונה לסדרת טלוויזיה חדשה בכיכובה, Divorce, של רשת HBO. הסדרה הקומית מסמנת של שובה של הפאשניסטה לתפקיד ראשי בטלוויזיה.

עוד מאוכזבת תוצאות המשאל בבריטניה. פופי דלווין, דוגמנית, האחות הגדולה של קארה ואיט-גירל בזכות עצמה, מבקשת מהבריטים להצביע "להישאר" באיחוד היורו במשאל העם של יום חמישי. ההסבר הפשוט שלה: "אנחנו רוצים להתנשק בצרפתית, לרקוד בספרדית, לצחוק באירית, לאכול באיטלקית ולנשום ביוונית". לא שזה עזר, אבל אנחנו השתכנענו.

הווג הבריטי מזמין להציץ בארכיון תמונות שערי העבר שלו ועל הדרך עוצר את נשמתנו עם תמונת שער ישנה של ג'יזל מגיליון יולי 2001.

"החורף הזה יהיה לוהט", מבטיחים בגולברי עם תמונה חדשה של אסתי גינצבורג, פני המותג, שצילם יניב אדרי לקטלוג סתיו/חורף 2016-17. לוהט בהחלט.

והבחירה של אסתי גינצבורג עצמה לאינסטוש הפרטי שלה היא זאת. ויש להודות, לוהטת לא פחות.

למרות הכל, נעמי קמפבל מגלה שהיא שמחה להיזכר בעבודה המשותפת עם מייקל ג'קסון בעבר. "היה כבוד לעבוד עם מייקל ג'קסון", היא כותבת על תמונה שלה מהווידאו-קליפ לשיר In the Closet מ-1992, שיר וקליפ נהדרים, אגב.

עורכת המגזינים גו-סטייל ופנאי פלוס ליאת לוי קופלמן חגגה בפריז יום הולדת עם לא פחות מעשר חברות וכמו פאשניסטה אמיתית קפצה לביקור בתערוכה "Fashion Forward: 3 Centuries of Fashion (1715-2016) במוזיאון לאמנויות דקורטיביות (Les Arts Decoratifs) הסוקרת 300 שנות אופנה. מזל טוב ליאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully