וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמניות העל בחופשות חלומיות: רגעי הסטייל של השבוע באינסטגרם

שקיעה משפחתית קסומה בסרדיניה, חופשת מולדת כיפית בברזיל, קפיצה לאי מהפנט במקסיקו, ביזנס אנד פלז'ר באיביזה ואמבטיה מפנקת של דוגמניות ויקטוריה'ס סיקרט. בזמן שאתן מתבצרות במזגן, אושיות הסטייל נופשות ללא הרף

צילום מסך

בווידיאו: פריס הילטון ופמליית הבלונדיניות שלה מזנקות למים (בהילוך איטי) בחופשה באיביזה, ספרד.

הדוגמנית הישראלית-בינלאומית תהילה ריץ' עם הבת אווה ובטן החודש השמיני שלה בצילום משפחתי מקסים של בן-הזוג, צלם האופנה גיא כושי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

הטופמודל הרוסיה נטשה פולי נסעה לחופשה בסרדיניה ותיעדה רקע אחד מקסים בשקיעה של בעלה, איש העסקים ההולנדי פיטר בקר עם בתם אלכסנדרה כריסטינה בת השלוש.

הטופמודל הברזילאית נסעה לחופשת מולדת בריו דה ז'נרו בעיתוי מושלם, חמש דקות בערך לפני טקס פתיחת המשחקים האולימפיים בעיר, והצטלמה על על שפת האוקיינוס האטלנטי.

והטופמודל הבריטית ג'ורדן דאן נסעה לחופשה בקאבו סן-לוקאס, מקסיקו. וכך זה נראה כשדוגמנית על ניצבת מול האופק בחצי האי באחה קליפורניה ומביטה על המים הכחולים בשמלת המיני הרקומה שלה.

הילדה הנצחית פריס הילטון נסעה לאיביזה למטרות ביזנס אנד פלז'ר: היא מצטלמת לקמפיין ליין התיקים והנעליים שלה וגם נופשת כמובן. כאן היא נראית נפלא על סט הצילומים בבגד-ים שלם ומשקפי שמש תואמים על שפת בריכה.

המעצבת הבריטית מציגה: תיק בסדרה חדשה של תיקי נשיאת חיות מחמד לנסיעות. כאן בתמונה חתול יפה תואר ותיק מושלם עבורו המשולב שרשרת מוזהבת העשוי חומר אלטרנטיבי מעור נאפה.

אם נעתקה נשמתכם, אל תחושו לבד. כי גם שלנו. שמלת ערב קוטור של רוברטו קוואלי בעיצוב פיטר דונדאס עם שרוולי פעמון ארוכים ותחרה אול-אובר משובצת באבנים מנצנצות, שיוצרת אפקט 3D של נחשים מתפתלים על הגוף.

קארה דלווין והתאומה האופנתית / הקולגה הקולנועית מרגו רובי, כוכבות "יחידת המתאבדים" שיצא השבוע אצלנו לאקרנים, באפטר-פארטי של בכורת הסרט בלונדון. "קארגו", כפי שהן מכונות, לבשו אימוניות סאטן תואמות והיו, כמובן, אטרקציית המסיבה.

טיילור היל הצטלמה לקטלוג חדש של קולקציית הספורט של ויקטוריה סיקרט והביאה את הכלב שלה טייט לצילומים. כאן הדוגמנית וכלב המים הפורטוגזי ש"חושב שהוא דוגמן", במנוחה.

ועוד תמונת טיילור היל מסט הצילומים של ויקטוריה'ס סיקרט. כאן היפהפיה באמבטיה מפנקת עם הקולגות המצודדות.

גם אתן עפתן מנעלי עקבי הסיכה המוזהבות ושל כריסטיאן לובוטין?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully