וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למנף, למנף, למנף: החברה האופנתית החדשה של ג'סטין ביבר

16.8.2016 / 12:00

האיט-גירל הרותחת של הרגע היא סופיה ריצ'י, בת הזוג של כוכב-הפופ הקנדי, שנהנית גם מייחוסים משפחתיים נוצצים בתור הבת של ליונל והאחות של ניקול. עבודותיה הבולטות עד כה הן קמפיין לקו האופנה של מדונה "מטיריאל גירל" והפקות במגזינים, אבל כל זה עומד להשתנות בקרוב

אימג'בנק GettyImages

בווידיאו: זיקית עם סטייל אמביוולנטי - כך השתנה המראה של ג'סטין ביבר במהלך השנים.

קבלו את האיט-גירל הכי רותחת נכון לרגע כתיבת שורות אלו - סופיה ריצ'י. הטייטל שהביא לה את הפרסום כאן ובעוד אינספור פלטפורמות מדיה ביומיים האחרונים הוא "החברה החדשה של ג'סטין ביבר". אבל לא רק. עולם הבידור, וכמובן גם תעשיית האופנה, אוהבים ייחוסים משפחתיים - וסופיה בת ה-17 היא גם "הבת של" (ליונל) ו"אחות של" (ניקול).

כבר שנתיים היא משלימה הכנסה בתור דוגמנית, כשעבודותיה הבולטות הן קמפיינים לקו האופנה של מדונה "מטיריאל גירל" ולמותג בגדי הים מרי גרייס, וכן צילומי אופנה לטין ווג ו-ווג צ'יינה. אבל נראה שכל זה עומד להשתנות בקרוב, הודות לתמונות שביבר העלה בוויקנד האחרון לחשבון האינסטגרם הפרטי שלו וחשף את הזוגיות המסקרנת בין השניים.

סופיה ריצ'י, החברה החדשה של ג'סטין ביבר. ניק ווקר, מגזין ELLE, סריקה
זוכה ביומיים האחרונים להתעניינות מטורפת. סופיה ריצ'י/סריקה, ניק ווקר, מגזין ELLE

מאז ריצ'י זוכה להתעניינות מטורפת ואף מסומנת כיורשת אפשרית לקנדל ג'נר. כרגע היא נמדדת ב-1.2 מיליון עוקבים וזוהי רק נקודת ההתחלה. המהדורה המקוונת של מגזין ELLE הקדישה לה כתבה שהתפרסמה אתמול בתור התופעה הלוהטת החדשה, כולל ציטוטים מתוך ריאיון שנערך עמה שנתיים קודם, כשרק החלה לטבול בעולם הזוהר. "החברים שלי ביומיום הם לא מהוליווד", היא אמרה אז. כיום היא כבר מסתובבת עם בלה חדיד, אלסנדרה אמברוסיו וג'סטין ביבר.

על אחותה הגדולה היא דיברה בהערצה: "אני לא מרגישה שאוכל להשתוות אליה בחיים. היא תמיד מייעצת לי בתור אחות גדולה והיא מתעצבנת שאני מתבגרת. ניקול אוהבת הדפסים אז אני לובשת הרבה הדפסים או שמלות נשפכות. אני לומדת ממנה להתלבש".

ולצד כל הבאזז הזה, חוסר הפרגון של האקסיות היילי בולדווין וסלינה גומז מוסיף אבק שריפה לאייטמים במדורי הרכילות, שזה כידוע מתכון בטוח למינוף הפרסום. עכשיו רק נותר לחכות לקמפיין הראשון שיקפיץ את קריירת הדוגמנות שלה לליגה של הגדולות. מבטיחות לעדכן.

סופיה ריצ'י, החברה החדשה של ג'סטין ביבר. ניק ווקר, מגזין ELLE, סריקה
"החברים שלי ביומיום הם לא מהוליווד"/סריקה, ניק ווקר, מגזין ELLE

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully