וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם קובעים: מהו שער גיליון ספטמבר הכי מוצלח של ווג בעשור האחרון?

15.8.2016 / 11:06

מגזין האופנה הנחשב בעריכת אנה ווינטור נאלץ להתמודד עם ביקורת חריפה לאור הבחירה בקנדל ג'נר לעטר את גיליון ספטמבר 2016 היוקרתי. זה הזמן להיזכר בנוסטלגיה בנערות השערים הקודמים, ביניהן ביונסה, קייט מוס, ליידי גאגא וקירה נייטלי, ולראות האם הסערה היתה מוצדקת

אתר רשמי

מדי שנה במהלך חודש אוגוסט נחשפים שערי גיליונות ספטמבר היוקרתיים של מגזיני האופנה. הגיליון המדובר, שבדרך כלל הוא עבה משמעותית משאר השנה וכולל הרבה מודעות פרסומיות והפקות אופנה יוקרתיות, מציג את תחזית הטרנדים השנתית. חשיבותו נעוצה בעיקר בימים עברו, בהם ווג היה הצוהר היחיד של נשים לעולם האופנה. אבל מאז שהאינטרנט והרשתות החברתיות נכנסו לתמונה, המצב השתנה. האופציות המגוונות בהן ניתן להתעדכן בקולקציות של מעצבי על והתפתחותו של הסגנון האינדיבידואלי קצת עמעמו את זוהרם של מגזיני הפרינט. "פעם נשים קנו ווג בספטמבר כדי לדעת האם קו המותן יעלה או יירד והאם הן זקוקות לכובע חדש", הסבירה היסטוריונית האופנה ג'ודית וואט לבי.בי.סי אונליין.

הרבה משמעות ניתנת גם לדמות שנבחרת לעטר את השער הנוצץ. בעשור האחרון, מאז המהפך הגדול של ווג ארה"ב שהתחיל להציג על השער גם שחקניות וזמרות ולא רק דוגמניות, בנק נערות השער אכן התרחב והפך למגוון. לאור הביקורות החריפות שחטף המגזין בסוף השבוע האחרון, עם פרסום השער שעליו מתנוססת הדוגמנית קנדל ג'נר, כוכבת האינסטגרם לבית קרדשיאן - החלטנו להיזכר בנוסטלגיה בשערי גיליונות ספטמבר של ווג בעשור האחרון. מביונסה בשנה שעברה דרך ליידי גאגא ב-2012 וקירה נייטלי ב-2008 ועד קירסטן דאנסט ב-2006.

איזה שער לוקח? הצביעו והשפיעו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully