וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהשמלה הזנותית של קארי ועד כיסוי הראש של סמנתה

ליאת להב

13.7.2016 / 8:02

חובבות מותגים, מכורות לנעליים, או סתם נשים שראו טלוויזיה בסוף שנות התשעים ותחילת האלפיים - זה הזמן לעקוב אחר חשבון האינסטגרם המאגד את הלוקים ההורסים לצד בחירות האופנה המטרידות מתוך הסדרה האיקונית "סקס והעיר הגדולה". הכל מובא עם פרשנות מצחיקה של מבחן הזמן

סיפור בדקה: אינסטגרם אופנתי לסקס והעיר הגדולה/מערכת וואלה!

מגישה: יעל לאור

מקימות המיזם: "כן, נו, אנחנו מבקרות אופנה מתוסכלות שנולדו 15 שנים מאוחר מדי"

חובבות מותגים, מכורות לנעליים, או סתם נשים עם סטייל שראו טלוויזיה בסוף שנות התשעים ותחילת האלפיים – זה בשבילכן. הכירו את חשבון אינסטגרם שכולו ארכיון אופנתי של "סקס והעיר הגדולה". סדרת המופת האיקונית שבה אלינו עם זיכרונות אופנתיים שקארי ברדשאו של היום היתה אולי מתפדחת לראות. החשבון מציג לוקים מעוררי השראה לצד בחירות אופנה מטרידות, המובאים עם פרשנות מצחיקה וקיטלוג מדויק לפי מספר עונה ופרק.

בחשבון הנקרא everyoutfitonsatc@ תוכלו למצוא פריטים מבית היוצר של שאנל, קלואה, סטלה מקראטני, ג'יל סנדר, לואי ויטון, ג'ימי צ'ו ועוד. אפילו את כיסוי הראש שעיצב ג'ון גליאנו לדיור – אותו חבשה סמנתה בתקופת טיפולי הכימו.

"כן, נו, אנחנו מבקרות אופנה מתוסכלות שנולדו 15 שנים מאוחר מדי", מספרות צ'לסי ולורן, שתי הבחורות האמריקאיות המתפעלות את החשבון. "בהתחלה חשבנו להקים אתר, אבל אז נזכרנו שזה 2016 ולא 2008, ועדיף ללכת על אינסטגרם", הן מוסיפות. אנחנו כבר במעקב.

עוד באותו נושא:

זה הזמן להשתולל בשופינג מפנק: כל מבצעי סוף העונה
70 שנה להמצאת הביקיני: סקירה נוסטלגית מרהיבה
בשורה מעולה לחובבות האופנה: אלכסה צ'אנג משיקה מותג משל עצמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully