וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחקיר המיחזור הגדול: לקייט מידלטון יש 15 אאוטפיטים בלבד

2.8.2016 / 10:43

הדוכסית מקיימברידג' היא אושיית סטייל שידועה בזכות חיבתה העזה למיחזור. כעת המגזין קוסמופוליטן עולה שלב בתחקיר, וחושף כי למעשה היא אוחזת ב-15 לוקים בסיסיים. אז אם הנסיכה מרשה לעצמה לחרוש על אותם בגדים שוב ושוב, גם אתן יכולות. רשימת המצרכים לפניכן

מערכת וואלה!

מגישה: מיכל רשף

קייט מידלטון היא מודל לחיקוי ואושיית סטייל ידועה שמסוקרת רבות במדורי האופנה, ברמה כמעט אובססיבית, וכן - גם אצלנו. הדוכסית מקיימברידג' שבורכה בגוף גבעולי ובחיבה וכבוד מכיוון מעצבי העל הבריטים, ידועה גם בזכות חיבתה העזה למיחזור. יש כמה לוקים אהובים במיוחד שהיא לא חסכה מהמצלמות והקהל, והוכיחה שגם נסיכות יכולות לחרוש על אותה שמלה שוב ושוב באירועים פומביים.

כעת המגזין קוסמופוליטן עולה שלב בתחקיר, וטוען כי למעשה יש למידלטון 15 אאוטפיטים בלבד, והוא גם מביא הוכחות מהארכיון. כך תוכלו לראות את המעיל הירוק המפורסם בחיזוק סיכת תלתן וזר פרחים, את חליפת החצאית הלבנה, את הז'קט המכופתר עם הסקיני ג'ינס, שמלת התחרה השחורה, הג'ינס עם חולצת הטריקו בפסים כחול-לבן, שמלת המיני הכחולה, המעיל אדום ושמלת הערב המנצנצת. חובבות קייט מידלטון באשר הן, הכינו רשימת מצרכים מסודרת וצאו לשופינג.

עוד באותו נושא:

אופנה דיפלומטית: קייט מידלטון מעבירה מסרים באמצעות בגדים
זה הפריט האופנתי הכי חרוש של קייט מידלטון
אחת ויחידה: קייט מידלטון מציגה חגיגה אופנתית והיסטורית

ואם כבר למחזר את עצמך לדעת, איזה לוק מנצח? הצביעו והשפיעו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully