וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הפרסומת הכי מטורפת שראיתם אי פעם לבושם, בבימויו של ספייק ג'ונז

31.8.2016 / 11:17

תשכחו ממאדי זיגלר ו"שנדליר". הבמאי המוערך חוזר לעשות את הדבר שהוא הכי טוב בו - קליפים מגניבים - ומציג קמפיין מסחרי לבושם הראשון של המותג היפני-פריזאי הנחשב קנזו. בתפריט: כוריאוגרפיה מהפנטת, תשוקה, ערימות של סטייל וכמובן קתרזיס

אתר רשמי

פרסומות בעולם האופנה ובכלל הפכו בשנים האחרונות למעין יצירות קולנועיות קצרות, כשבמאים הוליוודיים מוערכים כגון רידלי סקוט, דיוויד פינצ'ר, דיוויד לינץ' ומישל גונדרי מחלטרים מהצד עם בימוי מסחרי. הפעם הבמאי והתסריטאי זוכה האוסקר ספייק ג'ונז ("היא", "להיות ג'ון מלקוביץ'", "אדפטיישן" ו"ארץ יצורי הפלא") מרים את הכפפה ובהתאם גם שובר את האינטרנט.

ג'ונז ידוע כבמאי קליפים כוריאוגרפיים מצטיין. זכורים לטובה קליפים לפאט בוי סלים, כשאחד מהם - זה עם כריסטופר ווקן - מהווה השראה גם לסרטון החדש - פרסומת לבושם הראשון של בית האופנה היפני-פריזאי הנחשק קנזו, "Le nouveau". מאז ימי הזוהר של MTV הספיק ג'ונז להיכנס להוליווד והתרחק מגזרת הריקודים המוזיקליים. הפרסומת החדשה היא למעשה חזרה מבורכת שלו לאלמנט שעשה אותו.

הרקדנית היפהפיה המככבת בפרסומת היא מרגרט קואלי בת ה- 21, בתה של השחקנית אנדי מקדואל ואושיית סטייל בהתהוות. על הכוריאוגרפיה שממנה קשה להסיר את העיניים אחראי ריאן הפינגטון - שעבד בין השאר על הריקוד המהפנט של מאדי זיגלר בקליפ ללהיט "שנדליר" של סיה. צפו להנאתכם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טירוף פוטוגני. הפרסומת החדשה לבושם Le nouveau של קנזו/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אי אפשר להוריד את העיניים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם זה סוג של העצמה נשית/מערכת וואלה!, צילום מסך
פרסומת לבושם של קנזו בבימויו של ספייק ג'ונז. יוטיוב, אתר רשמי
מי יהיה בית האופנה הבא שייקח השראה?/אתר רשמי, יוטיוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully