וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמיד במודה: ארבעה מראות שפתיים מודגשות

11.7.2016 / 11:21

שפתיים מודגשות הן טרנד עתיק יותר מהזמן עצמו. גם באיפור דומיננטי וגם במראה רך, הן לא נעלמו מחיינו. "שפתיים צבעוניות הן אביזר היופי הדמוקרטי ביותר - כל אישה יכולה לבחור את הצבע האחד שלה", אומרת נטע סקלי, סניור ארטיסט בחברת מאק. הפקה מיוחדת לוואלה! אופנה

אתר רשמי

בווידאו: כנסו לאווירה הנכונה עם "Lips Are Movin" של מייגן טריינור.

"השפתיים החזקות לעולם אינן יוצאות מהאופנה, אלא רק מומצאות מחדש מעת לעת"

"השפתיים החזקות לעולם אינן יוצאות מהאופנה, אלא רק מומצאות מחדש מעת לעת", אומרת נטע סקלי, סניור ארטיסט בחברת מאק. מי שעושה זמן ניכר מזמנה בבקסטייג' של תצוגות בתי אופנת-על בחו"ל, יודעת דבר או שניים על איפור האזור הכה רגיש הזה בפנינו. "זהו אולי האלמנט הבסיסי והחביב ביותר על נשים להדגשת נשיותן וליצירת מוקד של צבע בפנים. שפתיים צבעוניות הן כנראה אביזר היופי האולטימטיבי והדמוקרטי ביותר – כל אישה יכולה לעשות אותו שלה", היא מסכמת.

בשנים האחרונות נהוג לשלב שפתיים מודגשות בגוונים עזים עם איפור פנים כללי עדין. כך נותר איזון נכון ומחמיא ששם את השפתיים במרכז. סטיילינג חכם לפנים שיוצר מראה נינוח. וזה גם הרעיון מאחורי הפקת היופי - ארבע מראות שפתיים שונים.

Bold Lip Red: שפתיים מודגשות באדום

וידאו קליפ השיר Lips Are Movin של מייגן טריינור. דניאל קמינסקי, אתר רשמי
הכי נכונות עם אור מואר. שפתיים אדומות/אתר רשמי, דניאל קמינסקי

הדרך הנכונה לשפתיים אדומות היא לשלב אותן עם עור חשוף ומואר. העיניים נטולות איפור לחלוטין ותמימות, ואילו השפתיים משוחות בשכבות של מוצרים ליצירת אפקט תלת-ממד.

הטכניקה: יש פה שלוש שכבות צבע על השפתיים: עפרון בגוון צ'רי, ליפסטיק רטרומאט ליקוויד בגוון פילס סו גרנד ופיגמנט מאט בגוון רד.

Bold Lip Tinted: שפתיים מוכתמות בסגול

הפקת יופי BOLD LIPS של מאק לוואלה! אופנה: Bold Lip Tinted. דניאל קמינסקי, מערכת וואלה! NEWS
אלמנט הכתמה הנושא עמו אופי ואווירה. שפתיים מוכתמות וזולגות/מערכת וואלה! NEWS, דניאל קמינסקי

השפתיים מוכתמות וזולגות אל מחוץ לשפה במין חוסר שלמות שהיא השלמות החדשה. אותה אדמומיות של השפתיים מופיעה גם על הלחיים. אלמנט ההכתמה נושא עמו אופי ואווירה.

הטכניקה: מילוי פנימי של השפתיים בעפרון בגוון נייתמות', אך לא עד הקצה. טשטוש הצבע עד למעבר גבולות השפה בעזרת מברשת עיניים מספר 213, הוספת כהות בעזרת ליפסטיק רטרומאט ליקוויד בגוון היי דרמה ושכבת ליפגלאס שקוף מעל.

Bold Lip Duo: שפתיים מודגשות בשני גוונים

הפקת יופי BOLD LIPS של מאק לוואלה! אופנה: Bold Lip Duo. דניאל קמינסקי, מערכת וואלה! NEWS
שפתיים יצירתיות ולחיים המשדרות בריאות. איפור בשני גוונים/מערכת וואלה! NEWS, דניאל קמינסקי

עור ספורטיבי וחמים, בריא ואתלטי, נשוק שמש, לא עשוי מדי, יחד עם שפתיים יצירתיות ומלאות הומור מעטרות את הפנים כאקססורי או תכשיט. השפתיים העשויות בשני גוונים רומזות על האופן בו נשים מערבבות גווני ליפסטיק על מנת ליצור גוון המותאם להן אישית. הן מחליפות צבעים כאלמנט שהוא המשך ישיר לסגנון האופנה.

הטכניקה: שפה עליונה תחומה וצבועה בעפרון שפתיים בגוון פרוט קוקטייל ומעליו ליפסטיק בגוון ווגאס וולט. השפה התחתונה תחומה בעפרון בגוון מג'נטה ומעליו ליפסטיק בגוון ויאולטה.

Bold Lip Purple: שפתיים מודגשות בסגול

הפקת יופי BOLD LIPS של מאק לוואלה! אופנה: Bold Lip Purple. דניאל קמינסקי, מערכת וואלה! NEWS
הליפסטיק משמש גם לאיפור העיניים והלחיים. שפתיים סגולות/מערכת וואלה! NEWS, דניאל קמינסקי

העונה אנו רואים הרבה חופש, שמחה וקלילות בשימוש בצבע ואפליקציה חופשית ומשוחררת. הטריק הבסיסי של שימוש בגוון הליפסטיק שלך כסומק וכצללית יוצר מראה מונוכרומטי, קליל, היפי ובוהמייני.

הטכניקה: צבע שטוף ומטושטש סביב העיניים ותחום ומדויק על השפתיים. השפתיים תחומות בעפרון בגוון הרואין ומעליהן שפתון רטרומאט ליקוויד בגוון ריקולקשן.

צילום: דניאל קמינסקי
דוגמנית : כריסטינה לMC2
סטיילינג: מזל חסון
שיער: פדור וישניאקוב
איפור: נטע סקלי סניור ארטיסט MAC

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully