וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קים וקניה על חוכמת הסלפי בעירום: "צריך צילומים יפים של האיבר בשביל הרוקנ'רול"

2.8.2016 / 7:58

הזוג קרדשיאן-ווסט עושה את גיליון ספטמבר של מגזין הארפר'ס בזאר עם סדרת צילומים זוגיים במיטה, כשעל הצילום הופקד קיסר האופנה קרל לגרפלד ואת הסטיילינג ניהלה קארין רויטפלד האגדית. את התמונות מלווה ריאיון זוגי עם ציטוטים מהסוג שאנחנו אוהבות

יח"צ - חד פעמי

בווידיאו: קים וקניה בקליפ נוטף סטייל בקמפיין החדש של בלמיין.

לגרפלד: "הם מייצגים את דור הסלפי, אני חושב שמה שצילמתי זה באמת מה שהם עושים בבית. זו התופעה המעניינת של ימינו"

הקימייה עושה את ספטמבר אישיו היוקרתי של מגזין הארפר'ס בזאר, כאקט יחצני לעצמם ולקליפ החדש של קניה ובלמיין, עם סדרת צילומים זוגיים במיטה פלוס ריאיון המלווה בציטוטים מהסוג שאנחנו אוהבות. ואנחנו פה כדי לאמלק לכן את מה שמעניין. אבל לפני הציטוטים, בואו נתעכב רגע על הצילומים במיטה. לא - הם לא עירומים וקינקים נוסח האסוציאציה המתבקשת.

מדובר בפרויקט צילומים מבית צוות סופר-ריספקט שכולל את קארין רויטפילד על הסטיילינג ואת קרל לגרפלד מאחורי המצלמה. השניים תיעדו את הזוג בסטודיו הצילום של לגרפלד בפריז, והריאיון עצמו נערך בביתם השכור (שם הם גרים לאחר שנה על הספה בביתה של אמא כריס בקלבאסס ועד שמשכנם הקבוע בבל אייר יהיה מוכן). זו סדרת תמונות זוגית ראשונה מאז שהתחתנו.

קים קרדשיאן וקניה ווסט בצילומים להארפר'ס בזאר אוגוסט 2016. קרל לגרפלד, סריקה
"אייקונז ביי קארין רויטפלד". סדרת הצילומים של קים וקניה להארפר'ס בזאר, ספטמבר 2016/סריקה, קרל לגרפלד
המלתחה שרויטפלד בחרה לקים שיקית ואלגנטית, עם פריטי פראדה, ולנטינו ושאנל לצד פריטי המותג ייזי בעיצוב ההאזבנד

תחת הכותרת "אייקונז ביי קארין רויטפלד", לגרפלד הנפיק 17 צילומים מהפנטים של הזוג בשילוב כמה אורחות - הדוגמניות נטשה פולי, לארה סטון ולינדזי וויקסון. לשער נבחר אימג' זוגי בו השניים מתועדים ברגע אינטימי של שבריר שניה לפני נשיקה. בתוך המגזין, שייצא לדוכנים בעוד כשבועיים, תוכלו למצוא רגעים אינטימיים עם האקססוריז שהם לא יכולים בלעדיהם - הטלפונים הסלולריים.

"בחרתי השנה שני אנשים אייקוניים שאני מחבבת ומכבדת", סיפרה רויטפילד למגזין, "קניה גאון וקים יפיפיה וזוהרת עם ביטחון. הם אמנים, הורים מדהימים, חברים ואנשים מלאי כישרון". אוקיי. ולגרפלד הוסיף: "זו קבוצה שמייצגת את דור הסלפי, אני חושב שמה שצילמתי זה באמת מה שהם עושים בבית. זו התופעה המעניינת של ימינו". הצעירים של היום בעיניים של סבאל'ה. ללא ספק אכילת כובע לשניים שאם לפני חמש שנים היו נשאלים לגבי התופעה - הם היו מתכחשים לה בכל תוקף. לצוות שהגה את הסשן חבר הארט-דירקטור סטפן גאן שהוסיף: "קים וקניה הם מראה לדור הנוכחי כזוג הממזג תרבות, יצירתיות, מוזיקה ואופנה".

קים קרדשיאן וקניה ווסט בצילומים להארפר'ס בזאר אוגוסט 2016. קרל לגרפלד, סריקה
רויטפלד: "קניה גאון וקים יפיפיה וזוהרת עם ביטחון. הם אמנים, הורים מדהימים, חברים ואנשים מלאי כישרון"/סריקה, קרל לגרפלד
קים: "אצלי אני הכי אוהבת את הבטן העליונה. אצל קניה את הלב, ותמיד אהבתי את הרגליים שלו"

אז אחרי שהשתכנענו שמדובר בזוג אמנים ובתרבות לגיטימית, נעבור לצילומים עצמם שתיעדו את הזוג בשלל פוזיציות אופייניות במיטה - כמו קים בסלפי וקניה עסוק בפון, סלפי משותף, קניה מצלם את קים מלמעלה (זווית מחמיאה ואהובה) וכולי. המלתחה שרויטפילד בחרה לקים סופר שיקית ואלגנטית עם פריטים מבית ייזי, פראדה, שאנל, וולנטינו. קניה לעומת זאת לבש בגדים שלו מהבית וכל שאפשר זה רק לנחש שמדובר בערבוב של ייזי ובלמין.

והנה שלל ציטוטים נבחרים של מייצגי הדור; "אני למעשה לא אוהב לחשוב. אני חושב שאנשים חושבים שאני חושב המון. אבל אני לא אוהב לחשוב בכלל". "אני יודעת להריח שלמישהו יש חור בשן. זה לא שאני מריחה ריח רע אבל זה ריח ספיציפי חזק שאני יודעת לזהות". "פעם הייתי חסר ביטחון לגבי מצבי הכלכלי. אחרי שהתוודתי בעניין עבר לי החוסר ביטחון". "לא מתחרטת על אף ציוץ שלי בטוויטר. אני לא מצייצת ומוחקת ולכן אין חרטות". "כשהייתי סינגל נהגתי לעשות סלפי בעירום. צריך צילומים טובים של האיבר בשביל הרוקנ'רול". צודק.

קים קרדשיאן וקניה ווסט בצילומים להארפר'ס בזאר אוגוסט 2016. קרל לגרפלד, סריקה
רגע אינטימי של שבריר שניה לפני נשיקה/סריקה, קרל לגרפלד

כשנשאלו איזה חלק בגוף הם אוהבים אצל האחר קניה שאל "פנים נחשבות חלק גוף? אני אוהב את הלב שלה" והיא בתמורה ענתה "אוי, עכשיו אני חייבת להגיד אותו דבר. אצלי אני הכי אוהבת את הבטן העליונה. אצל קניה את הלב ותמיד אהבתי את הרגליים שלו". ואיך הם ירצו שיזכרו אותם? קים: "כאשת עסקים ממולחת שעובדת קשה וכמישהי שהייתה בו זמנית אמא וסקסית. עוצמתית ולא קונפורמיסטית". קניה: "רציתי להגיד משהו על ההתחממות הגלובלית ושכולנו ניעלם. אבל התשובה של קים הייתה בהרבה יותר טובה".

עוד באותו נושא:

תעופה עצמית: קים קרדשיאן לובשת ז'קט שעליו מתנוסס פרצופה
ויתרה על הטראש: קים יפהפיה במראה טבעי ולא מתאמץ
קים וקניה שוברים את האינטרנט, אבל הפעם בסטייל

קים קרדשיאן וקניה ווסט בצילומים להארפר'ס בזאר אוגוסט 2016. קרל לגרפלד, סריקה
מתועדים עם האקססורי שהם לא יכולים בלעדיו/סריקה, קרל לגרפלד
קים קרדשיאן וקניה ווסט בצילומים להארפר'ס בזאר אוגוסט 2016. קרל לגרפלד, סריקה
קניה ווסט: "אני לא אוהב לחשוב בכלל"/סריקה, קרל לגרפלד
קים קרדשיאן וקניה ווסט בצילומים להארפר'ס בזאר אוגוסט 2016. קרל לגרפלד, סריקה
"הייתי רוצה להיזכר כמישהי שהייתה בו זמנית אמא וסקסית. עוצמתית ולא קונפורמיסטית"/סריקה, קרל לגרפלד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully