וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוכח מדעית: זו האישה עם הפנים הכי יפות בעולם

21.7.2016 / 7:08

המשפט "על טעם ועל ריח אין להתווכח" אולי לא צודק כמו שחשבנו. חוקרים מצאו מהן הפרופורציות המושלמות של האף, העיניים והשפתיים של אישה - שיהפכו אותה לנחשקת ביותר. אז מי הכוכבת שקטפה את התואר?

מתוך הסרט "מצ'טה קטלני"/יח"צ, "מצ'טה קטלני"

בווידיאו: אמבר הרד בסרט "מצ'טה קטלני".

מחקר חדש העוסק במיפוי פנים הכתיר את הדוגמנית והשחקנית אמבר הרד כאישה בעלת הפנים הכי יפות בעולם, שמאפייניהם הכי קרובים ל"יחס הזהב" שהומצא עוד ביוון העתיקה. בתקופה ההיא היתה מקובלת ההנחה שישנו יחס מחושב ליופי פיזי ושניתן לראותו בכל מקום בטבע, כולל בבני אדם.

לפי המנתחת ד"ר ג'וליאן דה סליבה - העיניים, הגבות, האף, השפתיים, הסנטר, הלסת וצורת הפנים של הרד עומדים על 91.85% מיחס הזהב של היוונים, ולכן היא נחשבת למושלמת ביותר. מפורסמות נוספות שנותחו לפי תורת היחסים המחמירה הזו הן קים קרדשיאן עם 91.39%, קייט מוס עם 91.06%, אמילי רטאייקאוסקי עם 90.8% ולבסוף קנדל ג'נר עם 90.18%.

אמבר הרד. Courtesy Dr Julian De Silva, צילום מסך
אמבר הרד, האישה עם הפנים הכי יפות בעולם/צילום מסך, Courtesy Dr Julian De Silva

המנתחת לא עצרה כאן והחליטה ליצור דיוקן של האישה המושלמת על ידי שימוש באיברים של כוכבות שזכו לציונים הגבוהים ביותר. כך האישה המושלמת תורכב מאפה של אמבר הרד, הגבות של קים קרדשיאן, העיניים של סקרלט ג'והנסון, השפתיים של אמילי רטאייקאוסקי והמצח של קייט מוס.

הרד היפהפיה בת ה-29 נמצאת בימים אלה בהליכי גירושין ובמאבק משפטי מלוכלכים מבעלה היפה לא פחות, הכוכב ההוליוודי ג'וני דפ, שעל פי הדיווחים במדורי הרכילות מעבר לים חשוד שהכה אותה. בשנים האחרונות היא זכתה לחותמת רשמית מעולם האופנה כאושיית סטייל משפיעה, עם סיקור קבוע על השטיחים האדומים הנחשקים, שערים למגזינים נחשבים וקמפיינים אופנתיים.

מהפך

הגברים קבעו: ככה נראית האישה המושלמת

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הרד על שער מגזין Elle האמריקאי, יוני 2015/מערכת וואלה!, צילום מסך

הנשים עם האף הכי יפה מבחינה מתמטית – "נמדד אורך האף מהנקודה הרחבה ביותר שלו עד בין הגבות, והוא חולק ברוחב האף בנקודה הרחבה ביותר"

הנשים עם השפתיים הכי יפות – "נמדד שטח השפה התחתונה, אורך השפתיים והמרחק שלהן מהאף"

הנשים עם העיניים הכי יפות - "המרחק בין העיניים חלקי אורך העין צריך להיות שווה ל-1.618. כמו כן המרחק בין האף לקצה העין, לחלק במרחק מקצה העין עד לשפתיים צריך להיות שווה גם הוא ל-1.618"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully