וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמניות, נעליים ויוגה: רגעי הסטייל היפים של השבוע באינסטגרם

1.7.2016 / 10:58

ג'יג'י חדיד תוססת בקמפיין למעצב נעלי היוקרה סטוארט וייצמן, קייט מידלטון מטריפה במעיל של מיסוני, בר רפאלי משוויצה בגלאם הריוני בחודש שמיני, המעצבת האיטלקיה אלברטה פראטי מציגה נעליים מהחלומות ונערת היוגה העירומה מפזרת מסתורין עתיר סטייל

צילום מסך

בווידאו: תרגול יוגה לסופ"ש עם "נערת היוגה העירומה" ("nude yoga girl") המסתורית מהאינסטגרם (nude_yogagirl)

חברת שעוני היוקרה השוויצרית הובלוט מאחלת לפרזנטורית שלה, בר רפאלי אחת, מזל טוב לרגל ההיריון וגם "תינוק בריא ומאושר". אנחנו כמובן מצטרפים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

קייט מידלטון, הנסיך וויליאם והנסיך הארי השתתפו ביום חמישי בטקס זיכרון לחללי קרב סום במלאת מאה שנה לקרב העקוב מדם במלחמת העולם ה-1 בו נפלו חללים בריטים רבים. לטקס שנערך במקום הקרב בצפון צרפת, לבשה קייט שמלת מעיל בגווני מונוכרום של מיסוני. השמלה עם דיגום הזיג-זג המוכר של בית האופנה האיטלקי, אובזרה עם כובע פילבוקס, עגילי פנינה אוברסייז ועקבי סירה זמש.

ג'יג'י חדיד מצטלמת לקמפיין סתיו 2016 של מותג נעלי היוקרה סטיוארט וייצמן. מאחורי העדשה, מריו טסטינו.

עקבי ג'ינס עם שרוכי ג'ינס ומכנסי ג'ינס - הצלחת על והמראה לאמץ הקיץ.

תמונה מהפנטת מקמפיין סתיו/חורף 2016/17 של מעצבת אופנת העל האיטלקיה אלברטה פראטי אשר צולם במלון ריץ המחודש בפריז שפתח את שעריו לאחרונה לאחר שלוש שנות שיפוצים. בתמונה לובשת הדוגמנית שמלת תחרה ורודה מעוטרת באפליקציות בעבודת יד.

וכאן תקריב על נעלי הדוגמנית בקמפיין אלברטה פראטי (כפי שתועדו בבקסטייג' תצוגת המותג במילאנו).

בלט ניו-יורק מבקר בימים אלו בפריז ובמסגרת ההופעות בעיר האורות, יילבשו הבלרינות שמלות טוטו משובצות במאות אבני סוורובסקי שעיצב מלביש הלהקה מארק האפל. בתמונה, הפרימה בלרינה שרה מירנס בשמלת טוטו כזאת.

הצלם דניאל קמינסקי מציג תמונה מתוך סשן הצילומים של קרן פלס בבגד ים, שצולם עבור מגזין לאישה. תמונת פורטרט שחור-לבן מלאה אווירה.

הסופרמודל הבריטית נעמי קמפבל עם פרח זיכרון לקורבנות פיגוע נמל התעופה איסטנבול של יום שלישי.

מעצבת האופנה הבריטית ויויאן ווסטוווד, שתמכה בגלוי בהישארות בריטניה באיחוד האירופי, מעלה תמונה פסימית לאחר היוודע תוצאות המשאל (ונצחון תומכי ההינתקות מהאיחוד). בתמונה: תקריב על סינגל שנת 1977 של הסקס-פיסטולס No Future שנודע יותר כ-god save the queen, אבל ווסטווד התכוונה ללא ספק לומר ש"אין עתיד".

בין פרמיירות נוצצות, תרגולי יוגה ובישולי סופר-פוד, גווינת פלטרו מוצאת זמן לקחת את הילדים לפסטיבל המוזיקה גלסטונברי. כאן שני ילדיה, אפל (מימין) ומוזס (משמאל) מצטרפים לקולדפליי, הלהקה של אבא כריס מרטין. שני הילדים באמצע הם בני דודים.

מעצבת שמלות הערב והכלה מוניק לולייה נסעה לחופשה בחוף אמלפי באיטליה, אתר מורשת עולמית שנודע ביופיו הטבעי, מצוקים חופיים וכפרי דייגים שלו. וכך נראה הנוף מן הסוויטה שלה.

"חשבתי שזה מקסים" כותבת בריטני ספירס על תמונת פילה ושני פילונים לצידה בטבע. לא יכולה להיות יותר צודקת נסיכת הפופ.

קיילי מינוג לובשת שמלה חסרת רבב של רוברטו קוואלי בבכורת "פשוט נהדרת: הסרט" ביום חמישי בלונדון. השמלה האדומה באורך הרצפה עם צווארון קולר ופתח משולש קדמי, היא בעיצוב פיטר דונדס, מחליפו של קוואלי בבית אופנת העל האיטלקי.

וגם סטלה מקרטני וקייט מוס הגיע לבכורת "פשוט נהדרת: הסרט" והצטלמו עם הכוכבות הבלתי נלאות ג'ניפר סונדרס(אדי) וג'ואנה לומלי (פטסי).

ועוד באינסטגרם של סטלה מקרטני - תיק אקו-פרנדלי המגיע במספר גווני אדמה חמים ונעשה כולו בעבודת-יד. התשובה של המעצבת לתיקי עור הנאפה.

קיאן פרנקפורט המסיימת את לימודיה בשנקר הקיץ, מציגה דגם בעיצובה, ואנחנו מודים שהשילוב הזה של הדוגמנית עדה זמורה, הצלם אסף עיני, המאפרת דנה כפיר ודור ההמשך של דורין, מעורר אצלנו סקרנות והתרגשות.

ראש המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר לאה פרץ עם תמונה של יצירות קסומות בלבן בעיצובו של אביתר מאיור בתצוגת הבוגרים.

הצלמת ההולנדית ג'סטין טיאלינקס מפרסמת בווג איטליה תמונה אחת מסדרה המוקדשת לילדי תסמונת דאון. הסדרה, כך הסבירה הצלמת, צולמה בהשראת היעלמותם ההולכת וגוברת של ילדים אלו מחיינו כתוצאה מבדיקות גנטיות בזמן הריון. תמונה זאת, של ילדה בת 9 בשם איסא, היא האהובה על הצלמת.

התחלנו ונסיים עם 'נערת היוגה העירומה': "אף אחד אחר הוא לא את. הייחודיות שלך היא כוח". היא אומרת בחוכמה. נערת היוגה העירומה היא יוגיסטית מסתורית בעלת חשבון אינסטגרם עם יותר מ-400 אלף עוקבים שמעלה צילומי שחור-לבן מינימליסטים של עצמה בתנוחות יוגה שונות. היא מעדיפה להישאר אנונימית ושמה לא ידוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully