וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשלי גרהאם משיבה מלחמה: "לא הורדתי קילו, וזה לא עניינו של אף אחד"

4.8.2016 / 11:02

לפני כשבועיים היא העלתה לאינסטגרם תמונה בה היא נראית - רחמנא ליצלן - רזה. האישה ששמה נחרט בדפי ההיסטוריה כדוגמנית הפלאס סייז הראשונה שהופיעה על שער מגזין בגדי הים של ספורטס אילוסטרייטד, נאלצה להתמודד עם עליהום על פשע ההרזיה. כעת היא מגיבה למתקפה העזה נגדה

יוטיוב

בווידיאו: קמפיין להלבשה תחתונה בכיכובה של אשלי גרהאם שנפסל בטענה שהוא סקסי מדי.

אין עוררין על כך שאשלי גרהאם היא דוגמנית יפהפיה. אבל את המוניטין שלה היא השיגה לא רק בזכות זה. שמה נחרט בדפי ההיסטוריה כדוגמנית הפלאס סייז הראשונה שהופיעה על שער מגזין בגדי הים של ספורט'ס אילוסטרייטד בעידן שבו מידה 44, בה היא אוחזת, נחשבת מחוץ לחוק בתעשיית האופנה העולמית. גרהאם למעשה מחזיקה בתפקיד נושאת הדגל העולמית של השיח על כך שנשים יפות מגיעות בכל מיני אריזות, ומשפיעה על הנראות שלהן בתקשורת. ובדיוק בגלל זה היא עומדת כלוח מטרה לחיצי ביקורת בימים אלו.

לפני כשבועיים היא העלתה לרשת האינסטגרם תמונה בה היא נראית - רחמנא ליצלן - רזה. באותו הצילום אשלי חשפה בטן שטוחה ומותן צרה בחצאית מיני צמודה ולבנה, עם טופ קטנטן ומעיל עור שחור מעל. העליהום לו זכתה בעקבות פשע ההרזיה לכאורה, כלל אינספור תגובות זועמות והאשמות בנושא נטישת תפקיד רב החובל בספינת המידות הגדולות.

שיימינג ההרזיה כלל תגובות כמו "את לא אוהבת את העור שבתוכו את חיה. את רוצה להתאים להוליווד ומאמינה שרזה יותר שווה יפה יותר"; "את לא עושה דולרים על פלאס-סייז יותר, את עושה אותם על נעיצת סכין בגב"; "אני כל כך מאוכזבת"; "את שמנה מזויפת" וכדומה.

"אז עכשיו אני מואשמת בכך שאני רזה מדי, אבל כשאני מראה סימני מתיחה וצלוליט אני מואשמת כמעודדת השמנת יתר"

גראהם לא נשארה חייבת, ושלשום היא הוציאה הודעה מסודרת כתגובה לאותם מגיבים, 1,756 במספר (בהשוואה לפוסטים אחרים שלה שמקבלים כמה מאות של תגובות). לטענתה, במהלך יום צילום לריאליטי "הדוגמנית הבאה של אמריקה", מעצב השיער על הסט צילם אותה לסנאפצ'ט והתמונה יצאה מעולה. "חשבתי, לעזאזל, אני נראית מעולה, וישר העליתי אותה לאינסטגרם. אבל התמונה הפכה ויראלית לא בגלל זה, או בגלל שלבשתי בגדים של מעצבים שבדרך כלל לא תופרים למידות שלי".

את ההרזיה בה היא הואשמה היא מכחישה בכל תוקף: "לדעת את הזוויות הטובות שלי זה דבר אחד, אבל אני לא קוסמת שירדה ממידה 44 ל-36 בשבוע. למען האמת, לא הורדתי פאונד אחד השנה ולמעשה אני שוקלת היום יותר מאשר ששקלתי לפני שלוש שנים. אבל אם הייתי רוצה לרדת במשקל - זה לא עניינו של אף אחד! אני אוהבת להתאמן בחדר כושר ואני לא מונעת מעצמי אוכל שאני אוהבת".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"המעגל הזה של שיימינג גופני חייב להיפסק"/מערכת וואלה!, צילום מסך

לסיום, היא משתפת בתסכולים: "עבור חלק מהאנשים אני שמנה מדי, לאחרים אני גבוהה, שופעת או רעשנית מדי. אז עכשיו אני גם רזה מדי כשאני מעלה תמונה מזווית טובה אני רזה מדי, כשאני מראה סימני מתיחה וצלוליט אני מעודדת השמנת יתר". ולקראת הסוף, שורת מחץ מכוננת: "המעגל הזה של שיימינג גופני חייב להיפסק".

הפוסט הארוך כלל גם אג'נדות של דימוי גוף נשי ואיך נשים תופסות נשים אחרות, לצד סיסמאות מעייפות על כוח נשי. היא צודקת בגדול, אבל לפעמים מספיק משפט קטן ומשעשע שמסכם את הכל בקלילות, אותו סיפקה לפני כשבוע קלואי לבית קרדשיאן: "בהתחלה הייתי שמנה מדי, עכשיו אני רזה מדי. אני מתה על המשחק הזה!!!"

בקמפיינים להלבשה תחתונה של ליין בריאנט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully