וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרך הגב: המחשוף החם של הקיץ

תמר מרקוביץ'

13.8.2016 / 8:42

לפני כשבועיים הגיעה גלית גוטמן לאחד מאירועי הביצה, כשהיא חמושה באחד מיתרונותיה הרבים - גב מעורר קנאה. אחד המחשופים הפופולריים על השטיח האדום הוא מחשוף הגב שמצליח לשדר שילוב מושלם בין מראה אלגנטי לחצוף. אז איך לובשים את זה? כך תיישמי נכון את הלוק

גלית גוטמן. רפי דלויה,
גלית גוטמן ומחשוף הגב המושלם שסיפק לה בגד הים של דיווה ל-belle & sue/רפי דלויה
יש משהו בגב ארוך ואצילי שמצליח להיות נועז ואלגנטי באותה המידה, אלגנטיות שלא נפגמת על אף עומק המחשוף - נהפוך הוא

הקיץ שופע אירועים: בת מצוות, חתונות, ימי הולדת עגולים, ימי הולדת בלתי עגולים אך מוגזמים, ימי שנה למיניהם - ישראלים אוהבים לחגוג בקיץ, ולמה שלא יאהבו? ערב קייצי ים תיכוני הוא האקלים הנוח בעולם (אם נתעלם מהלחות המעיקה על תושבי מישור החוף). השיזוף פנטסטי וכמו שאומר המשורר - אין עוד קיץ כזה במדינה אחרת. אבל מרבה אירועים מרבה דאגות אופנתיות, ואם אתן מחפשות השראה לאירוע הבא שלכן, זה שאתן חייבות להיראות בו מיליון דולר, אולי כדאי להציץ במדורי הרכילות - לפעמים קורים שם דברים מעניינים.

בניגוד לשטיחים האדומים של הוליווד, שמספקים שפע השראות לשמלת הכלה הבאה שלכן, השטיחים הוורדרדים שלנו יכולים לספק השראה לשמלה שנלבש בחתונה של כלה אחרת, תרחיש נפוץ יותר. לפני כשבועיים הגיעה גלית גוטמן לאחד מאירועי הביצה, כשהיא חמושה באחד מיני יתרונותיה הרבים - גב מעורר קנאה. חשוף לחלוטין, חצוף משהו, מגובה בחצאית בלרינה שמרככת את מכת הסקסיות המתפרצת של עירום אחורי מושלם ונעלי סטילטו קלאסיות.

הפאשניסטה שלעולם לא הולכת על קרח דק מדי באופנה הזכירה לנו את אחד המחשופים הפופולריים מכולם על השטיח האדום והאלגנטי - מחשוף הגב. יש משהו בגב ארוך ואצילי שמצליח להיות נועז ואלגנטי באותה המידה, אלגנטיות שלא נפגמת על אף עומק המחשוף - נהפוך הוא. יש גם משהו מרענן, מפתיע, מחדש בגב עירום או עירום למחצה דווקא בגלל שהוא לא נועד לכל אחת.

הפקת אופנה – גב חשוף. צילום: חלי פרידמן,
בגד ים - belle & sue, חצאית - מנגו/צילום: חלי פרידמן
מחשוף גב חלקי יכול להחמיא גם לנשים רחבות ושופעות חזה

אז מי כן יכולה ללבוש מחשוף גב? באופן כללי, אפשר לומר שהגב לצורך עניין זה הוא נגזרת של החזה. חזה קטן או בינוני ומוצק נדרש לגב עירום במלואו, בעיקר מכיוון שאנחנו כבר לא בניינטיז ורוב מחשופי הגב מתלווים לפרונט סגור לחלוטין, במחשוף סירה או קולר בדרך כלל, או בגזרת טי סגורה עם שרוולים ארוכים או קצרצרים (כפי שראינו בהופעה של גלית גוטמן אשר לבשה בעצם בגד ים משיתוף הפעולה המוצלח של "בל אנד סו" ו"דיווה").

חזה שופע פחות מסתדר עם גזרות סגורות, ובדרך כלל גם דורש חזייה. יש בהחלט פתרונות תמיכה לחזה שנועדו למחשופי גב, נגיע גם אליהם, אבל אלו כאמור מתאימים רק לעומקים מסוימים של מחשופי גב, ולא לאלו על שם גלית גוטמן לבל אנד סו. מחשוף גב חלקי, עד אמצע הגב בערך, יוכל להחמיא גם לנשים רחבות יותר ושופעות חזה, בתוספת תמיכה של חזייה עם רצועת גב מיוחדת הנקשרת על המותן. מגוון רחב של פתרונות כאלו קיים בכל חנות הלבשה תחתונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
הפקת אופנה – גב חשוף. צילום: חלי פרידמן,
אוברול - קרן אוברזון, נעליים - נייקי/צילום: חלי פרידמן
חנויות ההלבשה מספקות פתרונות נוסח מדבקות לפטמות או חזיות תמיכה מיוחדות

נשים רבות בעלות פלג גוף עליון צר וישבן רחב ימצאו את מחשוף הגב מושלם עבורן, ואפילו בשילוב מחשוף פרונטלי מסוים. הדרך הרצויה לעשות את זה לבעלות מבנה אגסי שכזה היא דווקא באמצעות שמלה נשפכת בגזרה ישרת מותן, ולא בשילוב של מכנסיים או חצאית היושבת על המותן הצרה מאחר ומראה זה מרחיב את הישבן יותר. מצד שני לבישת שמלה או אוברול המהווים יחידה אחת ולא מדגישים באופן מיוחד את המותן יכול להתקבל מראה ארוך וגבעולי כאשר הם חושפים את החלק הדקיק של הגוף בזווית של 360 מעלות.

מה לגבי אלו המתפארות בחזה קטן או בינוני אך בעלות פטמות גדולות? או בעלות חזה קטן / בינוני ויציב שפשוט התאהבו בפריט שקוף למחצה? או כאלו שיכולות בהחלט לשאת את המראה הנטול אך לא מרגישות בנוח עם פטמות זקורות ודורשות תשומת לב? בשביל כל אלו ומחשופי הגב נועדו מדבקות הפטמה או אחיותיהן הגדולות - חזיות הסיליקון אשר מהוות קאפים דביקים בלבד, נטולות כל רצועה. אם אין לכן עדיין את הפתרון הזה בארון עשו לעצמכן טובה לקיץ וסורו לחנות ההלבשה התחתונה הקרובה לביתכן - עולם שלם של אפשרויות אופנתיות יפתח בפניכן - דרך המלך לדרך הגב.

הפקת אופנה: צילום - חלי פרידמן, סטיילינג - אייל חג'בי, איפור - רוני פיבין טורג'מן, דוגמנית - הילה בלילתי לסוכנות יולי גרופ, לוקיישן - בסיס, בית ספר לאמנות ותרבות הרצליה.

הפקת אופנה – גב חשוף. צילום: חלי פרידמן,
אוברול - מנגו - נעליים- צ'ארלס אנד קית/צילום: חלי פרידמן
הפקת אופנה – גב חשוף. צילום: חלי פרידמן,
אוברול - מנגו, טופ - אמריקן איגל, נעליים - נייקי/צילום: חלי פרידמן
הפקת אופנה – גב חשוף. צילום: חלי פרידמן,
בגד ים - belle & sue, מכנסיים - H&M, נעליים - צ'ארלס אנד קית/צילום: חלי פרידמן
הפקת אופנה – גב חשוף. צילום: חלי פרידמן,
טופ - זארה, חצאית - H&M, נעליים - נייקי/צילום: חלי פרידמן
הפקת אופנה – גב חשוף. צילום: חלי פרידמן,
טופ - זארה, חצאית - H&M/צילום: חלי פרידמן
הפקת אופנה – גב חשוף. צילום: חלי פרידמן,
בגד גוף - זארה, מכנסיים - H&M, נעליים - נייקי/צילום: חלי פרידמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully