וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום השנה למותה: 26 פעמים בהן ראינו את קייט וחשבנו על דיאנה

31.8.2016 / 8:06

קייט מידלטון, אחת העם שנישאה לתוך המשפחה המלכותית וביססה את מקומה בלב הבריטים, היא בעיני רבים חלופת המאה ה-21 לנסיכה דיאנה, מלכת הלבבות שמתה היום לפני 19 שנה. ובאמת, קרה לא פעם שהסתכלנו על קייט ונזכרנו בדיאנה. מקרי או לא? אין לדעת. גלריית סטייל מצמררת

אתר רשמי

בווידיאו: קייט מידלטון יום לאחר לידת הנסיך ג'ורג', לובשת שמלה מנוקדת בהזמנה אישית ובעיצוב ג'ני פקהאם, קיץ 2013.

אורך השמלות ועומק המחשופים של דיאנה היו בזמנו חידוש נועז

האחת הייתה בת אצולה ו"נסיכת הלבבות", שמתה בגיל צעיר ולא זכתה להכיר את בחירת ליבו של בנה האהוב. האחרת היא אחת העם שמצאה את מקומה בקרב משפחת המלוכה, ותוך זמן קצר גם מקום בליבם של הבריטים. הנסיכה דיאנה, רעייתו הראשונה של הנסיך צ'ארלס, אמם של וויליאם והארי, אחת הדמויות הציבוריות המוכרות, המצולמות והאהובות ביותר בממלכה המאוחדת ובעולם שנודעה בכינוי החיבה "ליידי די" או "הנסיכה די", הייתה גם אייקון אופנה בלתי מעורער. היא הפיחה רוח צעירה בבית המלוכה עם פרסונה בלתי אמצעית ואופנה השראתית ורעננה. אורך השמלות שלה ועומק המחשופים היו בזמנו חידוש נועז.

קייט מידלטון, כלתה שמעולם לא פגשה אותה, נתפסת על-ידי רבים היום כסוג של דיאנה בת זמננו. הצעירה שהסתגלה לחיים בעין הציבורית כמו ברווז במים, היא היום פיגורה מוכרת ומצולמת רבות בדומה למה שהיה עם דיאנה. היא מובילת טרנדים, משפיעה על מכירות ומצויה בכל רגע תחת בחינה דקדקנית של התקשורת בכל הנוגע לאופנה שלה. בניגוד לדיאנה, היא לובשת גם מותגי רשת עממיים, ותוך זמן קצר, הודות לרשתות החברתיות, בחירות האופנה שלה נראות בכל העולם.

קרה לא פעם שהיא הזכירה באופן מצמרר את הנסיכה דיאנה. במתכוון או לא, אין לדעת. אולי רק באותה פעם לאחר לידת הנסיך ג'ורג' כשהיא לבשה שמלה מנוקדת, כמו דיאנה לאחר לידת הנסיך וויליאם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully