וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום הולדת שמח ג'יזל! רגעי הסטייל היפים של השבוע באינסטגרם

22.7.2016 / 9:49

קארה דלווין מפחידה בתפקיד קולנועי חדש, מירנדה קר מאורסת למייסד סנאפצ'פ, קנדל ג'נר מצלמת את קאיה גרבר, ציפי רפאלי תומכת באון, איוונקה טראמפ מתגעגעת לילדים, מריו טסטינו בעוד סשן צילומים מלכותי ועקבי פראדה הורסים. שיאי הסטייל של השבוע

צילום מסך

בווידיאו: קארה דלווין מציגה באינסטגרם שלה את עצמה בתפקיד "מכשפת" (באנגלית: Enchantress), דמות קומיקס בדיונית שהיא מגלמת ב"יחידת המתאבדים", סרט גיבורי-על מז'אנר הפעולה עם ויל סמית', ג'ארד לטו, מרגו רובי, ויולה דייוויס ובן אפלק העתיד לצאת ב-5 אוגוסט.

"אמרתי כן!" מגלה דוגמנית-העל האוסטרלית מירנדה קר, והיא כמובן מתכוונת לאירוסיה לאוון שפיגל, מייסד ומנכ"ל אפליקציית סנאפצ'ט, שבגיל 26 נחשב לאחד המיליארדרים הצעירים בעולם. היפהפיה בת ה-33 פגשה את שפיגל ב-2014 בארוחת ערב של לואי ויטון בניו-יורק. הם החלו לצאת ביוני שעברה והשבוע כאמור התארסו.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

מגזין וניטי פייר נפרד מגארי מרשל, במאי "אישה יפה" שהלך לעולמו בגיל 81 השבוע, עם תמונה מסט הצילומים של הסרט עם ג'וליה רוברטס הצעירה בשמלה הבלתי נשכחת ההיא.

מגזין ווג האמריקאי מאחל יום הולדת שמח לג'יזל לרגל יום הולדתה ה-36 וקובע: "אין אף אחת שדומה לג'יזל" לצד תמונה של דוגמנית העל הברזילאית מארכיון המגזין, שצולמה ב-1999, בהיותה בת 19.

גם קארן רויטפלד, לשעבר עורכת ווג פריז וסטייליסטית עסוקה, מאחלת מזל טוב לג'יזל עם תמונת שחור-לבן הורסת של הטופמודל מתוך קמפיין הג'ינסים החדש של ז'יבנשי.

ונערת יום ההולדת עצמה מקבלת עוגה בבוקר היום המיוחד שלה, עם הגעתה ל"עבודה", כמו שהיא אומרת.

איוונקה טראמפ השוהה בימים אלה בקליבלנד, אוהיו, לצד אביה דונלד, בוועידת המפלגה הרפובליקנית, מעלה תמונה מקסימה שלה עם שלושת ילדיה וכותבת: "אני מתגעגעת לקופים שלי".

בית אופנת העל האיטלקי מציג נעלי עקב מקולקציית סתיו 2016 משולבות בלוחות מתכת קטנות. בהינו עד אין קץ.

מרי, נסיכת הכתר הדני, התראיינה לווג אוסטרליה (מולדתה) ודיברה על מגדר, שוויון ואהבתה למשפחתה. הראיון לווה בצילומים משגעים של צלם האופנה מריו טסטינו המנוסה בצילומי בני מלוכה. כאן בתמונה, הנסיכה מרי ובעלה יורש העצר הנסיך פרדריק.

כוכבת הקולנוע והטלוויזיה נטלי ווד נודעה בזכות "סרטי התבגרות" משנות תור הזהב של הוליווד. השבוע, לרגל מה שהיה אמור להיות יום הולדתה ה-78, מגזין הארפר'ס בזאר מקדיש לה גלריית תמונות מארכיונו.

מגפוני עור בוהק, עקבי בלוק ופפיונים רומנטיים בדגמי מונוכרום או שני גוונים מתוך קולקציית נעלי מארני לסתיו 2016.

בג'וב הראשון שלה כצלמת, קנדל ג'נר מצלמת את קאיה גרבר, בתה הדוגמנית המבטיחה של סינדי קרופורד, למגזין LOVE , ומוכיחה שהיא למדה משהו על הצד השני של העדשה.

דוגמנית העל הברזילאית איזבלי פונטנה לובשת שמלת טאפטה וראפלס צהובה של רוברטו קוואלי מקולקציית אביב/קיץ 2016 במסגרת צילומים למגזין הארפר'ס בזאר.

שעון היד המקסים הזה עם פאנל אם הפנינה, שיבוץ אבנים ומראה וינטג' כללי, הוא מקולקציית השעונים "דיאמנטיסימה" (Diamantissima) של בית אופנת העל האיטלקי.

לאחר בר רפאלי, מותג לנז'רי היוקרה הבריטי אייג'נט פרובוקור שוכר את א?ב??י לי לשמש כדוגמנית הקולקציה החדשה לסתיו/חורף 2016. האוסטרלית היפהפיה, שהיא גם שחקנית, נראית נפלא בתמונות השחור-לבן של הקמפיין לובשת את מחוך "דזירה" (Deziree).

עוד דגם מעלף מבית דולצ'ה וגבאנה שהוצג בתצוגת רחוב בנאפולי בנוכחות סופיה לורן במסגרת חגיגות 30 שנה לבית האופנה האיטלקי.

לגיא פינס יש פרחי היביסקוס מלבלבים בחלון, אז הוא צילם אותם בשעת לילה מאוחרת וקרא לתמונה: "פרחי לילה". ומשהו בצילום הבלתי מתחכם והאופטימי הזה תפס אותנו.

מגזין לאישה עם טיזר לשער עתידי: הנשואים הטריים שימי תבורי ויהודית באומן, צמד אוהבים הנחושים להתגבר על כל מכשול באשר הוא ולהישאר יחד לנצח. בתמונה: טאץ' קטן ליהודית בזמן הצילומים.

ציפי רפאלי מעלה תמונה של שניים מהגברים בחייה, בעלה רפי ובנה הצעיר און, וכותבת טקסט גדוש בסמליות שכולו מפגן תמיכה בבן און: "און אהוב ליבנו, איתך באש ובמים בכל שניה, ביום ובלילה. אתה נפש טהורה וזכה. תתמקד בטוב תמיד ואל תשית ליבך לרוע. דע בני, כי אתה קסום ונדיר וזכינו בך כבן, כאח, כחבר, כאדם! החיים יפים ואתה תורם ליופיים תרתי משמע".

"הקול אמר לי לקנות עוד נעליים", אומרת עיתונאית האופנה יערה קידר המשמשת גם כמדריכה במוזיאון המטרופוליטן בניו-יורק. אנחנו גם שומעים אותו. מלא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully