וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא זוכרים מתי עשיתם אמבטיה? 5 סיבות להשבת האמבטיה לחייכם

וואלה! NEWS בשיתוף ללין

29.6.2016 / 16:05

מתחים, לחצים, לו"ז עמוס ואינטנסיבי והחיים המודרנים בכלל מוציאים אותנו לעתים מאיזון. רגעים שקטים לעצמנו הולכים ונעשים נדירים. אנחנו נוטים לוותר על רחצה באמבטיה לטובת מקלחת חסרת אווירה וארומה. אל תוותרו על האמבטיה - 5 סיבות פשוטות למה, ולא רק בגלל הניקיון

אמבטיה על רקע חלון עם נוף לים. ShutterStock
רוגע יקר מפז. אמבטיה/ShutterStock

אין בעיה שאמבטיה לא פותרת. טבילה על בסיס קבוע עשויה להשיב איזון שאבד מסיבות הנובעות מסגנון החיים המודרנים הלחוץ והאינטנסיבי. למען האמת, אמבטיות ערב לעתים פותרות בעיות לפני שהן מתקיימות. הטיפול המונע הכי כייפי בעולם. רגע שכולו שלכם ושל מחשבותיכם. בעולמינו היום, עולם שהכל קורה בו שמהירות בזק, התרגעות ללא הפרעות היא נדירה ויקרה. הרגעות בסביבה רטובה בלתי מומלצת לניידים, וטוב שכך. ברגעים הללו תופתעו לדעת כמה אתם קריאטיביים ומלאי דמיון. זמן מסך לפני השינה הוא הרגל שנמצא לא פעם כהרגל בעל השפעה לא טובה על איכות השינה. אבל לרוב קשה לוותר על הרגל רע מבלי להחליפו בהרגל אחר. נסו את האמבטיה לפני השינה ואל תביטו אחורה.

פה ושם ניתן להיתקל בנוהג מצער של ויתור על חדר אמבטיה בבית. אנשים נוטים למרבה הצער להסתפק רק במקלחות. קונים, שוכרים או משפצים בתים ולא ממש מוצאים שנכון להתקין אמבטיה או לשפץ אמבטיה קיימת מן הסיבה הרווחת והממש לא הגיונית: "אנו כבר לא זוכרים מתי עשינו אמבטיה בפעם האחרונה". אז לפניכם 5 סיבות כן לעשות אמבטיה על בסיס יומי, ולא רק בגלל הניקיון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לפני הסבון. פילינג גוף ללין: 59.90 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

העור שלכם יודה לכם

רחצה באמבט במים חמים פותחת נקבוביות ומנקה את העור מהפנים אל החוץ, תוך השארת העור רך וגמיש. רחצה באמבט
גם מסלקת רעלים מזיקים, כך שהעור נותר רענן ונקי ביותר. שימוש בפילינג להסרת תאי עור מתים לפני הסבון הוא תמיד מומלץ בכל ריטואל רחצה באמבט. הקילוף העדין יורגש מיידית והוא עשוי להיות, בטווח הארוך, חלופה יעילה לטיפול מקצועי יקר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אישה באמבטיה. ShutterStock
שחרור ממתחים/ShutterStock
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לב מלחים מתמוסס של ללין: 14.90 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

תשתחררו ממתחים

רחצה באמבט למעשה מורידה לחץ דם ומאפשרת הפוגה יקרה מסדר יום צפוף. גופכם יירגע ונפשכם תקבל את ההזדמנות לנדוד למקומות אחרים ולהשאיר את מתחי היומיום מאחור. חלופה נגישה וזולה לספא.

תריחו נפלא

מי אמבט ריחניים הם משהו שקל להיכנס אליו, אבל קשה לצאת ממנו. הניחוח לבדו הוא בעל השפעה רבה, והיא טובה. סוגים שונים של צמחים כמו פרחים, עצים, מנתה, פירות טריים ובשמים עשויים להוסיף למי האמבט שלכם ארומה נהדרת שתישאר שעות. מלח מתמוסס הוא לאמבט מוסיף ניחוח נעים מאין כמותו ועלותו נוחה ביותר.

שינת יופי. ShutterStock
שינה ערבה/ShutterStock
טורסו אישה צעירה בכושר. ShutterStock
שרירים גמישים/ShutterStock
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קצף אמבט בניחוח מאסק של ללין: 59.90 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

תשנו נהדר

רחצה באמבטיה בסוף יום כריטואל קבע עשויה להשפיע לטובה על איכות השינה שלכם, במיוחד שינת הלילה החשובה. היא הוכחה לא פעם אפילו כמרפא טבעי לנדודי שינה כרוניים.

השרירים שלכם יהיו גמישים

בסוף יום ארוך, במיוחד אם הוא כלל כושר כלשהו, השרירים שלכם עלולים לחוש חזקים ומתוחים. רחצה באמבטיה משחררת ומרגיעה את השרירים ומקלה על כאבים. קצף אמבט בניחוח מוסק יעשה את העבודה. ניחוח המאסק הוא לא רק עמוק ובעל נוכחות מסתורית וחושנית, הוא גם משרה שינה.

למוצרים שיהפכו את האמבטיה שלכם לסופר מושלמת הקליקו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully