וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 טיפים איך לקום יפה יותר בבוקר

מערכת וואלה! בשיתוף אלקליל

23.8.2016 / 12:17

כדי לקום בבוקר יפות וזוהרות צריך לשמור על שגרה נכונה לפני השינה, ומכיוון שבלילה קורים דברים משונים לעור הפנים ולעיניים - חשוב לדעת מה לעשות לפני שאתן נכנסות למיטה. "התעוררתי ככה" - המדריך המלא

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
NightWear Plus Anti-Oxidant Night Detox Creme/מערכת וואלה!, צילום מסך

כל אחת תשמח להתגלגל מהמיטה בבוקר, לצחצח שיניים ולהתחיל את היום עם מראה עור פנים מושלם כשהיא זוהרת ומטופחת. זה אף פעם לא עובד ככה. כדאי שתדעו שבזמן שאתן ישנות העור מתקן את עצמו אבל עם קצת עזרה מכן הוא יצליח לעשות זאת טוב יותר ולהפוך בריא וזוהר. שגרת טיפוח לילית ראויה תעזור לשפר את מראה העור, הגוון, להפחית פגמים ולהצעיר אותו.

במהלך היום עור הפנים נחשף לקרינה חזקה (UV), לשמש, לאבק, לזיהום אוויר, כימיקלים ותנאים סביבתיים מזיקים – במשך הזמן, זה יכול לגרום לו נזק משמעותי ולהוביל לסימני הזדקנות מוקדמים כמו קמטים, קמטוטים ועור עמום. זה נשמע מפחיד, אבל אתן יכולות לעצור את זה אם תקפידו לטפל בעור הפנים לפני השינה. כל מה שאתן צריכות זה להקדיש כמה דקות לעור כל לילה והשיפור יראה כמעט מיד.

לא לוותר – כי שנת יופי מתחילה בטיפוח

שגרת טיפוח משתנה מאחת לאחת בהתאם לסוג העור שלה, הגיל, דרך חיים, האקלים וגם, לא פעם, בהתאם לנכונות, הסבלנות וההתמדה. ישנה נטייה לזלזל או לדלג עליה – לכן כדאי לזכור ששנת היופי חשובה, אבל מה שתעשו לפניה יעשה את ההבדל.

למרות שידוע לכולן שללכת לישון בלי לנקות את הפנים זה רע, לרוב הנשים זה לא תמיד ברור מה בדיוק צריך לעשות לפני שהן נכנסות למיטה. לשטוף פנים זה מספיק? מתי למרוח קרם עיניים? בכמה ובאיזה קרם להשתמש? אז בנות לא להילחץ מהחושך, ישנם מספר טיפים שישפכו עליו אור, ויובילו לעור פנים חלק יותר וזוהר יותר כשהשעון המעורר מצלצל.

צריך לנקות פעמיים

אם פעם ניקיתן את העור לפני השינה אך באופן מסתורי התעוררתן עם איפור מרוח מתחת לעין מתברר שזה נורמלי, במיוחד אם אתן משתמשות באיפור לטווח ארוך שעומד בהבטחות שלו. הסיבה היא שמוצרים רבים כמו עפרונות עיניים, מייק אפ, מסקרות וצלליות מכילים פולימרים שאינם מתמוססים בקלות במים, בסבון או במסרי איפור על בסיס מים.

כדי להסיר באמת את כל עקבות האיפור קחו דוגמה משגרת הטיפוח הקוראנית (כן עד לשם הגענו) ונקו את העור פעמיים. זוהי שיטה שנקראת טיהור כפול – ראשית השתמשו בתכשיר ניקוי על בסיס שמן שמוריד שעוות פולימרים בצורה יעילה יותר ממים וסבון, ולאחר מכן השתמשו בתכשיר ניקוי עדין שאינו מכיל שמן או סבון, להסיר את השאריות של השאריות.

אם אתן סובלות מעור רגיש מומלץ להשתמש במוצרים נטולי ריח והיפו-אלרגנים. אומרת ד"ר ג'וליה צו רופאת עור מהמכון הדרמטולוגי, וול סטריט, במנהטן, "במקרה כזה רצוי שהתכשירים יהיו לא-קומדוגנים כלומר שלא יסתמו את נקבוביות העור".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

2. למה שלא תאדו?

לרובנו אין את האפשרות לטיפולי פנים תכופים, אבל הנה דרך שתאפשר לכן להראות כאילו יש לכן תור קבוע לקוסמטיקאית שאתן לגמרי מספיקות להגיע אליו. על מנת להסיר את השומנים והלכלוך מהנקבוביות בעור הקדישו פעם בשבוע לטכניקה קלה שכל מה שצריך בשבילה היא מקלחת חמה. אבל הכוונה היא לא לשטוף את הפנים במים, אלא לחשוף אותם לקיטור החם בחדר האמבטיה - מספיק זמן כדי לאפשר לנקבוביות להיפתח – או במילים אחרות אדים. אפשר גם להשרות מגבת פנים נקייה במים ולחמם אותה כ-20 שניות במיקרוגל, להעביר אותה בעדינות על עור הפנים על מנת לסייע לשחרור השמן, הזיעה, הלכלוך והחיידקים מהנקבוביות.

3. יש לכן שלוש דקות להירגע

הלילה הוא הזמן בו העור מתאושש ומתקן את עצמו, זהו הזמן האופטימלי לשימוש במסכה שתיסע בטיהור העור, תרגיע וגם תאפשר למוצרי הטיפוח האחרים לשקוע בצורה יעילה ולהיספג בעור. מסכת NightWear Plus 3-Minute Detox Mask של אסתי לאודר, לא רק תגביר את טיהור העור בנוסף לניקוי שכבר ביצעתם – היא תעשה הרבה יותר. עם נוסחה המועשרת בחמר לבן סופחת המסכה, בעדינות, לכלוך ושומן עודף עמוק מתוך העור, לכן היא תיפתח ותצמצם נקבוביות, תסייע בהחייאת עור עמום ועייף ותשאיר אותו רענן וחלק יותר.

ד"ר דוריס די, רופאת עור מומחית מניו יורק מסבירה שלמסכת פנים בלילה יש תכונות מרגיעות והשימוש בהן מרגיע. "בלילה", ממליצה ד"ר די, "קחו את כל אפשרויות ההרפיה שאתן יכולות לקבל". יתרון נוסף של מסכת NightWear Plus 3-Minute Detox Mask בשגרת טיפוח הלילית הוא בהיותה מסכת אקספרס, שלוש דקות זה מה שאתם צריכות, מהרגע שאתן מורחות אותה ועד הסרתה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
NightWear Plus 3-Minute Detox Mask/מערכת וואלה!, צילום מסך

4. תנו לעור זריקת לחות והזנה

על פי מחקרים רבים, תאי עור חדשים צומחים מהר יותר במהלך השינה ושגרת טיפוח טובה לפני שאתן נכנסות למיטה צריכה להיות בעדיפות גבוהה. המטרה היא לתקן את הנזקים מהשמש מהזיהום והמתח של שעות היום וכמובן ללחח את העור - "אנחנו מאבדים הרבה יותר נוזלים מהעור בזמן השינה". אומרת ד"ר די, "לכן רצוי להעניק לו הרבה לחות".

מלבד לחות כדאי לבחור בקרם או סרום שיתקנו את העור, אך גם יזינו וירגיעו אותו ויאפשרו לו להישאר גמיש. ד"ר דיי ממליצה לבחור קרם או סרום לילה אחרי שבדקתם את המרכיבים שלו, לוודא שהוא מכיל פפטידים, וויטמנים A ו-C שיעזרו בתיקון העור. שימוש בתכשירים אלו יכול לגרום לקמטים ולקמטוטים להראות פחות גלויים - לכל אלו שרק מתקרבות לגיל שבו קמטים וקמטוטים נראים באופק כדאי לדעת שליחוח והזנת העור בלילה יעזרו להפחית או לדחות סימני הזדקנות ויגרמו לו להראות צעיר יותר בעתיד, אז כדאי להתחיל מוקדם.

קרם הלילה, NightWear Plus Anti-Oxidant Night Detox Creme של אסתי לאודר, מכיל מרכיבים ייחודיים שפועלים ביחד על מנת להגן על העור העדין מכל ההשפעות אליהן הוא נחשף במהלך היום. על פי כל המחקרים, זמן השינה המומלץ הוא שמונה שעות, וזהו בדיוק הזמן בו הקרם מספק הגנה אנטי אוקסידנית - כל כך מדויק ולכן גם עוצמתי ואפקטיבי.

בטווח הקצר (משהו כמו מחר בבוקר) יעניק הקרם מראה חלק וזוהר מכיוון שהוא מצמצם נקבוביות שנראות לעין. בטווח הארוך. לא פחות חשוב, הוא יסייע במזעור סימני הזדקנות עתידיים, באמצעות נטרול הנזק הסביבתי כשאתן ישנות – אתן בנות, תנוחו, הוא כבר יעשה את העבודה.

מלבד זאת, מכיל הקרם תערובות נוספות של מרכיבים שדואגים למזער את הגירוי הלילי, להרגיע את העור וגם תמציות שמכילות זרעי קפה ותמצית קליפת תפוז מנדרין המסייעות בבניית הגנה לקראת היום הבא, זה פועל מהרגע בו תתגלגלו מהמיטה בבוקר

5. טוב מראה עיניים גם בלילה

אין ספק ששמעתם את זה אלפי פעמים אבל בכל זאת נגיד את זה שוב – קרם עיניים חשוב ביותר כשזה מגיע לטיפוח עור הפנים, כי מדובר באזור עדין ורגיש - בהתחשב בכך שהוא הראשון להראות סימני הזדקנות הכרחי לטפל בו כיאות.

שימוש בקרם עיניים בלילה יעיל במיוחד, מאחר שהעור נקי לפני השינה ניתן להקציף ולהחדיר אותו היטב. אם אתן רוצות להיפטר ממראה עיניים עייפות, להפחית קמטוטים שקיות ועיגולים שחורים וגם לוודא שהעיניים שלכן לא יראו נפוחות בבוקר, קרם עיניים לילי זאת הדרך.

שימוש בקרם עיניים נכון ילחח את האזור יזין אותו וינטרל את הנזקים שנגרמו במשך היום - הוא תכשיר אופטימלי, אם רוצים לנצל היטב את הזמן הזה שיש לעור להתאושש.

אמה ווטסון לובשת קלווין קליין בגאלת המט, מוזיאון המטרופוליטן, ניו יורק, 2 מאי 2016. GettyImages
לא צריכה קסם. אמה ווטסון/GettyImages

כוכבות כוכבות, גם הן צריכות להתאמץ בלילה

מתברר שהגוף שלכן יכול לעשות בשבילכן עבודה רצינית בזמן שאתן ישנות, אתן פשוט צריכות קצת לעזור לו לאורך כל הדרך – ולא רק אתן, בנות התמותה, גם הדוגמניות והסלבריטאיות, האלוהיות והמושלמות, לא קמות בבוקר ומורידות רגל ישר על השטיח האדום כשהן נראות מושלמות בלי להקפיד על שגרת טיפוח לילית לפני כן. הנה כמה מההרגלים של הבנות הכי יפות:

דוצון קרוס, אחת מהמלאכיות המושלמות והבולטות של ויקטוריה סיקרט, מספרת שלעולם לא תכנס למיטה בלי להוריד את האיפור ולנקות את עור הפנים. "העור צריך לנשום והאיפור לא מאפשר לו לעשות את זה במשך היום".

"זה מפתה ליפול על המיטה אחרי יום ארוך", מודה קרוס, "אבל חייבים לנקות אותו היטב – חשוב לתת לו הפסקה, במיוחד לעור העדין סביב העיניים".

הדוגמנית ארין התרטון המהממת, גם היא שייכת לנבחרת האיכותית של ויקטוריה סקרט, מספרת שכדי לשמור על העור ועל המראה המהמם היא מקפידה על כלל שהוא די פשוט - לישון לא פחות מ-שמונה שעות ולישון טוב. "שנת לילה טובה", מגלה הדוגמנית היהודייה, "גורמים לפנים להראות רעננים וזוהרים, בטח שמתן לב כמה הם נפולים ודהויים כאשר אתן לא ישנות מספיק – העיניים תהינה נפוחות ויוצרו עיגולים כהים תחתן" - התרטון מאמינה ששנת לילה ראויה היא המפתח למראה עור פנים מדהים.

בנות ג'אנר, האחיות הקטנות לבית קרדשיאן, לא ממש מתביישות לחשוף את סודות היופי שלהן, ואנחנו מאוד אסירות תודה על כך - קנדל, שנחשבת לאחת מדוגמניות העל בתעשייה, ועל זה אין ויכוח על אף ההתנגדות של הסופר מודלס הגדולות מהעבר, חושפת בראיון מיוחד כמה טיפים לגבי שגרת הטיפוח הלילית שלה. להפתעתנו, כי זה ממש לא אופייני אצל הקרדשיאניות, הם מאוד פשוטים ובסיסיים – "שגרת הטיפוח הלילית שלי", משתפת ג'אנר, "היא טקס פשוט שכולל ניקוי הפנים, לחות, ושתיית תה צמחים מרגיע ומקרר. לילה מושלם על פי קנדל הוא לילה שכולל צחוק (לגמרי) והתרגעות.

אמה ווטסון לא צריכה קסמים כדי לטפל בעור הפנים בלילה. היא פשוט מקפידה על ניקוי העור והסרת האיפור . ווטסון ממליצה להשתמש בתכשירים מיוחדים לעיניים כדי למנוע את הגירוי שנגרם מאיפור כמו זה שנשאר אחרי צעידה על השטיח האדום או אחרי יום צילומים מפרך. "אבל למקרה חרום", היא מודה, "אני מחזיקה בחבילת מגבונים ליד המיטה" - לימים שהעייפות של חיי הזוהר מכריעים אותה והיא עייפה מידי כדי לעבור את כל תהליך של טיפוח הפנים לפני השינה – אוי החיים הקשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully