וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים שאנחנו אוהבות ללא פילטר: רגעי הסטייל של השבוע באינסטגרם

26.8.2016 / 18:03

קנדל ג'נר מהפנטת גם כשהיא על רצפת חדר העריכה, כוכבות "בנות" לינה דנהאם וג'מימה קירק יפהפיות וטבעיות בקמפיין הלבשה תחתונה, סימון ביילס ללא בגד הגוף המנצנץ והדוגמנית המושכת טיילור היל ללא בגדים בכלל

צילום מסך

בווידיאו: הדוגמניות ההורסות והחברות הטובות פרידה גוסטפסון וג'אק בקמפיין לבושם של נינה ריצ'י.

המגזין הנחשב עוצר את ליבנו עם תמונת ארכיון מסוף שנות ה-60 של ג'קי קנדי, בנה ג'ון ובתה קרוליין בחופשה ביוון. התמונה פורסמה במסגרת כתבה על השראות אופנה לחופשת קיץ. ואנחנו תוהות אם גם אנחנו ניראה ככה בסקיני לבנים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

הדוגמנית התוססת בצילום של מרט אלאס שהיה חלק מסשן צילומים לגיליון ספטמבר של ווג, גיליון השער שלה, אך נשאר בסופו של דבר בחוץ.

הדוגמן הספרדי ג'ון קורטרינה נסע לחופשה בגראסיוסה, אי זעיר בקבוצת האיים הקנריים דרומית למרוקו הנטול אטרקציות מיוחדות אבל מציע חופי חולות לבנים, אקלים נוח, שקט ותחושת פרטיות. בדיוק מה שדוגמן על עסוק צריך לפעמים.

השחקן ג'יימי דורנן מרטיט בחליפת ניל בארט אפורה על סט צילומי "חמישים גוונים של אופל", החלק השני בטרילוגיית "חמישים גוונים של אפור", בו הוא מגלם כמובן את כריסטיאן גריי.

מותג הלנז'רי הניו-זילנדי לונלי, שחרט על דגלו את הרעיון "נשים שלובשות לנז'רי כמכתב אהבה לעצמן", עם קמפיין חדש ומקורי - נשים יצירתיות בפריטי לנז'רי שבחרו בעצמן, המצולמות בסביבה טבעית ונינוחה עם אפס ריטוש. בתמונה הראשונה, לינה דנהאם וג'מימה קירק, כוכבות "בנות" שצולמו על-ידי צוות ההפקה בניו-יורק.

חמישיית מתעמלות הזהב של ארצות-הברית התארחו בתוכניתו של ג'ימי פאלון. אלי, גבי, לורי, סימון ומקיילה לבשו חולצות טי פטריוטיות וג'ינסים לבנים - פחות מרשים מבגדי-הגוף המנצנצים שלהן שהותאמו אישית לכל אחת ממש כמו שמלת כלה, אבל חמוד בהחלט. נתגעגע.

הדוגמנית האמריקאית טיילור היל והמוזיקאי-שחקן היהודי-אוסטרלי טרוי סיוון בהפקת אופנה רותחת בגיליון מספר 103 של מגזין V, שצילם מריו טסטינו.

כשבצוות יש את לירז אגם על השיער, חן אלקבץ על האיפור, ראובן כהן על הסטיילינג, אלון שפרנסקי על הצילום, קורל סימנוביץ על הפנים היפות ואפרת קסוטו על התכשוט - זאת התוצאה.

אפילו דוגמניות מצליחות ועסוקות כמו נועם פרוסט מתרגשות לראות את עצמן בשלטי חוצות כמו אלו של הוניגמן מעל איילון. אבל הנקודה המעניינת פה היא שבמאי הקולנוע הצרפתי לוק בסון הגיב לה! "את כל כך גבוהה", הוא כתב. הדוגמנית והבמאי שיתפו פעולה לאחרונה בסרטו האחרון, Valerian and the City of a Thousand Planets, לצד קארה דלווין, ריהאנה, קלייב אואן, אית'ן הוק, רוטגר האואר, ועוד. סרט המדע בדיוני צפוי לצאת בארץ בקיץ הבא.

מפיק העל המקומי מוטי רייף מצלם שקיעה על חוף ימה של תל-אביב ושואל "מה צריך בסך-הכל בן-אדם בשביל לחיות"? האמת, לא יותר מזה. הוא גם תייג #mikonosishere. חמוד.

וג'רמי סקוט מזכיר לנו "לשים קרם הגנה וכובע!". לא נשכח, ג'רמי. במיוחד לא את התמונה המושלמת הזאת.

הפוסט המודיע על מותה של מעצבת האופנה הצרפתייה-יהודיה סוניה ריקל. "מלכת הסריגים" שעבודתה החל מתחילת שנות ה-60 ביקשה לקדם נוחות, חופש בחירה, טעם אישי ומודרניזם ללא כל תלות בטרנדים וחוקים, נפטרה ביום חמישי בביתה בפריז לצד משפחתה. היא היתה בת 86.

הסטייליסט המוכשר אייל אזרזר נזכר בעבודת עבר שלו העורכת מחווה לסוניה ריקל. את הדוגמנית מעין קרת צילם איתן טל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully