וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רותחת בטרנינג: ג'יג'י חדיד היא נסיכת הסטריט-סטייל הבלתי מעורערת

28.7.2016 / 7:48

לא חוכמה להיראות טוב כשיש לך גוף של דוגמנית. גם לא חוכמה להיראות טוב כשיש לך סטייליסטים צמודים וגישה חופשית למותגים נחשקים. אבל צריך חוש אופנתי מדויק ומקורי כדי להיראות ככה כשאת אוף דיוטי. מצעד הלוקים המעלפים מחוץ למסלולים, לשטיחים האדומים ולעמודי הכרומו

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

יוטיוב

בווידיאו: מה ג'יג'י היתה עושה? דוגמנית-העל עונה על שאלות הרות גורל בריאיון לווג בריטניה.

היא מסוקרת ברמה כמעט אובססיבית במדורי הסטייל מסביב לעולם, ויש לכך סיבה מוצדקת. עם כל הכבוד לקמפיינים היוקרתיים, לצעידה על המסלולים הנחשבים ולהפקות האופנה הלוהטות - ג'יג'י חדיד זוכה לאייטמים על בסיס יומי המתעדים ומדווחים מה היא בחרה ללבוש דווקא מחוץ לעדשות המצלמה - בדרך לצילומים, אחרי תצוגות, בשדות תעופה מסביב לעולם או סתם בבוקר של סידורים עם הבסטי קנדל ג'נר.

הבחורה ניחנה בכישרון מבריק בהרכבת אאוטפיטים ובהתאמת סטיילינג שגורמת לכל בחורה שחובבת אופנה לרייר. והיא עושה את זה מדהים גם בבגדי אימונים כמו טרנינג וטייצים, גם בג'ינס פשוט וטישירט לבנה וגם כשהיא דווקא כן הולכת על מראה מחויט - בו היא תמיד מקפידה שיהיה את הטאץ' האדג'י, המקורי, נטול המאמץ, שסוגר את הפינה לכדי שלמות. חלק מהאאוטפיטים הם מקולקציית טומי הילפיגר אותה עיצבה ג'יג'י בעצמה, והם צפויים לנחות בקרוב גם בארץ. וכן, היא מאוד אוהבת לחשוף גם את הבטן מעוררת הקנאה. קבוצות ווטסאפ רבות עוסקות ימים כלילות בפרשנות אינסופית לכל שרוך חדש שג'יג'י הציגה, ומדובר בתחביב מספק ומשמח. קיבצנו עבורכם את הלוקים היומיומיים המוצלחים מהקיץ האחרון. מהי הבחירה שלכם?

עוד באותו נושא:

אפילו את זה היא עושה בסטייל: ג'יג'י חדיד מורידה את הבגדים
ג'יג'י חדיד נוחתת על שער ווג ומדגימה איך לרוץ בעקבים
עד 70% הנחה! כל מבצעי סוף העונה הלוהטים

איזה אאוטפיט מנצח? הצביעו והשפיעו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully