וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קים לובשת בגדים בשער חדש, ועוד רגעי סטייל הורסים שעשו את השבוע

15.7.2016 / 8:45

אמה סטון מציגה רטרו-שיק בבגד ים מטריף, אלכסה דול עושה את ניו יורק בשורטס וסקייטבורד, קייט מידלטון כובשת את ווימבלדון בשמלת מקווין, לילי-רוז דפ עפה על שאנל 5 החדש, ובריז'יט בארדו בגרסה שטרם ראיתם. הדברים היפים שקרו השבוע באינסטוש

אתר רשמי

בווידיאו: בריטני ספירס עם טיזר אינסטגרמי לקמפיין של הבושם החדש שלה Private Show.

כוכבת הריאליטי והאינסטוש מופיעה על עוד שער מגזין נחשב, והפעם היא לבושה! קימי במרכז כתבת השער של "פורבס" על טייקוני הטלפונים הסלולאריים. ומדוע היא שם? כי היא הרוויחה כ-45 מיליון דולר ממשחק טלפון נייד. "כבוד ענק להיות על שער פורבס. אף פעם לא חלמתי שזה יקרה ואני יודעת שאבא שלי היה גאה מאוד", קימי כותבת. מרגשת בדרכה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

לרגל יציאת סרטה החדש "לה לה לנד", קומדיה רומנטית-מוזיקלית עם ריאן גוסלינג, מגזין וניטי פייר מעלה תמונה משגעת של אמה סטון בבגד-ים אדום שלם ברוח רטרו מ-2011 שצילם צלם האופנה הנודע פטריק דמרשלייה. טוב להיזכר.

מלאכית ויקטוריה סיקרט הדרום-אפריקאית קנדיס סוונופול וההיריון המתקדם שלה. פוטוגנית והורסת כתמיד.

מגזין "הגברים המודרנים" LUI מציין את יום הבסטיליה בדרכו החושנית והמופלאה - איור חדש וצבעוני של בריז'יט בארדו כפי שנראתה הכוכבת האיקונית בצעירותה בזמן ששימשה השראה ל"מריאן", דמות נשית וסמל הרפובליקה הצרפתית.

המאפרת הבריטית ושגרירת לנקום איפרה לראשונה את הדוגמנית האמריקאית טיילור היל, שנבחרה השבוע לשמש כפנים החדשות של מותג היופי הצרפתי. התוצאה היפה לפניכם.

אם תאכלו בריא, תעשו כושר, תשתזפו באופן מבוקר ולא תעשנו, אולי תיראו כמו מלאכית ויקטוריה סיקרט אלסה הוסק, דוגמנית שוודית עסוקה ופני מותג הלנז'רי האמריקאי, שנסעה לחופשה באי היווני מיקונוס. כך זה נראה.

צלם האופנה דודי חסון מזכיר לנו שליתאי מרכוס היא הדבר הלוהט ביותר בתעשיית הדוגמנות המקומית בימים אלו.

מי שראה מקרוב את החיזיון הזה, פשוט זכה. אלכסה דול, הסקייטבורד, השורטס, והסטייל הכללי ההורס באפר איסט סייד של ניו-יורק. תחזרי תחזרי.

"תחשבו ורוד", מציע מעצב נעלי היוקרה בריאן אטווד. וזה בדיוק מה שעשינו כשראינו את עקבי הזמש האלו. שלושה-עשר סנטימטרים גובה, אם תהיתם.

שער גיליון אוגוסט של מגזין הארפר'ס בזאר הבריטי עם שמלת גוצ'י חלומית. שמלת המולטי-קולור, המשולבת נוצות ואפליקציות מטאליות, היא חלק מקולקציית סתיו/חורף 2016/17 בעיצוב אלסנדרו מיקלה, המנהל הקריאטיבי רב-הדמיון והכישרון של בית אופנת העל האיטלקי.

לילי רוז דפ, הבת היפה של ונסה וג'וני, נבחרה לשמש כפנים של הבושם החדש של שאנל. הבושם, "שאנל 5 ל'או" (N°5 L'EAU), הוא טוויסט לשאנל 5 האיקוני. תמונות הקמפיין החדש בכיבובה יופיעו במגזיני האופנה החל מהחודש הבא. הנה הצצה בצילום כובש.

ניקול ראידמן נסעה לפריז והיא נהנית לא רק ממצעד יום העצמאות של 14 ביולי, אלא גם מתערוכת ברבי בעיר. כאן היא צילמה ברבי בשמלת קוטור מיניאטורית של שאנל.

חשבון המעריצים של קייט מידלטון מעלה תמונת תקריב יפה של הדוכסית בגמר ווימבלדון, כשהיא צופה בבן מולדתה אנדי מוריי מנצח. היא לבושה בשמלת אלכסנדר מקווין משגעת, עם הדפסים צבעונים של פרחים, יונקי דבש, שפתונים וגולגלות על רקע קרם. השמלה ארוכה יותר מהגרסה הזמינה באתר המותג וככל הנראה הותאמה לה אישית.

"לילות הקיץ הכי נפלאים", קובעים בגוטקס. ואנחנו מסכימות במאת האחוזים.

חולמות על מגפיים בימי הקיץ הלוהטים האלו? מתלבטות על איזה סגנון ללכת כשיתחיל להתקרר פה מתישהו? קבלו המלצה - מגפי זמש מעבר לברך. הדגם ההורס פה הוא חדש מבית סטיוארט וייצמן.

ממש כמו כל הריונית באשר היא, גם בר רפאלי מתגעגעת לימי הגזרה הדקיקה, אז היא מעלה תמונה ישנה שלה בשמלה חובקת גוף ממסיבת מגזין וניטי פייר לאחר טקס האוסקר של שנת 2010.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully